Voedings ventilator

Pagina: 1
Acties:

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:16

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Topicstarter
Ik heb nog een ouwe voeding liggen uit een XT :) Kan ik de ventilator die daar in zit in m'n nieuwe pc zetten als extra koeling, of is't dat ding niet 12 volt. Zo ja, kan ik dan gewoon zo'n hd-stekkertje voor de stroomtoevoer gebruiken?

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

• Spooksel
  • Laatst online: 17:11

Spooksel

Spooksel!

kan zeker, heb ik ook gedaan, alleen ik heb hem doorverbonden met een 5V kabeltje

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

• HaaZ

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Topicstarter
Gewoon om hem wat langzamer te laten lopen dan zeker?

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Verwijderd

Heeeeej ! Dat komt effe mooi uit :) , ik heb gisteren m'n 235 watt voeding vervangen voor een 300 watt exemplaar en heb die 235 watter eens opengeschroefd en heb daar een hele mooie 9 cm fan uitgehaald. Nu vraag ik mij alleen af hoe ik aan dat rooie en zwarte draadje een stekkertje verbonden krijg...
Heeft iemand hier ervaring mee ?
zo ja, kom maar op met de tips ! :)

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

dat is het em juist... ik heb dit gedaan met een oude pc dus, en daar hing nog zo'n klein snoertje (met alleen rood en zwart) in los te bungelen.. die ook doorgeknipt... rood met rood en zwart met zwart verbonden, en klaar is kees...

Verwijderd

een kroonsteentje is heel makkelijk om dingen met elkaar te verbinden.....

Verwijderd

Als het de komende tijd niet meer los hoeft, kun je het ook vast solderen...

edit:

klein typo'tje

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

in elkaar draaien en aftapen :) zolang ze maar geen onderling contact maken he! (DUH)

• HaaZ

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Topicstarter
draaien en tapen... klinkt erg simpel... zal wel eens proberen. 't de bedoeling dat er ooit ook nog eens een schakelaar aan de voorkant komt om 1 of 2 van die dingen in te schakelen, iemand een advies hoe ik dat het beste kan doen?
Dan heb ik tijdens het maken van een verslag (wat soms nodig is, ja) niet die herrie om me heen. Met UT ofzo kan het me niet zoveel schelen, gewoon de versterker dan wat harder...

Verwijderd

Je bedoelt een baybus?
http://www.fanbus.com

Hele goede site, ga nu zelf ook een baybus bouwen.

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

ik neem aan dat je toch ooit wel eens een schakelaartje in een circuit gezet hebt?

anway: stilte tijdens het huiswerk maken? haha... dan zet ik altijd muziek aan :)

• HaaZ

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Topicstarter
ok, daar heb je gelijk in, maar als herrie niet nodig is, dan ook liever niet. Tijdens het gamen staat de versterker trouwens een stukkie harder dan wanneer ik gewoon de radio aan heb :)

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

tijdens het gamen, heb ik spontaan een heel ander kapsel ;) vooral na een granaatexplosie of zoiets :)

• HaaZ

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Topicstarter
nee, een subwoofer heb ik nog niet :)

maar dat komt nog wel... als ik de benodigde vergunningen heb :)

fanbus.com is trouwens best wel interresant... maar eens even beter bekijken...

Pagina: 1