Street Legal Topic Deel III

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 818 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-12-2025

Damian

Insane Obtrusion

nope :D

Mareh, dat fucking spel blijft bij mij naar windows terugknallen, en ik vind het zon leuk spel, dus ik start het elke keer weer op :(

Iemand die nog iets van een eventuele nieuwe patch weet ??

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• caspergt
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-04-2025
Wie weet hoe ik die save game editor aan de praat kan krijgen ? het lukt gewoon niet.
Hij saved hem wel steeds als main1, dan wijzig ik de naam naar main maar doet die het nog niet :?

Ridiculer lvl70 Resto drood :D

• da_rippah
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Hmm, ik heb net met de careditor (van street-legal.tk) de hoogte van de coyot veranderd, ik heb het idee dat de hoogte nu goed is, maar hij stuurt nu ingame erg klote en optrekken doet hij ook een stuk minder. je ziet er niets van, maar het voelt alsof de onderkant van de auto over het asfalt schuurt :/ Heeft iemand voor mij de originele bestanden van de coyot? Dan bedoel ik dus de bestanden in ...../Street Legal/cars/racers/coyot../ etc. (ik neem aan dat de editor alleen die bestanden wijzigd :?)

Verwijderd

Damian schreef op 18 maart 2003 @ 15:34:
nope :D

Mareh, dat fucking spel blijft bij mij naar windows terugknallen, en ik vind het zon leuk spel, dus ik start het elke keer weer op :(

Iemand die nog iets van een eventuele nieuwe patch weet ??
Hey daar heb ik ook last van
knalt ie na een tijd terug of heel snel steeds?

Verwijderd

SHIT!!!! Kan de patch niet installeren krijg een vage fout dat AxisV3 niet een goede versie is. Zit dan nog op versie 1.0!! Clean install!!!

Verwijderd

Lijkt me een erg leuk spel.

Maarjah om even vanuit Veldhoven(vlak bij Eindhoven) naar Den haag te fietsen heb ik ook niet zoveel zin in.

Kan hem BTW bij geen 1 online games winkel in NL bestellen. Is allemaal wel jammer vind ik, word bijna gedongen om het op een andere manier te bemachtigen.

Kan hem ffs nog niet eens op de activision site zelf bestellen omfg. En op die hongaarse site ga ik het niet proberen kom ik toch geen wijs uit al die vage tekens :P

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2003 14:45 . Reden: Typo's ]

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:53
Komt die 3e patch ooit nog eens uit? Na patch 2 houd ik een of ander redelijk lopend spel over wat om de haverklap crashed...... :(

• da_rippah
  • Laatst online: 26-11-2021
Patch 2.2 eroverheen gooien, dan is dat over :)

• AproK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-03-2024
die saves van dat spel is ook zo gaar als de tering... je kan lange tijd saven, maar daarna crashed het constant tijdens het saven... als ik nu bv iets laad en dan direct wil saven, dan crashed het spel

is er niet toevallig een save fix ofzo? k wist dat dit een onmogelijk spel was, maar tis wel frustrerend :(

Check mijn knowledge base!

Verwijderd

Kutje zit gewoon met 1.0 versie kan geen update erop zetten.....

• AproK
  • Laatst online: 14-03-2024
mjah, ik ook, alleen ik heb een rip, dusja, boeie
hoop dat er binnenkort weer zo'n soort spel komt, maar dan met minder bugs, dit is 1 van de ergste spellen die ik ooit gezien heb

Check mijn knowledge base!

Verwijderd

Hoe krijg je die luchtfilter er zo doorheen? Bij mij wilt tie de motorkap er niet meer opzetten.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 maart 2003 @ 20:48:
[...]

Hoe krijg je die luchtfilter er zo doorheen? Bij mij wilt tie de motorkap er niet meer opzetten.
Eerst het bovenste stuk van je motor eraf halen dan de motorkap erop doen, dan de luchtfilter enzo er weer op.

Verwijderd

Thanx. Dit ziet er een heel stuk beter uit. Pics volgen.

• Icingdeath
  • Laatst online: 24-12-2025
Is de server down want hij verschijnt niet meer in mijn lijst :?

EDIT GODVER VERKEERDE TOPIC

[ Voor 23% gewijzigd door Icingdeath op 29-03-2003 07:59 ]

Verwijderd

Vraag:
Ik zie daar allemaal records staan op de test track...hoe kun je daar gaan racen dan, ik probeer daar altijd alleen voor mezelf n speed record te halen maar t wordt nooit geregistreerd...

Weet iemand hoe ik dat kan doen?

en dan nog iets, ik kom niet boven de 223 Mph uit, hoe kan dit? :'(

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09-2025
info over patch3:

Patch # 3 March 13th, 2003
Soon we will have this for the Community.

- improved handling system
- updated car physics
- quicker and more stabile texture loading
- most of random crashes has been removed
- skidmarks
- new particle system and new effects
- imporved water physics
- no crash on Win XP if avi codec isn't installed
- non-linear steering system
- drive aids and options to modify their values
- analog steering help
- force feedback support
- new ambient sounds
- improved sound engine
- built in MP3 player
- Alt+Tab support
- crash if clicking edge of the screen bug fixed
- control options imporved
***Dev kit soon to follow by Invictus after Patch 3 Release.

maar zo te zien komt tie nie uit. we w8ten al 6 maanden GRRR :@

• Don3k

Verwijderd

Om even mijn belofte na te laten komen. hier is mijn karretje.

890 PK schoon in het blok. En power dat het heeft.
Afbeeldingslocatie: http://members.rott.chello.nl/fmeisner1/car11.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.rott.chello.nl/fmeisner1/car33.jpg

"He's got enough NOS in there to blow himself up, period" , komt je deze zin bekent voor. Zo nee, schande dat je the fast and the furious nog niet gezien hebt.
Deze auto is een rijdende bom.

Afbeeldingslocatie: http://members.rott.chello.nl/fmeisner1/car22.jpg

1.442 sec naar de 100 km/u, try to beat that.

Afbeeldingslocatie: http://members.rott.chello.nl/fmeisner1/car44.jpg

Al met al vind ik dit een nette auto waar je leuke dingen mee kan doen. nadeel is dat de wielkasten niet breed zijn. de 375 banden achter en 275 voor steken erg ver uit. Natuurlijk is deze wagen wel omgebouwd naar All wheel drive.

• Don3k
ze steken idd ver uit. oplossing is dat script editen. dan kan je die wielen mooi gelijk met de wielkasten plaatsen. Ik ben niet een iemand die van vet uitstekende wielen houdt :)

Verwijderd

Hier is mijn nieuwste bak nog niet veel aangemod amar ga er denk ik ook een cabrio van maken :) en qua Noz niet zo boeiend heb ik meestal niet nodig om te winnen ;) en heb er nu een twin turbo v6 inzitten met Noz systeempje met 1 fles voor noodgevallen >:) ook all wheel drive van gemaakt. De pic:

Afbeeldingslocatie: http://www.dse.nl/~jaap/Pics/10.jpg

hier mijn vorige auto's:
1
2
3
4
5
6
7
8
9

Heb BTW 1 probleem met het spel als ik decals koop zitten zie ik ze niet in de balk maar kan ik ze wel op de auto plakken en hoor je ook dat plak geluid maar je ziet ze niet. Is wel vervelend omdat ik juist de decals wil gaan modden om hem er mooier uit te laten zien.

Overigens kon ik het probleem niet trug vinden in de vorige topics of op de pagina/forum van street-lagal.tk ( is TK uit de lucht BTW kan ze niet via TK adres bereiken :P) heeft iemand dit probleem ook of een oplossing voor dit probleem?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2003 12:10 . Reden: typo's ]

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-12-2025

FoggyFreek

I'm a llama again!

Werkt deze game nu eindelijk beter dan de final release ? ik heb het toen even gespeeld maar het zat zo ontzettend vol met bugs..

-- Altijd blijven prutsen --

Verwijderd

Ja hij werkt op zich wel goed heb hem sins afgelopen zaterdag. Het spel knalt er wel soms uit maar als je geen MSN of Kazaa ofzow hebt draaien komt dat echt sporadisch voor.

Heb 1x gehad dat er een savegame corrupt was omdat hij bleef hangen tijdens het saven dat was minder leuk maar gelukkig save ik bij dit soort instabiele games vaak en ook op verschillende slots dus er was niet zoveel verlies.

En met mijn specs draait de game nogal slecht vind ik tijdens een race kan dit soms vervelend zijn.

De mensen van BuildersEdge melden echter ook dat patch #3 al bijna uit is en die bugfixes die daar staan en extra feature's zoals mp3 speler spreken me wel aan.

Edit: Roflmao

patch #3 is ook uit gekomen overheen gelezen 8)7 lees ik in eens op het forum allemaal dingen over de nieuwe patch bugs etc. Hier is iig directe link naar download

Edit: Hmm

Ik zou nog even wachten met patchen. Op het forum van Builderedge met dus het topic over patch 3 gaan 2 pagina's over alle klachten en er is 1 reactie die er tevreden mee is dus :\ misschien eerst je oude shit backuppen en dan proberen ik ga het iig avanvond proberen.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2003 13:01 ]

• Don3k
Street-Legal.tk is ook vanaf hier te bereiken: http://amigos.homelinux.net/~don/sl_site/

TK server is idd weer uit de lucht... grrr daar gaan mun bezoekers ;)

http://www.streetlegal.nl.tt/ werkt ok btw :)

[ Voor 14% gewijzigd door Don3k op 02-04-2003 13:05 ]

Verwijderd

w00t okay, zal me bookmarks aanpassen.Ik ben BTW degene die dit test logo had gemaakt voor jullie :) (me nick daar BTW Seth)

Afbeeldingslocatie: http://www.dse.nl/~jaap/Pics/four.jpg

Ja maar het negatief effect is de enige manier om een kleure pic om te zetten naar een zwart wit configuratie zonder veel kwaliteits verlies dus vandaar :P

En ik vind SL.tk ook beter dan builderedge maar omdat de TK link offline was en ik geen andere links naar jullie site had, was ik even naar builderedge gegaan omdat ik hier toch nix te doen had maar ik blijf natuurlijk een trouwe bezoeker van SL.tk :)

Wist niet dat je ook op GoT actief was.

Kan de start poster patch#3 er ook bijzetten of komt dit in een volgend topic.
Als die er nog komt aangezien de populariteit gedaald is op GoT en waarschijnlijk verspreid is over pagina's als http://www.buildersedge.org en http://www.streetlegal.nl.tt.Denk ik :P

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2003 14:48 . Reden: Reactie ]

• Don3k
hmmm logo moe niet negatief zijn :P dus jij was het die dat stuurde :) de kwaliteit van Buildersedge is naar mijn mening ver gezakt. SL.tk doet het nog steeds goed :P aangezien we een hoop support krijgen van nederlanders :)

• Don3k
DEVKIT is uit !!!

http://www.invictus.hu/ga...kit/StreetLegalDevKit.exe

wie kan me ermeej helpen??? aub _/-\o_

[ Voor 18% gewijzigd door Don3k op 02-04-2003 17:55 ]

Verwijderd

Ik krijg bij Patch 3: "Unknown version D:\Games\Street Legal\Data\Script\Config.class"

Hoe komt dat? ik heb Street Legal helemaal opnieuw geinstaleerd toen alle patches opnieuw geinstaleerd, maar hij blijft de error geven.

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Wat kan je allemaal doen met die devkit ? het spel is trouwens zwaaaar goed...

• Don3k
Verwijderd schreef op 02 April 2003 @ 21:13:
Ik krijg bij Patch 3: "Unknown version D:\Games\Street Legal\Data\Script\Config.class"

Hoe komt dat? ik heb Street Legal helemaal opnieuw geinstaleerd toen alle patches opnieuw geinstaleerd, maar hij blijft de error geven.
check je email voor een goede config.class

• Don3k
FoggyFreek schreef op 02 april 2003 @ 21:38:
Wat kan je allemaal doen met die devkit ? het spel is trouwens zwaaaar goed...
nieuwe auto's erin zetten... nu heb k een project lopen.. maar k weet nie hoe ik hem aan de praat krijgt... hulp gezocht |:(

-edit

als iemand dat kan, contact me Don3k@phreaker.net .. je krijgt dan bij ons frontpageniuews :P en word opgenomen in onze exclusive team :P hoe mooier kan het zijn

[ Voor 23% gewijzigd door Don3k op 03-04-2003 07:58 ]

Verwijderd

Heeft nimand nog bugs ontdekt in de nieuwe update?

En draait de game nu ook beter(hogere FPS) en er stond ook iets bij van een mp3 speler dat werkt allemaal goed?

• scorpie
  • Laatst online: 10:50

scorpie

Supra Addict

Verwijderd schreef op 03 april 2003 @ 09:16:
Heeft nimand nog bugs ontdekt in de nieuwe update?

En draait de game nu ook beter(hogere FPS) en er stond ook iets bij van een mp3 speler dat werkt allemaal goed?
bij mij draait het net zo ruk als met die andere versies.
wat nu wel stoer is, is je slipstrepen op het wegdek :)
En als je je motor om zeep helpt hoor je hem ook vastlopen.
Al met al is het een nette update, maar zo'n brak spel is moeilijk met een patch echt goed werkend en bugfree te krijgen, helaas.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• Don3k
hier werkt hij wel wat smoother op winxp.. maar nog niet helemaal zonder schokken af en toe

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Het is bij mij ZEKER beter te spelen, en de textures zien er ook beter uit (of dat moet in een eerdere update al gebeurd zijn) Het draait allemaal een stuk soepeler en de 'opbouw' is niet meer zo duidelijk te zien. al met al ben ik een blij man..
kan je met die DEVKIT ook nieuwe motoren en onderdelen creeeren ? Dat lijkt me gaaaf !

Verwijderd

Ik krijg streetlegal deze week nog of in het weekend.
Dan kan ik eindelijk beginnen met tunen. :)

Verwijderd

Don3k schreef op 03 april 2003 @ 07:43:
[...]

check je email voor een goede config.class
Hij doet ut!!!! :P woei, tnx ff zooi onderdelen maken en in SL gooien :P

• Don3k
FoggyFreek schreef op 03 April 2003 @ 11:08:
Het is bij mij ZEKER beter te spelen, en de textures zien er ook beter uit (of dat moet in een eerdere update al gebeurd zijn) Het draait allemaal een stuk soepeler en de 'opbouw' is niet meer zo duidelijk te zien. al met al ben ik een blij man..
kan je met die DEVKIT ook nieuwe motoren en onderdelen creeeren ? Dat lijkt me gaaaf !
onderdelen erin zetten is beetjuh moeilijk... zo als we met zijn allen nou naar irc.quakenet.org gingen en in channel #sl.tk zaten.. konden we eens goed met elkaar praten :)

misschien lukt het dan..

Verwijderd

Ik wil van mijn Coyot een cabrio maken is dit mogelijk met de DevKit?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2003 11:28 ]

• Don3k
ssssstt... k zei tog.. nie aan iedereen vertellen (8>

• Icingdeath
Moet je met de patch 3 installeren nou eerst; Patch 1 , Patch 2 en patch (2.2) installeren :?

• Icingdeath
Erg leuk is dat het bestand actvision.avi is volgens de patch corrupt en mijn cd is nu zodanig beschadigd dat ik hem niet meer kan kopieren :( . Ik kan het spel wel spelen ook al is dat bestandan corupt.

• Don3k
das gewoon een videobestand :) heb k ook weggehaald.. start tie een stuk sneller op :P

• Icingdeath
Don3k schreef op 06 April 2003 @ 09:38:
das gewoon een videobestand :) heb k ook weggehaald.. start tie een stuk sneller op :P
Ja maar nou kan ik niet die patch installen en omdat mijn cd is beschadigd lukt het niet om de orginele activison.avi kopieren naar de dir er van.

Verwijderd

Hmm okeej, dus als ik het goed begrijp moet ik met een programma als 3D Studio Max of Zmodeler de auto's/onderdelen gaan modden en kan ik ze hierna gaan importeren aan de hand van de DevKit in StreetLegal?

• Don3k
JelleStoel schreef op 06 april 2003 @ 10:15:
[...]

Ja maar nou kan ik niet die patch installen en omdat mijn cd is beschadigd lukt het niet om de orginele activison.avi kopieren naar de dir er van.
als je nou een andere avi daarzet en ff renamed

• Don3k
Verwijderd schreef op 07 april 2003 @ 10:08:
Hmm okeej, dus als ik het goed begrijp moet ik met een programma als 3D Studio Max of Zmodeler de auto's/onderdelen gaan modden en kan ik ze hierna gaan importeren aan de hand van de DevKit in StreetLegal?
klopt.. alleen jammer dat er alleen een exportfilter is... geen import...

Verwijderd

Don3k schreef op 07 April 2003 @ 10:36:
[...]

klopt.. alleen jammer dat er alleen een exportfilter is... geen import...
Ja idd jammer :P

en ook jammer dat hij nog zo brak draait rij ik daar met me sunset net iets over de 200 mijl per uur haal ik de weg bijna in :) omdat hij zo langzaam aangemaakt wordt was wel leuk opzich.

Heb hem BTW nu uitgespeeld zonder ook maar iets te editten dankzij mijn SUnset met 698bhp :) standaard 4 wiel aandrijving :) heb bij geen een race NoZ hoeven te gebruiken :)

BTW ik had een decals probleem ik kocht ze wel maar kreeg ze niet te zien. Is een beetje half, het is nu zeg maar zo in het gedeelte waar je decals kan kiezen heb ik nu iets van 20 pagina's van 4 slots bij de laatste 5 ofzow en soms ertussen zitten wel goed zichtbare decals soms wel soms niet, dus jah het werkt wel maar ni echt goed.Heel vreemd :+

Verwijderd

Hallo

er staat vast wel in 1 van de 34 pagina's hoe je 2 blokken in je auto krijgt, maar heb er 13 afgelezen en ben het niet tegen gekomen, als iemand het weet, kan die het dan aub even vertellen hoe dat moet?

thnx Ur AnUs

Verwijderd

Wel leuk dat de Dev-kit uit is, maar zijn er al goede tutorials te vinden?
Ik bedoel, ik (en met mij vele andere) zouden het leuk vinden om zelf uitlaten, Hoods, wings etc te maken, maar ik heb geen id hoe dat moet?!
Ben geen held met 3dmax of Zmodeler.

Iemand goede tips en/of links?

• Icingdeath
Don3k schreef op 07 April 2003 @ 10:36:
[...]

als je nou een andere avi daarzet en ff renamed
Nee werkt niet hij kijkt dus waarschijnlijk naar de file size.

• Don3k
Verwijderd schreef op 08 April 2003 @ 17:55:
Wel leuk dat de Dev-kit uit is, maar zijn er al goede tutorials te vinden?
Ik bedoel, ik (en met mij vele andere) zouden het leuk vinden om zelf uitlaten, Hoods, wings etc te maken, maar ik heb geen id hoe dat moet?!
Ben geen held met 3dmax of Zmodeler.

Iemand goede tips en/of links?
op de chatbox van www.street-legal.tk kunnen ze je vast wel helpen... (en de team is nog dutch ook )

Verwijderd

http://members1.chello.nl/~j.elstgeest/sl/pix1.jpg
http://members1.chello.nl/~j.elstgeest/sl/pix2.jpg
http://members1.chello.nl/~j.elstgeest/sl/pix3.jpg

zoals jullie op mijn plaatjes kunnen zien heb ik nu echt een zooitje ervan gemaakt, ik heb het voor elkaar gekregen om meerdere blokken in me auto te zetten, nou is mijn vraag, hoe krijg ik ze aan de praat? misschien staat het al tussen een van de andere 845 replies maar ben 2 uur bezig geweest met zoeken en kan het niet vinden.

Dan nog een andere vraag, heeft iemand al iets verteld hoe je de boring van je cilinders groter kan maken?

thnx Ur AnUs

• Don3k
je krijg het nie aan de praat... en er was op een bekende site een toturial over d8 k

Verwijderd

Dus even voor de duidelijkheid...

Je opent de auto in bijvoorbeeld 3dstudio Max/Zmodeler met de goede plugin, hierna ga je het modden als je daar mee klaar bent, kan je met de DevKit je gemodde car erinpleuren?

Verwijderd

je opent de auto in bijvoorbeeld 3dstudio Max/Zmodeler met de goede plugin, hierna ga je het modden als je daar mee klaar bent, kan je met de DevKit je gemodde car erinpleuren?
Neen, er is namelijk geen import plugin voor 3ds max waarmee je je sl auto's kan importeren in 3ds, er is alleen een export plugin. Ze hadden die er beter bijgestoken imho.

en @ Ur Anus : Zet de v8 als primary/eerste motor en de V10 als 2de, vergeet ze niet allebei volledig te bouwen, zou moeten lukken. ik heb er al 3079 hp mee gehaald. Wat eigenlijk geen nut heeft zonder modded tires. (mijn auto draaide vlotjes op 6.00 ipv 3.75.

Verwijderd

en @ Ur Anus : Zet de v8 als primary/eerste motor en de V10 als 2de, vergeet ze niet allebei volledig te bouwen, zou moeten lukken. ik heb er al 3079 hp mee gehaald. Wat eigenlijk geen nut heeft zonder modded tires. (mijn auto draaide vlotjes op 6.00 ipv 3.75.
thnx, ik moet dus gwoon eerst v8 erin zetten en dan v10.

Verwijderd

Is er dan niemand die wil vertellen hoe je de boring van je cilinders kan vergroten?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 april 2003 @ 19:35:
Is er dan niemand die wil vertellen hoe je de boring van je cilinders kan vergroten?
Misschien weet nimand het??

• Solosmots
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:43
Staat in het topic dudes!

Verwijderd

uhm, misschien is een link makkelijk :*) want er zijn maar 859 replies en 35 pagina's. daarom vroeg ik er ook om, want ik heb al veel pagina's doorgebladerd, maar kon het niet vinden en vond het na 2 uur wel genoeg eigenlijk.

• Solosmots
Zet aantal replies per pagina op 1000 ofzo, doe dan ctrl-f en zoek boring :)
klinkt flauw maar zo vindt je het wel :)
Ik weet helaas ook nie zo waar het stond, speel het spel al langnie meer dus..

• Don3k
hmmz.... wie heeft er nog gemodde files? config files ofzo?

Verwijderd

*kick* :P

:)

Ik heb BTW niet gescript edit enzow vandaar de reeele tijden :P

Ik ga binnekort met 3dStudioMax en DevKit aan de haal maar heb nog geen tijd gehad aangezien ik een arme student ben op stage enzow :P

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2003 10:11 ]

• scorpie

scorpie

Supra Addict

(wilde deze antwoorden al posten in het gesloten topic van dawuss, mjah modje was iets sneller ;)).
Dawuss, bij deze :)

Om toch even snel de vragen te beantwoorden (ja, we blijven altijd vriendelijk op GoT):

Supercharger: zuigt extra lucht snel de motor in (betere lucht / brandstof verhouding)
Turbocharger: blaast de lucht snel uit de motor en de verse lucht die nog in de motor zat (ofzo) wordt weer teruggeleid de motor in.

wat is nu beter? concreet: Supercharger.

next question... xxx rpm limiter.. zorgt ervoor dat je (nokken)as (dacht ik) xxx x per minuut ronddraait, zorgt er dus voor dat je in je lage versnellingen geen wielspin krijgt bij de 11.000 rpm.

(nu maar hopen dat et topic nog niet op slot zit) ;)
*ramt snel op verstuur*

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

• iets
  • Registratie: Maart 2002
Scorperito schreef op 24 April 2003 @ 22:56:
next question... xxx rpm limiter.. zorgt ervoor dat je (nokken krukken :) )as (dacht ik) xxx x per minuut ronddraait, zorgt er dus voor dat je in je lage versnellingen geen wielspin krijgt bij de 11.000 rpm.
Maar wat is je vraag daarbij dan :? :P.

tvw

• scorpie

scorpie

Supra Addict

dat waren antwoorden op de vragen van Dawuss uit een ander topic, die hierheen verwezen werd, dus ik dacht.. ik beantwoord ze alvast :P
(was idd krukkenas.. hoe kom ik op nokkenas ?!?! |:()

Verwijderd

K heb t spel nu ook eindelijk, ben begonnen met de inline 4 cilindermotor... ik heb een supercharger en turbo gekocht (plus de buizen en andere onderdelen etc) maar nu kan ik ze niet allebei aansluiten op de fuel-injector.. is dat normaal of doe ik wat verkeerd ??

• Solosmots
Officiel kan het ook niet :)
Zijn wel mensen die het 'ergens' in dit enorme topic voor mekaar hebben gekregen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 April 2003 @ 21:13:

Heb je ook zo'n bestand voor mij ik heb het zelfde probleem

• Shyne
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:24
Vet spel ga het ook ff kopen
Ken je echt je eigen auto bouwen ?

Verwijderd

Hoe heet het spel voluit? 8)7

• Sir Vega
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-01-2022
hey cool spel is dit , ik heb al tijdje rondgereden en bijt est track die 60 m sprint gedaan. maar ik vraag me af hoe je geld kan verdiene??

ik lees dat je moet racen tegen iemand anders... waar??? in de stad? zo jka waar moet ik dan heen rijden? kan iemand me daarme helpen??

Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Je moet toeteren naar voetgangers. die vertellen je waar de races zijn (wist ik ook nooit :))

• Sir Vega
ahah bedankt...
ik race nu al een tijdje rond met tegenstanders en af en toe zelfs met getunde remmen etc, maar het blijft steeds onmogelijk om te winnen, ben ik gewoon een slechte rijder of zijn er voor de 1e race speciale dingen die je als eerst meot kopen voor je auto?

Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Hehe, het is totaal geen makkelijk spel, zoek rechte stukken op om te racen, mijd de smalle straten, als je crashed blijft er echt niks van je bakkie over. Tip: RUSTIG door de bochten. :)

Verwijderd

Ik vind het totaal geen moeilijk spel alleen soms frustrerend naarmate je harder gaat begint het spel steeds meer te hakkelen en te bokken(met mijn specs moet dit niet kunnen vind ik maarjah) dan gaat het bij mij soms fout, maar echt vaak verliezen heb ik nooit gedaan. :P

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

ey ey, respect voor de n00bs oke, niet iedereen is geweldig in race-spellen :)

• Sir Vega
FoggyFreek schreef op 06 May 2003 @ 13:44:
ey ey, respect voor de n00bs oke, niet iedereen is geweldig in race-spellen :)
indeed hahahaha nou ik zal harder proberen

Verwijderd

ka je het spel nog ergens kopen ?
8)7

Verwijderd

Gameshop in Den haag volges mij.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 May 2003 @ 14:03:
Gameshop in Den haag volges mij.
pfff dat gaat ook al weer uit mijn hoofd...

Kwoon in Hellevoetsluis...
Wil iemand dat spel dan kopen voor mij en opsturen.. die genen die dat doet krijgt geld van mij via giro/bankreknr. plus verz. kosten

by voorbaat dank _/-\o_

• Don3k
Street Legal 2 zit eraan te komen op 17/7/2003 . Verder is street-legal.tk weer geupdate naar een ander design.

Er schijnt ook ergens een Lambo te downloaden zijn

Verwijderd

patch 3 verhelpt alles :*)

mijn creatie (keb hiervan ook een v8 versie met lichtblauw kleur :P )

Afbeeldingslocatie: http://www.planet.nl/~heume146/axis.PNG

geen NOS, V6 TT met zo'n extra dingetje: supercharger hehe :)

• Roberto
  • Laatst online: 11-12-2025
Sorry voor de kick maar ik krijg met geen mogelijkheid die patch 2.2 en 3.0 geïnstalleerd.

Ik krijg bij patch 3 bv dit: bear_brake_drilled_315_.fl.class: unknown version
En dan remove je die file en dan is een andere file een unknown version.... :(

En met patch 2.2. krijg ik oa dit: Axis_chassis.class: unkown version.

Ik heb wel patch 1 en patch 2 kunnen installeren

Maar ik kan het spel nu amper spelen, zie game-sys voor specs ( zeer snel dus ) met me radeon op alles low en in game ook schokt het nog ... ( dit btw met xp home sp1 )

En ik heb de laatste 4 page's van dit topic gelezen, en google gebruikt
.

[ Voor 10% gewijzigd door Roberto op 14-06-2003 15:58 ]

• iets
Mja patch3 is ook niet zo'n performance patch :/. Speel iig met de view distance op low of mid en de texture detail op low of mid. Ik heb het gevoel dat SL nogal veel geheugen aan textures wegvreet.

Wel lache dat je dit topic kickt, * iets is ook weer begonnen aan SL. Alleen ik heb hem nu uitgspeeld en ik probeer alle auto's te kopen. Weet iemand of dat nu nog kan? Als ik naar de dealer ga staan daar altijd dezelfde 6 auto's :(.

edit: van street-legal.tk is niet veel meer over :P :
Welkom op uw eigen homepage
Hier kunt u uw eigen stukje internet creëren, compleet met plaatjes en multimedia.
Deze pagina legt u uit hoe u dat zelf kunt doen, en van welke mogelijkheden u gebruik kunt maken.

[ Voor 27% gewijzigd door iets op 14-06-2003 16:09 ]

tvw

• Roberto
ShotGun schreef op 14 June 2003 @ 16:07:
Mja patch3 is ook niet zo'n performance patch :/. Speel iig met de view distance op low of mid en de texture detail op low of mid. Ik heb het gevoel dat SL nogal veel geheugen aan textures wegvreet.

Wel lache dat je dit topic kickt, * Roberto is ook weer begonnen aan SL. Alleen ik heb hem nu uitgspeeld en ik probeer alle auto's te kopen. Weet iemand of dat nu nog kan? Als ik naar de dealer ga staan daar altijd dezelfde 6 auto's :(.

edit: van street-legal.tk is niet veel meer over :P :

[...]
Maaruh ? patch 2.2 dan ? het is nu helemaal een troep en schokt en hangt soms paar sec... dit is toch niet normaal ? dit een bug waar je toevallig mee kan spelen ipv een spel met veel bugs... :X
En hoe heb jij dat spel dan ooit kunnen uitspelen als ik echt soms naar 4 fps zit tekijken ?

• iets
Sja het loopt hier gewoon redelijk soepel als ik maar van de AA en AF afblijf :P. Er zitten wel rare schokken in maar het loopt verder gewoon redelijk op 1152x864 zonder AA en AF. Het enige wat echt klote is, is wanneer je klikt wanneer de muis aan de rand van het beeld zit, het spel minimaliseert en ben je dus alles kwijt :(. Duurde best wel lang voordat ik erachter kwam dat je dan het spel op dezelfde reso moest spelen als je desktop, vandaar dus 1152x864 :P.

Wat ik ook niet snap is dat je het linkervoorwiel van een Yotta niet kan vervangen 8)7. Als je dat wiel eraf haalt kan je het er niet meer terug op zetten. Rijdt best wel klote met 933PK en 17" 215mm wieltjes voor, terwijl er gewoon lompe 21"ers in kunnen.

Yotta:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/joshuasioso/Yotta.jpg

tvw

• Roberto
ShotGun schreef op 14 June 2003 @ 16:34:
Sja het loopt hier gewoon redelijk soepel als ik maar van de AA en AF afblijf :P. Er zitten wel rare schokken in maar het loopt verder gewoon redelijk op 1152x864 zonder AA en AF. Het enige wat echt klote is, is wanneer je klikt wanneer de muis aan de rand van het beeld zit, het spel minimaliseert en ben je dus alles kwijt :(. Duurde best wel lang voordat ik erachter kwam dat je dan het spel op dezelfde reso moest spelen als je desktop, vandaar dus 1152x864 :P.

Wat ik ook niet snap is dat je het linkervoorwiel van een Yotta niet kan vervangen 8)7. Als je dat wiel eraf haalt kan je het er niet meer terug op zetten. Rijdt best wel klote met 933PK en 17" 215mm wieltjes voor, terwijl er gewoon lompe 21"ers in kunnen.

Yotta:
[afbeelding]
Alles bij d3d staat al op min, btw hoe krijg ik een V6 in een axis oa ? en een super charger krijg ik weer niet aan het werk op me inline 4cyl blok want de supercharger belt kan ik nergens aan vast maken ( het tunen is leuk alleen het rijden dus niet :( )

• iets
In een axis kan maximaal maar een 4 cyl :+. Maar met wat gecheat schijnt dat wel te kunnen geloof ik, maar ik zou niet weten hoe. Met die belts en tubes moet je gewoon een beetje puzzellen, je komt er wel uit :P.

tvw

• scorpie

scorpie

Supra Addict

RS_003 schreef op 14 June 2003 @ 15:56:
Sorry voor de kick maar ik krijg met geen mogelijkheid die patch 2.2 en 3.0 geïnstalleerd.

Maar ik kan het spel nu amper spelen, zie game-sys voor specs ( zeer snel dus ) met me radeon op alles low en in game ook schokt het nog ... ( dit btw met xp home sp1 )

.
je bent niet de enige, ik heb het ook...
heb ik al die _)%*@^% bestanden ff weggehaald, zegt ie OP HET LAATST PAS DAT streetlegal.exe niet klopt @)*$%(

• Roberto
Scorperito schreef op 14 June 2003 @ 18:22:
[...]

je bent niet de enige, ik heb het ook...
heb ik al die _)%*@^% bestanden ff weggehaald, zegt ie OP HET LAATST PAS DAT streetlegal.exe niet klopt @)*$%(
Ik heb heel de rot spel bug waar je toevallig op kan spelen van me hdd gegooid, ik snap ook niet dat dit in d3d moest ... als dit spel in opengl kon draaien zou het veel beter draaien, en ik kan het weten ( zoals velen ) want ik heb zowel een TI 4400 gehad als een radeon 9700pro en bijde doen het veel beter in opengl.

Neem bv cs, zelfs met mijn systeem kom ik niet boven de 87 fps max uit en dat is dan ook echt voor 0.5 seconden omdat daarna al weer de fps dropt naar bv 50 en met een beetje actie nog lager.

Ik wil het pas weer spelen als dit spel ook echt een spel genoemd kan worden.

Ik zal wel dit topic blijven volgen.

[ Voor 9% gewijzigd door Roberto op 14-06-2003 22:15 ]

Verwijderd

RS_003 schreef op 14 June 2003 @ 16:54:
[...]

Alles bij d3d staat al op min, btw hoe krijg ik een V6 in een axis oa ? en een super charger krijg ik weer niet aan het werk op me inline 4cyl blok want de supercharger belt kan ik nergens aan vast maken ( het tunen is leuk alleen het rijden dus niet :( )
moet je iets veranderen in de main.cfg ik zet et hier wel ff neer...:
Eerst ga je naar deze dir: D:\Program Files\Activision Value\Street Legal\cars\racers\Axis_V3\scripts
dan open je main.cfg met kladblok en dan staat er dit:
slot 0.002 -0.516 -0.549 0.000 0.000 0.000 401 ; engine_block
attach 0x000400CE 1 ; i4 blocks
slotdmgmode 0x00000008

dan maak je er dit van:
slot 0.002 -0.516 -0.549 0.000 0.000 0.000 401 ; engine_block
attach 0x000400CE 1 ; i4 blocks
attach 0x000400CF 1 ; v6 blocks
attach 0x000400D0 1 ; v8 blocks
slotdmgmode 0x00000008

en klaar is kees ;)
ShotGun schreef op 14 juni 2003 @ 17:00:
In een axis kan maximaal maar een 4 cyl :+. Maar met wat gecheat schijnt dat wel te kunnen geloof ik, maar ik zou niet weten hoe. Met die belts en tubes moet je gewoon een beetje puzzellen, je komt er wel uit :P.
nou echt cheaten is het niet :) ik noem het liever.. lichtelijk veranderen van een bestandje :P

Verwijderd

RS_003 schreef op 14 juni 2003 @ 15:56:

.
je moet ook eerst de patches installeren en dan pas pas dingen veranderen aan de textures enzo want die instalatie kijkt eerst alle bestanden na...

en ik kan niet w88 tot Street Legal Racing Redline uitkomt ik verheug me dr nu al op alleen hopen dat het niet zo'n crappy bug game word zoals deze :(

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2003 11:52 . Reden: typo ]

• -LA-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:07
Zijn er nog andere mensen die vinden dat patch3 de gameplay verneukt?
Ik vind van wel iedergeval, en dat snerpende geluis bij het slippen komt ook m'n strot uit! Ik ga iedergeval weer snel naar 2.2! :(

MTB Trail Traffic

• Roberto
Verwijderd schreef op 15 juni 2003 @ 11:39:
[...]

je moet ook eerst de patches installeren en dan pas pas dingen veranderen aan de textures enzo want die instalatie kijkt eerst alle bestanden na...

en ik kan niet w88 tot Street Legal Racing Redline uitkomt ik verheug me dr nu al op alleen hopen dat het niet zo'n crappy bug game word zoals deze :(
:? :? :?

Lees mijn post eens ff.

Ik kan niet eens patch 2.2 en 3.0 installeren, dat is het hele probleem, en nu zit ik lekker me mijn "liete" pc te-gamen met 12 fps avg... neen bedankt het is al van me pc af, totdat er een patch komt die ik wel kan installeren :X

En ik veranderde dus nixx aan texures.. ik zij dat dat de fout meldingen waren.

[ Voor 12% gewijzigd door Roberto op 15-06-2003 15:19 ]

Verwijderd

kep n vaag probleem ..: K ben opnieuw begonnen en kep een coyot gekocht. 22.5 turbo ingedaan en de grootste 4 cilinderblok met 67 cm cilinderkop. hij was standaart 136 pk, nu issie 316! maar als ie bij ongeveer 70 mph komt schakelt ie naar de 4e, maar dan is het toerental te laag ( 2500 ong.) dan schakelt ie weer naar de 3e, maar de toeren zij dan te hoog: 7000 rpm .. ?? hij blijft steeds schakelen tussen de 3 en 4 ...

Kick :P

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Tjah laatst ook nog eens geinstalleerd gehad, het herinnerde me er maar weer eens aan wat een zeik game het is, jah je hebt veel fun met het tunen etc. maar komt de tijdt dat je je bak wil uittesten dan gaat het niet omdat het zo vern**kt loopt maar goed.

Laten we hopen dat het 2 de deel beter gaat doen 8)7

Right for all the wrong reasons.

• iets
Vaag, bij mij loopt het gewoon goed op 1152x864 met view op mid, rest op high 8)7. En dat op een TI4200 :P.

tvw

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 June 2003 @ 22:27:
kep n vaag probleem ..: K ben opnieuw begonnen en kep een coyot gekocht. 22.5 turbo ingedaan en de grootste 4 cilinderblok met 67 cm cilinderkop. hij was standaart 136 pk, nu issie 316! maar als ie bij ongeveer 70 mph komt schakelt ie naar de 4e, maar dan is het toerental te laag ( 2500 ong.) dan schakelt ie weer naar de 3e, maar de toeren zij dan te hoog: 7000 rpm .. ?? hij blijft steeds schakelen tussen de 3 en 4 ...

Kick :P
Zelf schakelen en een 6 high speed rtansmission kopen.

Heb het spel weekje geleden ook weer opnieuw geinstalleerd dit is nu de auto waar ik aan werk.

Afbeeldingslocatie: http://www.dse.nl/~jaap/Project/small/1.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.dse.nl/~jaap/Project/small/2.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.dse.nl/~jaap/Project/small/3.JPG Afbeeldingslocatie: http://www.dse.nl/~jaap/Project/small/4.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.dse.nl/~jaap/Project/small/5.JPG Afbeeldingslocatie: http://www.dse.nl/~jaap/Project/small/6.JPG

Heb er al wer een hoop aan veranderd maar geen zin om screenie's te maken. :P
Ik wil nog een spoilertje gaanmaken en chrome uitlaten.
http://www.powow.com/lal staan grotere pics en een paar filmpjes.

edit:
Typo's :P

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2003 13:27 ]

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste