referral als homepage in profile

Pagina: 1
Acties:
  • 86 views sinds 30-01-2008

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01 16:33
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Ook het opnemen van de referral als "homepage" in je Profile is niet welkom. Niemand misgunt je wat geld; dit forum is er alleen niet de plek voor.[/quote] Bron: FAQ

Je mag dus geen referrals in je profile zetten als homepage. Wat schetste echter mijn verbazing toen ik de profile van onze gewaardeerde HlpDsK bekeek... Hij heeft dat wel :? Nu begrijp ik dat hij een zekere status bereikt heb, maar om dit nou te doen...

I’m not like the OTTERS

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-02 14:54

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Inderdaad, 'k had het nog niet gezien. 't Is nu verwijderd.

Verwijderd

hoe bedoel je suckup....

Die URL staat er al LANG in. lang voordat de nieuwe faq er is gekomen!

Verwijderd

Jah man .. triest ventje.

Boeien dat het weg is, ik zit er niet mee. Dat staat er al sinds het jaar kei.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 07 november 2000 14:18 schreef actieman het volgende:
Bron: FAQ

Je mag dus geen referrals in je profile zetten als homepage. Wat schetste echter mijn verbazing toen ik de profile van onze gewaardeerde HlpDsK bekeek... Hij heeft dat wel :? Nu begrijp ik dat hij een zekere status bereikt heb, maar om dit nou te doen...[/quote]Beetje NSB-achtig moet ik helaas constateren

• actieman
nou ja als ik het niet mag, waarom hlpdsk dan wel?

I’m not like the OTTERS

Verwijderd

Sjonge jonge wat erg. In al die tijd dat het er staat heeft er denk ik niemand op geklikt. Laat staan dat ze zeurden. Die link is ouder dan de regel dat het niet mag.

En nou is ie weg. Big deal, ik was toch al iets anders aan het verzinnen.

Maar het is wel zielig dat je voor zoiets naar de Adjes gaat rennen.

• Hyp Hyper
  • Laatst online: 13-08-2025
idd. Waarom mogen newbies hier wel 'verraden' worden en 'gevestigde namen' niet? Beetje gelijkheid aub!

Verraad niemand of verraad iedereen. Anders lijkt het wel klassejustitie! :)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 07 november 2000 16:12 schreef actieman het volgende:
nou ja als ik het niet mag, waarom hlpdsk dan wel?[/quote]erg kinderachtig
het verhaaltje van ik heb het niet dus hij ook niet erg sneu

• actieman
[edit] had berichtje van hyper niet helemaal goed gelezen |:( ben het met hem eens :)

naja laat eigenlijk ook allemaal maar ...

waarom maken jullie er nou zo'n probleem van?
Ik vraag om iets weg te halen wat "officieel" niet mag en hlpdsk heeft er verder ook niet zo'n probleem mee, want het is toch een oude en niet werkende link.

Jullie mogen zelfs we blij zijn dat ik jullie van de oude & dode links af help ;) ;)

I’m not like the OTTERS

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:08

Theeboon

theebonen bestaan!

ik vind 't ook allemaal wat overdreven.
als iets niet mag dan mag dat niet.

"I sit in my room and imagine the future."

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-02 13:56

Apache

amateur software devver

stel je vermoord iemand, en pas de dag daarna is er een wet dat dat niet mag, zou je dan gestraft willen worden omdat je hem gisteren vermoord had?

actieman k'vind je echt een beetje kinderachtig. maar zijn nieuwe url is best kewl >:)

If it ain't broken it doesn't have enough features

• actieman
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 07 november 2000 19:26 schreef Apache het volgende:
stel je vermoord iemand, en pas de dag daarna is er een wet dat dat niet mag, zou je dan gestraft willen worden omdat je hem gisteren vermoord had?

actieman k'vind je echt een beetje kinderachtig. maar zijn nieuwe url is best kewl >:)[/quote]1. ja, dat heet met terugwerkende kracht, vrijwel alle nederlandse wetten zijn daarop gebaseerd.

2. ik hoop dat die url nog lang blijft bestaan ;)

I’m not like the OTTERS

• Apache
  • Laatst online: 18-02 13:56

Apache

amateur software devver

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 07 november 2000 20:04 schreef actieman het volgende:
1. ja, dat heet met terugwerkende kracht, vrijwel alle nederlandse wetten zijn daarop gebaseerd.[/quote]ik woon in Belgie >:)

If it ain't broken it doesn't have enough features

• actieman
ah begin dan maar niet over justitiële apparaat aldaar ;)

I’m not like the OTTERS

• ronaz
  • Laatst online: 09-02 20:13

ronaz

Wishmaster

edit:

<snip>
niet helemaal doordacht |:(
<snip>

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

• Exterazzo
  • Laatst online: 18:37

Exterazzo

Qeasy

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 07 november 2000 21:50 schreef ronaz het volgende:
Hlpdsk

Dat krijg je als je naam meer dan gemiddeld (hoezo understatement :) ) op het forum voorkomt. Dan zijn er mensen die het niet kunnen verkroppen dat ze niet zo "populair" zijn en gaan ze dingen zoeken om je te zieken. Het feit dat de Adjes er na het invoeren van de nieuwe FAQ niks aan gedaan hebben zegt genoeg....[/quote]Dit is echt de grootste bullshit die ik heb gehoord. Dat zal echt vast wel de reden zijn waarom actieman dit doet. ECHT NIET!

Audentia

• ronaz

ronaz

Wishmaster

>:)

he shoots, he scores.....

Maar goed, als je het serieus wilt houden, welk gewin heb je erbij als dat regeltje verwijderd wordt?

• actieman
ja zie mijn populariteit eens stijgen.... NOT

als ik het gedaan had om te slijmen en populariteit te krijgen had ik wel wat beters verzonnen:

Me voordoen als een meisje en mooie foto's posten (gaat beetje slecht onder de nick actieman)

of

Aanbieden van gratis blokjes ,etc, etc.

I’m not like the OTTERS

• ronaz

ronaz

Wishmaster

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Me voordoen als een meisje en mooie foto's posten (gaat beetje slecht onder de nick actieman)[/quote]:D

Verwijderd

En die blokjes?

• dextertje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02 02:17
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 07 november 2000 20:04 schreef actieman het volgende:
1. ja, dat heet met terugwerkende kracht, vrijwel alle nederlandse wetten zijn daarop gebaseerd.[/quote]Ik hoop toch echt dat dit onzin is... Maar ben te lui om nu de grondwet na te gaan pluizen en aangezien ik je gezicht niet heb gezien toen je het typte, weet ik ook niet of het ironisch bedoeld was.

* dextertje 's kennis schiet hem hier wat te kort, hij weet slechts dat het in de VS in elk geval niet zo is.

• Hyp Hyper
  • Laatst online: 13-08-2025
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 08 november 2000 14:42 schreef dextertje het volgende:
Ik hoop toch echt dat dit onzin is... Maar ben te lui om nu de grondwet na te gaan pluizen en aangezien ik je gezicht niet heb gezien toen je het typte, weet ik ook niet of het ironisch bedoeld was.

* Hyp Hyper Hyper 's kennis schiet hem hier wat te kort, hij weet slechts dat het in de VS in elk geval niet zo is.[/quote]Dat is hier ook niet zo, hoor!

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 22:14

FoolZero

Freedom of speech...

Dit lijkt me meer een reactie voor het W&L forum, maar aangezien de discussie hier was, gaat FoolZero een beetje off-topic.:O<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 08 november 2000 14:42 schreef dextertje het volgende:
Ik hoop toch echt dat dit onzin is... Maar ben te lui om nu de grondwet na te gaan pluizen en aangezien ik je gezicht niet heb gezien toen je het typte, weet ik ook niet of het ironisch bedoeld was.

Dextertje's kennis schiet hem hier wat te kort, hij weet slechts dat het in de VS in elk geval niet zo is.[/quote]Hmmm, zouden alle weggebruikers, dan ook een bekeuring krijgen voor het te hard rijden op een stuk snelweg, waar de maximum snelheid van 120 km/u naar 100 km/u is teruggebracht?
Gisteren reden zij er namelijk nog 120 km/u...
Op het moment dat er geen wet is, lijkt het me logisch, dat je deze niet-wet dus kunt breken.
Sluit iemand de deur achter je, dan loop je door, wordt deze voor je neus gesloten, dan heb je een bloedneus... :)

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-02 14:54

RvdH

Uitvinder van RickRAID

[case closed]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.