[Voda] Laatst opgewaardeerd 1 Januari 1970

Pagina: 1
Acties:

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:07

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Ik heb nog steeds het allereerste prepaid nummer van mezelf bewaard door netjes iedere December gewoon op te blijven waarderen, zonder te bellen. Meestal doe ik dat zo rond 15 December omdat dan het jaar weer om is, en je kans hebt dat je nummer geblokkeerd wordt.

Bel ik zonet 555, krijg ik de mededeling dat ik €0,- beltegoed heb :? Ik dus even luisteren wanneer ik voor het laatst opgewaardeerd heb, om te kijken of ik nu misschien te laat was:

U laatste opwaardering was op 1 Januari 1970

20*350ZO45°

• Shedman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-07 19:47

Shedman

Met het hart op de goede plek

Richard schreef op 10 December 2002 @ 21:21:
Ik heb nog steeds het allereerste prepaid nummer van mezelf bewaard door netjes iedere December gewoon op te blijven waarderen, zonder te bellen. Meestal doe ik dat zo rond 15 December omdat dan het jaar weer om is, en je kans hebt dat je nummer geblokkeerd wordt.

Bel ik zonet 555, krijg ik de mededeling dat ik €0,- beltegoed heb :? Ik dus even luisteren wanneer ik voor het laatst opgewaardeerd heb, om te kijken of ik nu misschien te laat was:

U laatste opwaardering was op 1 Januari 1970
Waarschijnlijk gewoon een storing bij Vodafone.
Morgen nog maar een keertje proberen.

Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...

Verwijderd

Nog steeds de verlate milleniumbug van Vodafone! moet je even 117 bellen en vragen wat het precies is!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
117 kan ik niet bellen omdat beltegoed op 0 staat, terwijl ik zeker weet dat het sowieso €20,- is (Tenzij het natuurlijk verlopen beltegoed is :X ) Alleen dan klopt sowieso dat 1970 verhaal niet helemaal lekker.

20*350ZO45°

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
Geldt het bij vodafone niet zoals bij kpn dat je 1 keer per half jaar moet opwaarderen?

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
Dat had ik ook met m'n oude foon, heb het toch maar ff voor de zekerheid met 10 euro opgewaardeerd, dat ging wel gewoon goed

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Marv schreef op 10 December 2002 @ 21:28:
Geldt het bij vodafone niet zoals bij kpn dat je 1 keer per half jaar moet opwaarderen?
Dan loop ik al +/- 64 opwaarderingsacties achter :P

20*350ZO45°

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:42

JB

Cédric roelt!

Marv schreef op 10 december 2002 @ 21:28:
Bij Vodafone geldt nog steeds 1 jaar d8 ik

Mijn boefje is liev!

Verwijderd

Dan is er gewoon een storinkje geweest, want als de datum nie goed staat van een (meestal) linux pc.. dan is de standaard datum 1 januari 1970 (de datum wanneer men is begonnen met tellen in die vreemde timestamp meuk in linux >:) )

Verwijderd

ik las ook laatst in de krant dat als je niet veel belde dat je nummer afgepakt werd of zoiets weet niet precies. Maar dat zou dit dus best kunnen zijn niet? En dat van die datum das idd de timestamp :)

• Shedman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-07 19:47

Shedman

Met het hart op de goede plek

Scooter_Fox schreef op 10 december 2002 @ 22:14:
[...]
Ja. En daarna heb je nog steeds 3 maanden voordat ze je sim-card helemaal blocken. Dus als je binnen die drie maanden weer opwaardeert komt het wel goed.

Het is echter wel zo dat wanneer je saldo op 0 staat je ook binnen 3 maanden moet opwaarderen, anders wordt je ook afgesloten! Maar dat is in het geval van de TS niet aan de orde.

Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...

• KRASH
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-07 11:09

KRASH

Juist ja...

Mijn KPN prepay is laatst ook geblocked :(
Ik kon nog wel gebeld worden maar niet meer opwaarderen :S

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-08 19:24

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Ik opwaardeer (of hoe je het ook noemen wil..) het beltegoed regelmatig (via rabofoon), en als ik ga luisteren wanneer ik voor het laatst heb opgewaardeerd, krijg ik ook te horen 1 januari 1970 :? .. Dit heb ik ongeveer 1 jaar. Ik bel dus wel regelmatig met mijn foon, en het nummer is nooit geblokkeerd geweest.. Standaardfout bij het opwaarderen denk ik dus.. 8)7 |:(

BTW een vriend van me had het zelfde een tijdje geleden maar hij heeft nu een abbo..

[ Voor 11% gewijzigd door FlipFluitketel op 11-12-2002 19:28 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:42

JB

Cédric roelt!

Ik opwaardeer (of hoe je het ook noemen wil..) het beltegoed regelmatig (via rabofoon), en als ik ga luisteren wanneer ik voor het laatst heb opgewaardeerd, krijg ik ook te horen 1 januari 1970
Beetje vaag allemaal mijn vriendin heeft ook Vodafone prepaid en als zij haar beltegoed opvraagt komt er te staan dat dit nog geldig is tot 2005 :?

Mijn boefje is liev!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-08 19:24

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Scooter_Fox schreef op 11 December 2002 @ 22:47:
[...]
Beetje vaag allemaal mijn vriendin heeft ook Vodafone prepaid en als zij haar beltegoed opvraagt komt er te staan dat dit nog geldig is tot 2005 :?
Heb ik ook een keertje gehad.. 2 dagen later was het nog maar een jaar geldig :(

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-08 21:51
FlipFluitketel schreef op 11 December 2002 @ 19:27:
Ik opwaardeer (of hoe je het ook noemen wil..) het beltegoed regelmatig (via rabofoon), en als ik ga luisteren wanneer ik voor het laatst heb opgewaardeerd, krijg ik ook te horen 1 januari 1970 :? .. Dit heb ik ongeveer 1 jaar. Ik bel dus wel regelmatig met mijn foon, en het nummer is nooit geblokkeerd geweest.. Standaardfout bij het opwaarderen denk ik dus.. 8)7 |:(

BTW een vriend van me had het zelfde een tijdje geleden maar hij heeft nu een abbo..
heb ik ook, maar dan met Girofoon (Postbank), kleine bug dus :)

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:00

Destruction

(ex-)Automonteur

Scooter_Fox schreef op 10 december 2002 @ 22:14:
[...]
Yup :)

Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Pagina: 1