Toon posts:

[JavaScript] Een programma starten met java

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik was net bezig met een Active desktop aan't maken (Active Desktop Tutorial voor beginners). Hiermee kun je dus een "interactieve desktop" krijgen mbv html/javascript enz..
http://members.home.nl/bobemmen/jasper/Eindresultaat.jpg
Ik was dus hiermee aan't rotzooien. En hierboven staat 't resultaat.
Nu heb ik een paar links in html geschreven (dat linkse menu) waarmee ik een programma op mijn eigen harde schijf kan openen. Maar het probleem is dat als ik op zo'n link klik eerst de vraag krijg of ik het bestand wil downen of openen vanaf huidige locatie.
Nu kan ik wel gewoon op openen klikken maar ik wil dit toch weghebben.
Ik heb van klasgenoten gehoord dat ik dit goed kan krijgen door de links met Javascript te schrijven.
Dus wie weet hoe ik dit goed kan krijgen?
Ook als 't op een andere manier is dan Javascript/html kan ik 't gebruiken (als ik 't maar in een webpagina kan zetten)
Alvast bedankt!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2002 22:00 . Reden: Java blijkt Javascript te moeten zijn ]

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:46

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

kijk eens naar System.exec (), hoewel ik me afvraag of een applet die rechten heeft

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Alarmnummer
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-07-2024

Alarmnummer

-= Tja =-

Java!=Javascript (tenzij je met java applets bedoelt)
* oisyn moet poepen*
interessant om te weten ;)

[ Voor 95% gewijzigd door Alarmnummer op 10-12-2002 21:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
Sorry maar ik ben een echte newbie dus zou er misschien wat meer uitleg gegeven kunnen worden? :?

• Alarmnummer
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-07-2024

Alarmnummer

-= Tja =-

Javascript kan je aan html pagina toevoegen. Java is een echte taal ipv een scripttaal en daarmee kan je dus oa files openen. Je moet dan een applet maken die je op een html pagina toevoegd.

Verwijderd

Topicstarter
Aha... En weet iemand hoe ik dat kan doen :?
Met Java of Javascript of misschien een ander soort script

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2002 22:44 ]

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
P&W is gericht op het zelf maken van software en de problemen die je daarbij tegen kan komen. We zijn er niet om jouw scripts te maken, of jouw zoekwerk te doen.
Verder moet je Welkom in P&W -> Quickstart (update 2/10/2002) even nalezen. JavaScript hoort namelijk bij de buren. Ik heb even met een persoon van W&G overlegd, maar daar zou het topic op slot gaan, dus ik move hem niet, maar doe hem hier op slot.

Trouwens je kan zoeken wat je wilt, maar met Javascript gaat je dit niet lukken :)
Succes met het vinden van een andere oplossing
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.