Toon posts:

[ARGH!] Terratec Cinergy 400 WDM Driver

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
AAAAAAARGH !!, ik wordt zo********* ziek van Microsoft en z'n foutraport verzenden !!! ik krijg allemaal scheld neigingen !!

Het zit zo: Ik ben sinds een paar weekjes, 3 ofzo de trotse bezitter van de Terratec Cinergy400 TV-kaart. Lekker alles erop en eran. Dus ik toen installeren enzo, werkt uitstekend, afstandbediening erbij blablabla.

Dus onderhand 2 weken verder, start ik een paar dagen geleden teletext... ff wat zoeken enzo. Toen was ik klaar, en sluit het programma af, zonder apart teletext af te sluiten... is in prenciepe niet nodig ofzo.

Wil ik de volgende dag weer tv kijken en ja hoor @*$&@^#@ :( @&^$#@& :

In TerraTec TV Software for WDM drivers is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.

Dus ik BAAL als een stekker, pleur de hele zooi eraf, en denk dan maar ff die software opnieuw installeren... NIX NAKKES< hetzelfde probleem :? ik snap er dus geen HOL van en ben LAAAAIEND op microsoft. Dit is echt zo zuig gewoon, ik ben geen n00b op pc gebied maar prijs mezelf ook niet de hemel in.. maar hier kan ik echt niet bij.

Ik heb de nieuwste drivers geinstalleerd van de Terratec site, alle windows updates gedaan.. maar hij moet het toch gewoon doen als dat hij eerst ook deed ?

HELLUP !!! :(

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2002 21:57 . Reden: qwas nog niet klaar !!11 ]

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dit is een topic dat beter in Audio, Video & HiFi Forum past.

Move VB --> AVH

Verwijderd

Topicstarter
Owkeej thx

Verwijderd

reinstal :P

iig dat lijkt me het beste of je moet nog ergens een ghost image liggen zodat je alles weer asl de oude kunt terug pleuren :)

Verwijderd

Topicstarter
Jamaar tis toch frapant dat dit zomaar kan gebeuren ? ?

Verwijderd

curieus ja.... zeker frapant
Verwijderd schreef op 10 december 2002 @ 23:02:
Jamaar tis toch frapant dat dit zomaar kan gebeuren ? ?
Pagina: 1