cosmosis unbannen. 2

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir Vega
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-01-2022
in dit topic had ik al gevraagd of iemand cosmosis wilde unbannen cosmosis unbannen.
alleen had ik de email verkeerd geschreven terwijl COSMOSIS zelf wel het goede gebruikt had.

Na een paar keer Nelske te hebben geemaild (cosmosis dus) probeert hij het nu weer via mij.

Dus kan iemand ff naar zijn status kijken? (hij was voor 24 uur gebanned zaterdag en hij heeft nu 4 dagen gewacht)

(ik wilde ook mailen maar als zijn emails niet aankomen zullen die van mij dat ook wel niet doen)
:)

Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
de mail servert ligt er idd uit ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:10

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
mail ligt eruit, beetje lastig idd :) Misschien kan iemand met ban (en unban) rechten zich even melden met een vervangend mail adres :)

Anders profiel van een machtig persoon @ GoT opzoeken en daar even ICQ/MSN uit halen :)

[ Voor 26% gewijzigd door We Are Borg op 10-12-2002 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir Vega
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-01-2022
We Are Borg schreef op 10 December 2002 @ 21:29:
mail ligt eruit, beetje lastig idd :) Misschien kan iemand met ban (en unban) rechten zich even melden met een vervangend mail adres :)

Anders profiel van een machtig persoon @ GoT opzoeken en daar even ICQ/MSN uit halen :)
wie adviseer je?

Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Iedereen uit het doktersteam. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd