Verwijderd

Topicstarter
Mogelijk is deze topic al eens het scherm overgevlogen, mocht dit zo zijn dan hoor ik het wel :D ;).

Maar is nokia de laatste maanden te snel met het leveren van hun toestellen?

De laatste tijd (oke, ik had het al met de nokia 3330) hebben deze toestellen last van uitval en het niet herkennen van simkaarten.

Dit niet herkennen van simkaarten uit zich in het opnieuw plaatsen van de kaart.

Op zich zijn nokia toestellen goed voor de markt, maar ik denk als andere leveranciers goeie stabiele toestellen gaan leveren, dat nokia het moeilijker gaat krijgen.

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-02 13:27

jep

Ik ga echt geen nokia kopen, van mijn leven niet. Iedereen die op 't punt staat om er 1 te kopen lul ik 't ook uit hun hoofd. Alleen maar brakke ervaringen mee..

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:37

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op 10 December 2002 @ 21:39:
Mogelijk is deze topic al eens het scherm overgevlogen, mocht dit zo zijn dan hoor ik het wel :D ;).

Maar is nokia de laatste maanden te snel met het leveren van hun toestellen?

De laatste tijd (oke, ik had het al met de nokia 3330) hebben deze toestellen last van uitval en het niet herkennen van simkaarten.
Waarom zouden ze specifiek die fouten moeten hebben?
Dit niet herkennen van simkaarten uit zich in het opnieuw plaatsen van de kaart.
Nee, echt waar 8)7
Op zich zijn nokia toestellen goed voor de markt, maar ik denk als andere leveranciers goeie stabiele toestellen gaan leveren, dat nokia het moeilijker gaat krijgen.
Volgens mij zijn er genoeg andere leveranciers die even goeie/betere toestellen leveren....

Ik zal niet mijn anti-Nokia spreuken hier gaan melden, maar 1 ding wat ik zeker weet is dat ik nu op dit moment, zo 10 toestellen kan opnoemen die over het algemeen stabieler zijn dan de gemiddelde Nokia.

Dus wat wil je nu percies met dit topic uithalen?

[ Voor 11% gewijzigd door Ginz op 10-12-2002 22:06 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Utopist
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-12-2025
ik heb alleen maar goede dingen over nokia. het menu is veel uitgebreider, en de huidige toestellen zijn ook beter. idd er waren problemen met de 8210, met name het scherm. ik heb ook wel eens wat problemen gehad met mijn 8310. maar alles binnen 24 uur opgelost. (door de nokia store) en verder hebben de nokia telefoons in mijn mening, samen met sonyericsson de meeste mogelijkheden, qua toestel aanpassing. je kunt hem heel goed erg naar je hand zetten, zoals jij dat wilt.

kijk nu bijvoorbeeld naar de 7650, daar loopt Symbian OS op (6.0 geloof ik) dat is open source, haal dr wat uit ofzo, pas het aan. hij heeft veel mogelijkheden hoor.

nokia is helemaal niets mis mee imo. (en de positie als marktleider willen ze niet kwijt, dat weten ze zelf ook wel, daarom kunnen ze niet slechter worden maar alleen beter)

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

-Utopist- schreef op 10 december 2002 @ 22:06:
ik heb alleen maar goede dingen over nokia. het menu is veel uitgebreider
Dan wie?

-

• Utopist
ow! duh. |:(

ik bedoelde als de meeste telefoons die ik onder handen heb gehad (zeg een sharp (gx1/gx10) of alle samsungs, de LG's en siemens dat is persoonlijke mening hoor. maar ik doel met uitgebreider meer op die kleine dingetjes die het geeft.

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-02 12:44

The Bad Seed

Chaotic since 1983

-Utopist- schreef op 10 December 2002 @ 22:06:
ik heb alleen maar goede dingen over nokia. het menu is veel uitgebreider, en de huidige toestellen zijn ook beter. idd er waren problemen met de 8210, met name het scherm. ik heb ook wel eens wat problemen gehad met mijn 8310. maar alles binnen 24 uur opgelost. (door de nokia store) en verder hebben de nokia telefoons in mijn mening, samen met sonyericsson de meeste mogelijkheden, qua toestel aanpassing. je kunt hem heel goed erg naar je hand zetten, zoals jij dat wilt.

kijk nu bijvoorbeeld naar de 7650, daar loopt Symbian OS op (6.0 geloof ik) dat is open source, haal dr wat uit ofzo, pas het aan. hij heeft veel mogelijkheden hoor.

nokia is helemaal niets mis mee imo. (en de positie als marktleider willen ze niet kwijt, dat weten ze zelf ook wel, daarom kunnen ze niet slechter worden maar alleen beter)
Sorry kheb zelf een nokia 3210, nooit problemen mee gehad, maar als ik mijn kennissenkring bekijk:
2* 8210 schermpje = rotzooi
1* 8310 uitvallen + blokkeren tijdens verzenden van SMS + slechte ontvangst
2* 8850 1 microfoontje kapot na paar weken, andere zelfde problemen als 8310
1* 8890 idem als 8310
1* 7210 blokkeren, spontaan telefoonboek resetten
20*(ofzo) 3310 blokkeren + microfoonproblemen(sommige, vooral vroege kopers)

Allemaal toestellen die niet uit de laatste maanden komen, en die hadden ook problemen die erop wijzen dat er te weinig tijd wordt gestoken in het ontwikklen van een degelijk product.

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:45

JB

Cédric roelt!

Ik ben nog altijd zeer te spreken over Nokia!

Mijn boefje is liev!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:45

JB

Cédric roelt!

Sorry kheb zelf een nokia 3210, nooit problemen mee gehad, maar als ik mijn kennissenkring bekijk:
2* 8210 schermpje = rotzooi
1* 8310 uitvallen + blokkeren tijdens verzenden van SMS + slechte ontvangst
2* 8850 1 microfoontje kapot na paar weken, andere zelfde problemen als 8310
1* 8890 idem als 8310
1* 7210 blokkeren, spontaan telefoonboek resetten
20*(ofzo) 3310 blokkeren + microfoonproblemen(sommige, vooral vroege kopers)

Allemaal toestellen die niet uit de laatste maanden komen, en die hadden ook problemen die erop wijzen dat er te weinig tijd wordt gestoken in het ontwikklen van een degelijk product.
Welke heb je nog niet gehad? :)

Mijn boefje is liev!

• Utopist
met mijn 3210 ook nooit problemen gehad hoor, en 3310 ook niet, maar 8310 wel. het punt is, je kunt gewoon langs een nokia store gaan en binnen 24 uur ben je er vaak weer vanaf. ik heb 3 keer een software fout gehad op mijn 8310, maar voor de rest niets. prima toestelletje. was er heel tevreden over. kan niet tippen aan de uitgebreide mogelijkheden van mijn huidige T68i, maar dan nog was ik er meer als tevreden over, heb voor mijn 8310 een a300 gehad, (daarvoor een 3310) maar qua menu wende het maar niet, het werkte onlogisch en niet fijn, ik wou nooit meer iets anders als nokia (gelukkig was ik relatief snel van die a300 af)

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

-Utopist- schreef op 10 december 2002 @ 22:21:
met mijn 3210 ook nooit problemen gehad hoor, en 3310 ook niet, maar 8310 wel. het punt is, je kunt gewoon langs een nokia store gaan en binnen 24 uur ben je er vaak weer vanaf. ik heb 3 keer een software fout gehad op mijn 8310, maar voor de rest niets.
vindt ik een groot probleem...
Als je zoveel voor een toestel neerleg dan wil ik wel iets goeds.
En 3x een software fout is 3x te veel

Ik zeg maar zo:

"Beter voorkomen dan genezen"

-

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:58
Stelling: Nokia verziekt de markt!!

Zou je daar verder willen gaan ? Thnx :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.