Toon posts:

webradio station

Pagina: 1
Acties:
  • 93 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
beste lui,

Ik ben al een tijd bezig met het bouwen van een webradio station, nu heb ik een extra pentium computer ter beschikking voor dit station, nou wil ik het mogelijk maken om voor andere dj's in te loggen op deze computer (via router/port mapping) ik zat al te denken aan windows media server (heb er nog GEEN verstand van), ik weet niet of jullie wat beters weten???

bij deze laat ik de website achterwegen, anders wordt ik straks nog gebanned wegens spammen :P...

ohja, ik wil wel gebruik maken van zo'n leuk windows meida playertje op de website net als www.bajaradio.com

bedankt

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-05 16:33

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Weet je zeker dat je niet bij de buren moet zijn? Die weten een hoop van Windows en de programma's eromheen af, hier is die kennis in mindere mate aanwezig :).

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

Verwijderd

Topicstarter
oh, zou iemand dan zo lief willlen zijn mij een harde trap willen geven naar de gebroeders microsoft?

iig bedankt

Verwijderd

Topicstarter
vlgs mij kan je idd ook alleen op windows based software zo'n windows media playertje op je website knallen :P :P

• deadinspace
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-05 13:11

deadinspace

The what goes where now?

NOS -> WOS
Verwijderd schreef op 10 december 2002 @ 21:06:
vlgs mij kan je idd ook alleen op windows based software zo'n windows media playertje op je website knallen :P :P

Dat is niet waar, mpeg/avi/wmv streamen over mms kan best met GNU/Linux en andere OSsen.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
deadinspace schreef op 10 December 2002 @ 21:28:
NOS -> WOS

[...]

Dat is niet waar, mpeg/avi/wmv streamen over mms kan best met GNU/Linux en andere OSsen.
da's mooi, dan ga ik kwa stabiliteit toch het liefst voor een linux based os'je

icecast is toevallig niet zoiets toch?

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Mja, als je echt linux wilt, kun je beter terug naar Non-Windows Operated Systems, maar dan kan je beter eerst even gaan bedenken wat je wil, en dit in een mooie topicstart aldaar vertellen :)

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.