Hier eindelijk mijn koffermod
na veel prutz plezier en frustratie
(vooral met de harde schijf er is er al 1 dood gegaan)
De Inhoud

Hardeschijf + Fan + CCFL zonder inventor (Kunnen schijnbaar niet meer geleverd worden?)

de 2 rode ledjes... waren eerst groen
achterkant Plus 2 lelijke bobbels..... ookal vallen deze niet echt op in het echt

hier per ongeluk het HD ledje terug in de case geduwt
Specs:
Pentium II 233
32 MB Ram
16GB maxtor (eerst een 3gb maxtor)
2 NIC's
Matrox G440
Soundblaster PCI 128
Windows ME
Functie: Router/Back up bij Formats
de CCFL deed het totdat ik me inventor opblies
die voeding stekker zit voor omdat toen ik de voeding er voor het eerst inhing hij alleen daar kon... ik had toen geen zin om dat ding open erin te hangen vandaar voor in
is misschien niet zo mooi.. maarjah het gat zat er al
aan de rechter kant zitten 2 bobbels.... komt doordat de lijm van het aluminium los heeft gelaten (4e foto linkerkant)
keertje te heet geworden maarjah het was ook maar een cheap ass koffertje
de afwerking aan de achter kan kan beter en ook voor de randjes waar je hout ziet zoek ik nog een rubber maar dat komt nog wel
graag jullie reactie
na veel prutz plezier en frustratie
De Inhoud
Hardeschijf + Fan + CCFL zonder inventor (Kunnen schijnbaar niet meer geleverd worden?)
de 2 rode ledjes... waren eerst groen
achterkant Plus 2 lelijke bobbels..... ookal vallen deze niet echt op in het echt
hier per ongeluk het HD ledje terug in de case geduwt
Specs:
Pentium II 233
32 MB Ram
16GB maxtor (eerst een 3gb maxtor)
2 NIC's
Matrox G440
Soundblaster PCI 128
Windows ME
Functie: Router/Back up bij Formats
de CCFL deed het totdat ik me inventor opblies
die voeding stekker zit voor omdat toen ik de voeding er voor het eerst inhing hij alleen daar kon... ik had toen geen zin om dat ding open erin te hangen vandaar voor in
aan de rechter kant zitten 2 bobbels.... komt doordat de lijm van het aluminium los heeft gelaten (4e foto linkerkant)
keertje te heet geworden maarjah het was ook maar een cheap ass koffertje
de afwerking aan de achter kan kan beter en ook voor de randjes waar je hout ziet zoek ik nog een rubber maar dat komt nog wel
graag jullie reactie
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2002 23:55 ]