Das Schönste in einem S2, ist das Gefühl, ihn zu fahren. Specs
Verwijderd
moet je ff in de faq kijken daar staat een progammatje tvtool.exe ofzo daar kun je vanalles mee editten misschien dit ook!
tvtool is voor kaarten met Nvidia chipset. Ik heb een Matrox G550. Dat gaat niet werken. Het bijstellen van de tv-out had geen resultaat. Het probleem zit in de tv. Ook met andere bronnen een soortgelijk probleem. De tv staat vermeld bij de specs onder in mijn signature.Verwijderd schreef op 11 december 2002 @ 12:38:
moet je ff in de faq kijken daar staat een progammatje tvtool.exe ofzo daar kun je vanalles mee editten misschien dit ook!
Verwijderd
Waarschijnlijk is het beeld wat te klein ingesteld en is dit te zien op een test beeld.
Moet je s' avond of s'nacht even kijken of je er nog 1 kan vinden op de zenders.
Anders het mozaik gebruiken.
En even een goed beeld bij je buren bekijken!
Hoogstwaarschijnlijk een potentiometer dichtbij de hoogspanning iets met de klok meedraaien.
Potentiometer wel markeren zodat de juiste instelling altujd weer goed te draaien valt mocht het niet helpen.
Tv moet dus aanstaan wil je zien wat je doet !!!
Voorzichtigheid geboden.
Moet je s' avond of s'nacht even kijken of je er nog 1 kan vinden op de zenders.
Hoogstwaarschijnlijk een potentiometer dichtbij de hoogspanning iets met de klok meedraaien.
Potentiometer wel markeren zodat de juiste instelling altujd weer goed te draaien valt mocht het niet helpen.
Voorzichtigheid geboden.
Het probleem doet zich niet zo voor bij kabel, want deze heeft een vrij extreme overscan, andere bronnen niet zo veel. Ik zal het even gaan vergelijken met een andere tv bij mij thuis. Ik heb niet zo zin om de tv uitelkaar te draaien.Verwijderd schreef op 12 December 2002 @ 10:17:
Waarschijnlijk is het beeld wat te klein ingesteld en is dit te zien op een test beeld.
Voorzichtigheid geboden.
Is het niet aan te passen via een service menu?
Verwijderd
Lijkt me sterk dat in het service menu het beeld (hoogte) is in te stellen van alleen de av ingang.
Update!!!!
De streep bestaat uit drie strepen.
Rood -------------
Groen -------------
Blauw -------------
De streep is niet zichtbaar bij lichte beelden, zodra er donker beeld verschijnt zijn de strepen zichtbaar, niet vanwege het licht, maar dan zijn ze aanwezig, en bij lichte beelden niet.
Raar. Heeft iemand hier kennis van?
Ik gebruik dus NTSC met een Philips 100Hz 4:3 Televisie via een S-Video kabel.
De streep bestaat uit drie strepen.
Rood -------------
Groen -------------
Blauw -------------
De streep is niet zichtbaar bij lichte beelden, zodra er donker beeld verschijnt zijn de strepen zichtbaar, niet vanwege het licht, maar dan zijn ze aanwezig, en bij lichte beelden niet.
Raar. Heeft iemand hier kennis van?
Ik gebruik dus NTSC met een Philips 100Hz 4:3 Televisie via een S-Video kabel.
Is een bekend probleem met NTSC bronnen. Als je een servicemenu hebt is het op te lossen, maar dan moet je (1) weten hoe je daarin komt en (2) aan welk instellingen je moet knoeien.
Misschien kan je op www.avforums.com meer vinden...
Misschien kan je op www.avforums.com meer vinden...
These are my principles. If you don't like them, I have others.
ik heb dat probleem ook gehad op onze loewe tv bleek dat je je ingang op hoogste/mooiste stand moest zetten want ook bij de dvd speler gaf hij zo'n vage groene lijn. Dus even zoeken waar dat zit op je tv
of met scart werken (moet je ook de goede pakken natuurlijk
Ik gebruik een goede s-video kabel. Maar over welke "stand" heb je het precies?Maartenvs schreef op 15 January 2003 @ 18:48:
ik heb dat probleem ook gehad op onze loewe tv bleek dat je je ingang op hoogste/mooiste stand moest zetten want ook bij de dvd speler gaf hij zo'n vage groene lijn. Dus even zoeken waar dat zit op je tvof met scart werken (moet je ook de goede pakken natuurlijk
Pagina: 1