BEN of Libertel abbonement ?

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 18:41
ik zit voor mijn nieuwe telefoon (Nokia 6210) te twijfelen tussen 2 abbonementen, namelijk Libertel en Ben..

Ben is een stuk goedkoper en volgens mij zit ook WAP bij hun in de belbundel ¿?

Libertel zal waarschijnlijk een beter netwerk hebben..

wie weet mij met zekerheid te zeggen dat bij BEN WAPPEN en internetten (via laptop) in hun belbundel zit (bij libertel is dat dus niet zo)

en hoe zit het met de bereikbaarheid van BEN.. ik ben vooral geintresseerd in het gebied tussen Zwolle en Utrecht. wie kan me hier meer advies over geven ??

nuttige adviesen over andere abbo's worden ook gewaardeerd !!

tnx.

Have a wheelie good weekend!

• kiekerjan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-08 21:42
Bij Ben zit wappen erbij (voor gesprekskosten) dataservices is extra (dan hebben we t over een abbonnement of over Ben vrij). Maar kijk anders zelf op www.ben.nl, ken je t precies vinden. Voor de bereikbaarheid moet je libertel nemen, die is beter dan Ben. Voor de bereikbaarheid van Ben moet je ook op hun site kijken. Daar staat een aardig kaartje met bereikte gebieden.(www.ben.nl/ik_ben_ben/ben_tekst/html/bereik/beeld_binnenland_1.html)

Als je op de veluwe zit is t klote zo te zien op dat kaartje.

These are my principles. If you don't like them I have others.

Verwijderd

Geen BEN!! Tenminste nu nog niet. Je wou toch bellen zei je? :)

Ik zou dan voor Libertel gaan. Ik weet niet of ze wap in hun pakket hebben. Vind je dat erg belangrijk dan kan je ook voor een KPN Flexi Abo gaan. Daar zit gratis WAP bij en gratis data / fax nr. Voor als je wil internetten met je Laptop.

• FragDaddy
is BEN dan echt nog zo slecht ??

en jah. ik heb al gekeken op de site van ben, maar daar kon ik niets vinden over WAP en dataverkeer..

maar als dat in die belbundel zit wordt het wel intressant..

maargoed. als BEN zo slecht is, dan moet ik maar voor LIBERTEL gaan.. (en 3x zoveel betalen ofzo..)

• bombadil
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 07 november 2000 17:06 schreef FragDaddy het volgende:
is BEN dan echt nog zo slecht ??[/quote]Nee hoor Ben is nog veel slechter. het enige wat goed is aan Ben is de overzichtelijkheiod van hun rekeningen.

Wappen in de ben belbundel? Volgens mij niet; sms zit er ook niet in. Bij dutchtone zit het er iig wel in.

Je klrijgt waarvoor je betaald. Als je op veel plekken goed bereik wilt hebben met een goede geluidskwaliteit dan moet je dus gewoon lekker KPN of Libertel nemen.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• FragDaddy
maar ik begreep dat BEN een nieuwer netwerk heeft (1800Mhz) ten opzichte van LIBERTEL (800Mhz)

maar het bereik is dus nog niet goed ?

• bombadil
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

nee dat ben op het 1800 netwerk zit zegt niks.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• FragDaddy
ow. ok..

dus gewoon wat meer betalen en voor libertel gaan dus ?

• afterburn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 14:02

afterburn

No more...

IMO, KPN is nog steeds het beste (ondanks dat ik een Libertel abo heb). Maar het verschil met Libertel is klein, en daar staat tegenover dat KPN niet of nooit te bereiken is, en ze bij Libertel wel weten wat klantenservice is. Over het algemeen zijn er naar mijn mening iig maar 2 serieuze GSM aanbieders op de markt: KPN & Libertel.

Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Waarom neem je niet Telfort, je zit dan ook op het Libertel netwerk. Ik heb mijn 6210 handmatig op Libertel gezet, dan switcht hij ook niet. Telfort heeft hele voordelige clarity abonnementen. Daar zit alles in, ook wap.

Telfort heeft nog tot maart roaming met Libertel. Maar alle klanten die daarvoor Telfort abonnement hebben gekozen hebben natuurlijk nog recht op Libertel netwerk tot einde abonnement.

Telfort = goedkoop ,maar wel op het top netwerk van Libertel zitten.

BTW Ik werk niet bij Telfort :)

• DarkHelmet
  • Laatst online: 15-08 17:11
Telfort is het beste alternatief voor BEN.
Kijk eens op:
www.lynk.nl
of
www.gotcha4u.nl

Makkelijk beslissen dan....

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

• FragDaddy
uhm..

ow.. dat is ook wel ff lekker goedkoop bellen zeg met telford. :)

beter !
maare.. werkt dat echt goed dan, dat omschakelen naar libertel ?

Verwijderd

Telfort gaat Libertel verliezen. Libertel is goed, maar niet perfect. En Libertel is duur. Ben® (heb ik ook) is best goed. Ze zijn niet de beste, maar zeker beter als Dutchtone en Telfort. En ik kan het weten: heb ze allemaal.

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-08 20:11
Libertel omdat Ben nog niet overal bereik heeft...

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 07:48
ik heb net dutchtone met 6210 gekocht bij phone house: 6210 kostte 184.95. icm met dutchtone 180 , van 45 piek per maand.
geen aansluitkosten, eerste 2 maanden dubbele belbundel, en 3e maand krijg je terug van phonehouse:
alles bij elkaar: 11 x 45 = 495. + tel. van 184.95.
Lekkere ontvangst (beter dan ben) en je hebt je wap er ook bij zitten (en data). Zit allemaal in de bundel.

Verwijderd

Ben komt als slechtste uit de bus volgens een test van de consumenten bond. SLechtste bereik/ontvangst/geluidskwaliteit.

Libertel is naast KPN de beste qua bereikbaarheid en geluidskwaliteit. Ik heb zowel Libertel, KPN als dutchtone gehad en mijn advies is: kies libertel!!!

• bombadil
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Ben is trouwens ondanks dat het slecht is wel zeer goedkoop. Toen ik mijn telefoon kocht scheelde het zo veel dat ivm KPN/ Libertel mijn ben abbo bijna volledig kon betalen uit het verschil in de prijs van het toestel.

Verwijderd

Ik heb zelluf Telfort en Ben. Telfort schakelt inderdaad zonder dat je het merkt over als het net (te)zwak is. Maar gebeurt bij mij bijna nooit meer (woon in Twente). Ben heeft bij mij echt geen problemen hoor als je hier in de rimboe zit zijn er ook plekken waar libertel doodvalt.

Ben timmert ontiegelijk aan de weg dus binnenkort zal het wel goed zitten met netwerk. Voor nu zou ik telfort clarity nemen...en over een jaar nog eens nadenken...

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 16:44
je BENt niet goed bij je paasei............

no comment

• FragDaddy
nou mensen.. ik heb het dan toch gedaan..
ik heb LIBERTEL genomen..

(gewoon omdat ik bereikbaar wil zijn.. en die paar tientjes in de maand breken mij ook niet op..)

dusse iedereen BEDANKT voor jullie goeie adviezen ! (BEN(R) ik ff blij dat ik de goeie keuze gemaakt heb)

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 07 november 2000 17:06 schreef FragDaddy het volgende:
als BEN zo slecht is, dan moet ik maar voor LIBERTEL gaan.. (en 3x zoveel betalen ofzo..)[/quote]LIBERTEL is een stuk goedkoper als KPN , TELFORT , WHATEVER , KPN is 0,99,- per min. en LIBERTEL is 0,25,- per min. , en s'avonds een duppie ( ofzo iets
Pagina: 1