I served in a company of heroes.
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Is de download corrupt of m'n pc
[ Voor 31% gewijzigd door Solosmots op 20-12-2002 19:48 ]
Zoals gewoonlijk nog langer wachten
Verwijderd
nu al 3 patches, en voor de laatste patch die nog niet eens helemaal is ge-upload een patch-fix
Verwijderd
Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets
Wanneer ik het spel net geinstalleerd heb (geen patches eroverheen) en het spel opstart dan zie ik ff het filmpje van activision waarna mijn pc weer naar de desktop gaat en ik verder een zwart venster zie maar wel afspelende muziek hoor. Als ik alle 3 de patches eroverheen doe (tot 2.2) dan zie ik zelfs dat intro niet meer en weer een zwart venster met muziek op de achtergrond.
hier ff een screenshot:

Ik draai dit spel onder Windows XP SP1 op een:
P4 2.53 Ghz
512 RDRAM
PoV Radeon 9700 Pro (Catalist 2.5)
Weet iemand hoe dit kan?
staat al een paar uur volledig op de site, heb hem van daar gedownload.Verwijderd schreef op 20 december 2002 @ 19:58:
zijn het nou gewoon slechte spellen makers of wat?
nu al 3 patches, en voor de laatste patch die nog niet eens helemaal is ge-upload een patch-fix
zo toch maar eens een goeie patch 2.2 proberen (die van net werkt niet zoals Nando net al opmerkte)
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
hij staat ook nog niet op de invictus site en ook nog niet op de activision site.. conclusie: tis een builders-edge versie.. (gok ik)Verwijderd schreef op 20 December 2002 @ 20:46:
kut nee doet het nog steeds niet
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
Nou dan stop ik maar met het downen van deze want deze is 24,4 MB.Wasp schreef op 20 December 2002 @ 20:14:
StreetLegalPatch_2_2.exe is bij mij toch echt 25.509.465 bytes groot.
Lekker goed geregeld daar
Als je hem download zegt die dat die iets van 24 nogwat is. Als je hem eenmaal hebt dan is die volgens windows wat groter. Dus gewoon doordownen, ik heb hem ook al werkend binnengehaald.NexY schreef op 20 December 2002 @ 21:16:
[...]
Nou dan stop ik maar met het downen van deze want deze is 24,4 MB.
Lekker goed geregeld daar
Indeo patch? Naja zal wel. Stuur maar naar test12321@hotmail.com Is me troep e-mail account, post me eigen natuurlijk niet open en bloot hier op het forumVerwijderd schreef op 20 December 2002 @ 20:20:
ja je moet de indeo patch hebben heb ik wel geef je mail maar
http://www.invictus.hu/ga.../StreetLegalPatch_2_2.exe
das de goeie
Verwijderd
- de cilinders groter maakt
- andere onderdelen kan monteren
- andere plaatsen kan kiezen (co2)
- Op z'n achterbanden rijden.
ed.
Kan iemand hier duidelijkheid over geven??
Verwijderd
dankje, maar nu kan ik niet meer muizenScorperito schreef op 20 December 2002 @ 22:21:
ik weet het al.. bij de invictus site staat de goede, namelijk patch 2.21 en op builders edge staat 2.2
das de goeie
ook niet met die config.class file.
Verwijderd
Op naar devolgende patch
Verwijderd
Naar een voetganger gaan en toeteren.GeneralNL schreef op 21 december 2002 @ 11:45:
Stomme vraag mischien maar waar kan ik nu eigenlijk tegen iemand racen om geld te verdienen? Als ik wat in de stad rondrij vind ik nooit een club ofzo waar ik racen kan...
Verwijderd
bij mij werkt hetprima vliegt er nooit meer uit
Ik heb hetzelfde probleem!amd_at_primus schreef op 21 December 2002 @ 14:15:
bij mij is er weer uitgevlogen, na 5 min spelen zat ik weer tegen me buroblad(van windows) aan te kijken!
I
Verwijderd schreef op 21 December 2002 @ 14:59:
moet je rechter klik doen en dan compatibiliteit of zoiets endan visuele themas's uitzetten
bij mij werkt hetprima vliegt er nooit meer uit
Leg dit aub effe wat beter uit!
I
Verwijderd
dan doe je eigenschappen rechter tab blad compatibiliteit en daar vink je aan geen geavanceerde tekstservices voor dit progamma en geen visuele thema's endan toepsen oke venster sluiten sucses
btw weet iemand hoe ik dat progammatje aan de praat krijg waar je de auto kan ombouwen daar bedoel ik mee wat voor motor tot hoe groot de banden enz deeze is te downen bij street-legal.tk
Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

1
2
3
4
| Specs: Massa - 1120kg
Aandrijving - AWD
Motor - 8 Cylinders
HP - 1040PK |
-edit
fix: http://buildersedge.org/Boards/viewthread.php?tid=1354
[ Voor 49% gewijzigd door Don3k op 21-12-2002 18:27 ]
Verwijderd
edit: dat option-filetje moes ik nog renamen
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2002 18:53 . Reden: stom van me ]
Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.
Nog geen crashes gehad, in 3 uur tijd ofzo.
Ook véél soepeler.
maargoed, ik had steer assist uitstaan, maar sturen met keyboard is nu zo ongeveer onmogelijk geworden...
straks maar even met steer assist proberen...
weet iemand trouwens of die abs / asr thingie al in versie 2.21 zit?
Je hebt wat scripts aangepast.... Ofniet? Dit probleem dad ik ook eens. Gewoon een nieuwe auto van dat type kopen.Verwijderd schreef op 21 december 2002 @ 19:09:
next problem:
[afbeelding]
check die deur in mn motor, ook bij het racen zit hij in mn motor
Verwijderd
Linker voorwiel is vaak een probleem hier....Verwijderd schreef op 21 December 2002 @ 20:45:
ik heb niks aangepast, alleen die laatste patch. en van dat linker voorwiel, ik heb dat ook
Verwijderd
damn mooiSideSwipe_XP schreef op 21 December 2002 @ 17:24:
Nieuwe auto:
[afbeelding]
code:
1 2 3 4Specs: Massa - 1120kg Aandrijving - AWD Motor - 8 Cylinders HP - 1040PK
link is dood, enScorperito schreef op 20 december 2002 @ 22:21:
ik weet het al.. bij de invictus site staat de goede, namelijk patch 2.21 en op builders edge staat 2.2
das de goeie
die link die in die link staat is ook doodDon3k schreef op 21 december 2002 @ 18:23:
damn muis werk hier ook nie meer....
-edit
fix: http://buildersedge.org/Boards/viewthread.php?tid=1354
tvw
Verwijderd
Bij mij nietShotGun schreef op 22 December 2002 @ 06:02:
[...]
link is dood, en
[...]
die link die in die link staat is ook dood
Ja ok maar dit hoort toch niet zo? Is er niks aan te doen dan? Ik had ook een andere auto en die schakelde op het laatst niet verder dan de 1e versnelling. Ook zo iets vaags...
Verwijderd
Tja zo schiet het inderdaad niet op.ShotGun schreef op 22 December 2002 @ 06:02:
[...]
link is dood, en
[...]
die link die in die link staat is ook dood
cheat link is ook down
Ik ben nog bezig met het uittypen van een uitleg van sommige zaken, nog ff gedult.Verwijderd schreef op 21 December 2002 @ 09:08:
Jongens, er lijken wat vragen onbeantwoord te blijven de hele tijd, er zijn zeker 5 personen die willen weten waar je zoal:
- de cilinders groter maakt
- andere onderdelen kan monteren
- andere plaatsen kan kiezen (co2)
- Op z'n achterbanden rijden.
ed.
Kan iemand hier duidelijkheid over geven??
Ik zal trouwens ff contact opnemen met de maker van dat ene edit proggie zodat het misschien wel meteen in een programma kan worden verwerkt zodat jullie helemaal niks meer hoeven te doen zowat om iets te editten aan de motor.
[ Voor 20% gewijzigd door Lamborghini op 22-12-2002 13:47 ]
Hoe kom jij aan die andere compressor scoop?SideSwipe_XP schreef op 21 December 2002 @ 17:24:
Nieuwe auto:
[afbeelding]
code:
1 2 3 4Specs: Massa - 1120kg Aandrijving - AWD Motor - 8 Cylinders HP - 1040PK
Ow, hehe, bedankt. Sinds mijn muis niet meer werkte was ik ff gestopt met spelen.
/edit: Relaxed, het is een 20X scope. Oftwel, nu kan ik mijn v8'ten nog meer opvoeren want de luchtinlaat is groter geworden, joepie.
[ Voor 22% gewijzigd door Lamborghini op 22-12-2002 13:10 ]
Verwijderd
wat moest je ook alweer veranderen om meer geld te krijgen?
Ga naar www.street-legal.tk en kijk bij de stage 4 hack.Verwijderd schreef op 22 december 2002 @ 13:29:
op blad 1 staat een cheatlink, maar deze werkt niet.
wat moest je ook alweer veranderen om meer geld te krijgen?
/edit stond foutje in de link, bedankt Bluhhhh
[ Voor 10% gewijzigd door Lamborghini op 22-12-2002 14:14 ]
Verwijderd
Lamborghini schreef op 22 December 2002 @ 13:54:
[...]
Ga naar www.street-legal.tk en kijk bij de stage 4 hack.
Het .doc filetje bevat info waarmee je van alles kan wijzigen zoals:
*Meer NOS flessen
*NOS op een andere plek plaatsen, bijv. onder de stoel, of op het dak
*Onderdelen toevoegen, zoals spoilers van andere auto's op de jouwe krijgen
*Kleinere cilinderkoppen kunnen gebruiken
*Cilinderaantal veranderen
*Boring van de cilinders veranderen
*Stroke van de cilinders veranderen
*Auto laten stijgeren
*Auto verzwaren/lichten
Oftwel, voor iedereen wel wat
Verwijderd
Dat heb ik altijd! altijd zitte de kleine banden links en de grote rechts dat heb ik met elke auto en elk soort band.SideSwipe_XP schreef op 22 december 2002 @ 13:51:
Ik heb ook een bug gevonden in de laatste patch. Probeer maar eens een auto te maken met voor 17" banden en achter 19". Save dan de game en load deze game. De Wielen zullen op andere volgorde onder de auto zitten. Bij 2x 17" links en 2x 19" rechts
Ik heb wel ruimteLamborghini schreef op 22 december 2002 @ 17:30:
Ik heb even alles uitgetypt met uitleg zodat velen van jullie het kunnen gebruiken. Ik moet het alleen nu nog online krijgen. Wie heeft er een plek om het .doc bestand te hosten?
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2002 17:45 ]
Ik heb een auto gebouwd, heel leuk allemaal
Maar wil ik gaan rijden. Koppeling in, gassen tot een aantal toeren, koppeling los, plomp, motor uit
War ligt dit aan ?
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Rijd je zelf al auto in het echt? Jij doet namelijk of geen koppeling of de hele koppeling. Toetsenbord knop ingedrukt is koppeling los, en knop los is koppeling vast zal ik maar zeggen. Eigenlijk moet je eerst een slippende koppeling gebruiken, dus een 40% vaste koppeling, om het maar zo te noemen.Damian schreef op 22 December 2002 @ 17:46:
ff vraagje.
Ik heb een auto gebouwd, heel leuk allemaal
Maar wil ik gaan rijden. Koppeling in, gassen tot een aantal toeren, koppeling los, plomp, motor uit
War ligt dit aan ?
Nu slaat je motor af omdat die het niet aankan, hij draait rond en opeens moet die heel die auto naar voren duwen, dat lukt hem niet en dus stopt die met draaien.
Oplossing:
*Kies een pedaal van een stuurset voor de koppeling
of
*Kies autoclutch
Ghehe jah, en laat autoclutch nou ook niet werkenLamborghini schreef op 22 December 2002 @ 17:49:
[...]
Rijd je zelf al auto in het echt? Jij doet namelijk of geen koppeling of de hele koppeling. Toetsenbord knop ingedrukt is koppeling los, en knop los is koppeling vast zal ik maar zeggen. Eigenlijk moet je eerst een slippende koppeling gebruiken, dus een 40% vaste koppeling, om het maar zo te noemen.
Nu slaat je motor af omdat die het niet aankan, hij draait rond en opeens moet die heel die auto naar voren duwen, dat lukt hem niet en dus stopt die met draaien.
Oplossing:
*Kies een pedaal van een stuurset voor de koppeling
of
*Kies autoclutch
Ow, nou dan ligt het aan de motor zelf. Dan ben je een onderdeel vergeten waarschijnlijk. Moet je ff alles goed nalopen. En als je er niet uitkomt ff een totaal plaatje posten zodat wij kunnen kijken of alles er wel op zit.
Verwijderd
Hier het .doc bestand van Lamborghini: http://home.kabelfoon.nl/~frouwkje/edit_street_legal.docLamborghini schreef op 22 december 2002 @ 17:30:
Ik heb even alles uitgetypt met uitleg zodat velen van jullie het kunnen gebruiken. Ik moet het alleen nu nog online krijgen. Wie heeft er een plek om het .doc bestand te hosten?
*Meer NOS flessen
*Auto laten stijgeren
*Auto verzwaren/lichten
Thanks, ik hoop dat veel mensen er wat aan hebben.Verwijderd schreef op 22 December 2002 @ 18:20:
[...]
Hier het .doc bestand van Lamborghini: http://home.kabelfoon.nl/~frouwkje/edit_street_legal.doc
Momenteel ben ik ook bezig met iemand samen om een programma te maken waarmee je sommige van deze zaken makkelijker kunt wijzigen. Net zoiets als die SLCE ->Street Legal Car Editor.
Ook bedankt, is altijd makkelijk om ff uit te printen en erbij te hebben als je bezig bent met aanpassenLamborghini schreef op 22 december 2002 @ 18:28:
[...]
Thanks, ik hoop dat veel mensen er wat aan hebben.
Momenteel ben ik ook bezig met iemand samen om een programma te maken waarmee je sommige van deze zaken makkelijker kunt wijzigen. Net zoiets als die SLCE ->Street Legal Car Editor.
Maar ff een vraagje, hoe vind ik in de stad die lui om tegen te racen ??
Ik mot echt een heel eind rijden om iemand te vinden, ben zo een kwartier aan het zoeken, moet toch makkelijker kunnen lijkt mij
Owjah, en heeft iemand nog goede mirrors voor de patches ?
jammer dat tie nie in het engels is, anders kon ik hem op mijn site zettenLamborghini schreef op 22 December 2002 @ 17:30:
*Meer NOS flessen
*Auto laten stijgeren
*Auto verzwaren/lichten
[ Voor 96% gewijzigd door DoDo op 22-12-2002 20:46 ]
Naar voetgangers rijden, dan toeteren en vragen waar racers zijn. En dan zie je op je mapje de racer aangeduid.Damian schreef op 22 december 2002 @ 19:46:
Maar ff een vraagje, hoe vind ik in de stad die lui om tegen te racen ??
Ik mot echt een heel eind rijden om iemand te vinden, ben zo een kwartier aan het zoeken, moet toch makkelijker kunnen lijkt mij
Van mij mag je hem vertalenDon3k schreef op 22 December 2002 @ 19:52:
[...]
jammer dat tie nie in het engels is, anders kon ik hem op mijn site zetten
Verwijderd
Wat is hier de reden van?
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2002 21:18 . Reden: plaatjes ]
Hierdoor of hierbij? En wat voor fouten, gaat je pc loeien of blaffenVerwijderd schreef op 22 december 2002 @ 21:15:
Hallo ik heb patch 1 nu ook geinstalleerd maar ik krijg hierdoor 2 fouten, als ik er patch2 achter aan doe blijft dit zo.
[ Voor 11% gewijzigd door Lamborghini op 22-12-2002 21:18 ]
Verwijderd
het spel werkt eerst (erg traag) NA de patch krijg ik deze fouten.Hierdoor of hierbij? En wat voor fouten, gaat je pc loeien of blaffen
niks
En het spel helemaal opnieuw installeren en dan alle patchen eroverheen?Verwijderd schreef op 22 december 2002 @ 21:22:
[...]
het spel werkt eerst (erg traag) NA de patch krijg ik deze fouten.
Je hebt toch wel een "Print Screen" knop op je toetsenbord!Chop2000 schreef op 22 december 2002 @ 22:14:
hehe ik heb nu een furrano met 8 cilinder @max tuned met 20psi scope haha die steekt net boven het dak uit, ziet er wel bruut uit, maar ik kan geen screeenshots maken
[ Voor 41% gewijzigd door Lamborghini op 22-12-2002 22:34 ]
ja, maar als ik dat gebruik en ik paste me print screen in paint, dan krijg ik alleeen maar een zwart vlak te zien...Lamborghini schreef op 22 december 2002 @ 22:33:
[...]
En het spel helemaal opnieuw installeren en dan alle patchen eroverheen?
[...]
Je hebt toch wel een "Print Screen" knop op je toetsenbord!
niks
mmm, das balenChop2000 schreef op 22 December 2002 @ 23:31:
[...]
ja, maar als ik dat gebruik en ik paste me print screen in paint, dan krijg ik alleeen maar een zwart vlak te zien...
Ik heb ook al wel een knopje gebind voor engage n2o, dus daar ligt het niet aan.
tnx !
Het hielp bij mij om er wel een begrenzer in te doen van 11000 ofzo, en ja ik weet dat het niet logisch klinkt.4STROKELONGLEGG schreef op 23 december 2002 @ 17:07:
kan iemand mij vertellen hoe je het maximale aantal toeren omhoog haalt ??.. ik heb nu 328 pk in mn bakkie, maar hij gaat niet harder dan 144 mph omdat ie niet meer dan 7500 toeren haalt (neej ik heb geen begrenzer erin)
tnx !
PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- DELL 4025QW | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5
Moet je ff snag-it 6 downloaden dan lukt het wel.Chop2000 schreef op 22 December 2002 @ 22:14:
hehe ik heb nu een furrano met 8 cilinder @max tuned met 20psi scope haha die steekt net boven het dak uit, ziet er wel bruut uit, maar ik kan geen screeenshots maken
PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- DELL 4025QW | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5
hehe tnx !! het is heel krom maar het werkt wel !!TheGeneral schreef op 23 december 2002 @ 17:15:
[...]
Het hielp bij mij om er wel een begrenzer in te doen van 11000 ofzo, en ja ik weet dat het niet logisch klinkt.
Mooi, he is er iemand die ff die patch 2.2 kan spiegelen ergens ik probeer hem al 2 dagen te downloaden van street-legal.tk maar hij blijft steeds down.4STROKELONGLEGG schreef op 23 December 2002 @ 18:14:
[...]
hehe tnx !! het is heel krom maar het werkt wel !!
Verwijderd
Dit heb ik ook al een paar keer gedaan, maar misschien heb ik een foute versie?Lamborghini schreef op 22 december 2002 @ 22:33:
En het spel helemaal opnieuw installeren en dan alle patchen eroverheen?
Versie 1.0.01 (kan dit ?), want ik haal 2727 pk uit een v8 blok.
En het is een ingepakte versie die alleen uitgepakt hoeft te worden om te kunnen spelen...
Dan klopt er iig wel meer niet, want zoveel pk haal ik er nog niet eens uit, lolVerwijderd schreef op 23 December 2002 @ 19:30:
[...]
Dit heb ik ook al een paar keer gedaan, maar misschien heb ik een foute versie?
Versie 1.0.01 (kan dit ?), want ik haal 2727 pk uit een v8 blok.
En het is een ingepakte versie die alleen uitgepakt hoeft te worden om te kunnen spelen...