Dag Gathering of Tweakers
,
wat moet volgens jullie een computerwinkel aanbieden om de 'perfecte computerwinkel' te worden?
1 het nieuwste van het nieuwste?
2 het goedkoopste, of ligt de nadruk meer op kwaliteit en service?
3 A-merken en/of B-merken?
4 diverse merken hardware of meer gericht één vast merk?
5 complete sets, waar niets aan verandert kan worden, maar die wel neusje van de zalm zijn?
6 complete sets; maar eenvoudig aan te passen?
7 de keuze om zelf te bouwen of laten bouwen tegen meerprijs?
8 service aan huis en/of in de winkel?
9 reparatiemogelijkheden; afgeven en laten repareren?
10 helpdesk voor problemen met hard- en software, virussen, netwerkinstellingen?
11 mogelijkheden voor bios updates / bios flashen / tweaking?
12 on-line bestellingen, en in de winkel afrekenen bij ophalen?
13 on-line bestellingen, en via internet betalen en ophalen als gereed is?
14 verkoopstijl? Dozenschuiven en lage kosten v.s. goed advies en normale kosten?
15 demonstraties m.b.v spellen en benchmarkprogramma's?
16 mogelijkheden voor internet te regelen- denk aan chello, adsl?
17 computercursussen?
18 garantie gericht op klant, dus iets kapot dan omruilen om zo klant tevreden te stellen?
19 grote winkel met veel opstellingen of kleinere winkel met enkele opstellingen?
20 hardware en ook software of is de vraag naar software minimaal nu alles via internet te downloaden is, of zijn er nog altijd mensen die software (spellen) origineel willen bezitten?
21 computers afleveren aan huis, of is de voorkeur meer gericht op afhalen in de winkel?
22 eigen internetpagina met tips en trucs per 'vaste set' en 'per hardware'. Denk aan nieuwste drivers, updates, jumper settings.
23. Forum op internetpagina voor positieve en negatieve reacties?
24. Prijsvergelijk via internet en proberen aan die prijs te voldoen?
25 kortingen voor vaste klanten?
26 ruime keuze in computerkasten, micro, midi, bigtowers en designkasten?
Ik weet dat het veel diverse vragen zijn, maar ik ben zeer benieuwd wat jullie reacties hier op zijn.. De 'gathering of tweakers' wordt voornamelijk bezocht door mensen die veel verstand hebben van hardware en software.
Ik ben zelf namelijk van plan om een computerwinkel te starten..dus geef jullie beeld van de 'perfecte computerwinkel' zoals ik die zou moeten inrichten.
wat moet volgens jullie een computerwinkel aanbieden om de 'perfecte computerwinkel' te worden?
1 het nieuwste van het nieuwste?
2 het goedkoopste, of ligt de nadruk meer op kwaliteit en service?
3 A-merken en/of B-merken?
4 diverse merken hardware of meer gericht één vast merk?
5 complete sets, waar niets aan verandert kan worden, maar die wel neusje van de zalm zijn?
6 complete sets; maar eenvoudig aan te passen?
7 de keuze om zelf te bouwen of laten bouwen tegen meerprijs?
8 service aan huis en/of in de winkel?
9 reparatiemogelijkheden; afgeven en laten repareren?
10 helpdesk voor problemen met hard- en software, virussen, netwerkinstellingen?
11 mogelijkheden voor bios updates / bios flashen / tweaking?
12 on-line bestellingen, en in de winkel afrekenen bij ophalen?
13 on-line bestellingen, en via internet betalen en ophalen als gereed is?
14 verkoopstijl? Dozenschuiven en lage kosten v.s. goed advies en normale kosten?
15 demonstraties m.b.v spellen en benchmarkprogramma's?
16 mogelijkheden voor internet te regelen- denk aan chello, adsl?
17 computercursussen?
18 garantie gericht op klant, dus iets kapot dan omruilen om zo klant tevreden te stellen?
19 grote winkel met veel opstellingen of kleinere winkel met enkele opstellingen?
20 hardware en ook software of is de vraag naar software minimaal nu alles via internet te downloaden is, of zijn er nog altijd mensen die software (spellen) origineel willen bezitten?
21 computers afleveren aan huis, of is de voorkeur meer gericht op afhalen in de winkel?
22 eigen internetpagina met tips en trucs per 'vaste set' en 'per hardware'. Denk aan nieuwste drivers, updates, jumper settings.
23. Forum op internetpagina voor positieve en negatieve reacties?
24. Prijsvergelijk via internet en proberen aan die prijs te voldoen?
25 kortingen voor vaste klanten?
26 ruime keuze in computerkasten, micro, midi, bigtowers en designkasten?
Ik weet dat het veel diverse vragen zijn, maar ik ben zeer benieuwd wat jullie reacties hier op zijn.. De 'gathering of tweakers' wordt voornamelijk bezocht door mensen die veel verstand hebben van hardware en software.
Ik ben zelf namelijk van plan om een computerwinkel te starten..dus geef jullie beeld van de 'perfecte computerwinkel' zoals ik die zou moeten inrichten.