The Bat onder Linux?

Pagina: 1
Acties:

• JVaags
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-01-2025

JVaags

Je voelt je beter in een 504

Topicstarter
Hoi,

Ik was nooit zo te spreken over Linux op de desktop maar ik moet zeggen dat met de komst van Redhat 8 eea toch goed verbeterd is :) Tijdens het naspitten van de Redhat cd's kwam ik het pakketje wine tegen en ik dacht: laten we het voor de gein eens proberen.

Ik kwam erachter dat het geen probleem is om de "makkelijke" programma's te draaien. Maar o wat zou het mooi zijn als ik mijn favoriete emailprogramma The Bat onder Linux zou kunnen draaien.

Na een beetje geklooi had ik het zover dat hij The Bat opstarte. De weergave is niet al te best en de menubalken staan af en toe los van het geheel. Maar goed ik ga gewoon door, totdat ik een wijziging wil aanmaken in de configuratie, want dan klapt wine eruit met een foutmelding en gaat hij debuggen.

Mijn vraag: zijn er al mensen die The Bat onder linux hebben draaien en heeft het zin om door te gaan of is het einde zoek en gaat het toch niet werken.

• Seth4Chaos
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Seth4Chaos

that's me...

Mistakes are proof that you are trying...

• JVaags

JVaags

Topicstarter
Ja dat had ik al gezien en ik vond het niet echt veel reacties voor op de site van wine ;)
Verder kun je op google weinig vinden dus ik ben bang dat niet veel mensen het hebben draaien....

• Seth4Chaos
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Seth4Chaos

that's me...

nee ik denk het ook niet. Vind het zelf ook wel 1 van de prettigste email clients onder windows maar het hem nog niet geprobeerd onder linux. Denk dat ie toch nog iets te complex is voor Wine.

Mistakes are proof that you are trying...

• XTerm
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-06-2025
Er zijn nu toch echt meer dan genoeg MUA's voor Unix, die evenwaardig aan The Bat zijn. Ja gaat me niet vertellen dat Evolution,KMail,Sylpheed,Pine,Mutt en de nog zoveel andere allemaal rotslecht waren.
Nu moet ik eerlijk toegeven dat ik The Bat niet ken, maar het zo me sterk verbazen dat je die allemaal al uitgeprobeert had.

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:54

Nitai

Live the life you love.

trust me, als je The Bat! leert kennen, dan is het HEEL erg moeilijk overstappen....voor mij al 3 jaar niets anders dan The Bat!. En jammer genoeg is het mij ook niet gelukt om Batje onder Linux te draaien.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-05 12:15
The Bat! heeft toch nog steeds geen fatsoenlijke IMAP ondersteuning?
Valt dus voor een heleboel mensen (inclusief mij) al meteen af dus.

Voorlopig doet mutt precies wat ik wil ;)

• JVaags

JVaags

Topicstarter
Nou ja ik moet eerlijk bekekennen... ik zag net Ximian Evolution voorbij komen en dat ziet er RETEstrak uit >:)
Pagina: 1