Ik heb een dvd-tje van 'The Matrix' gewonnen, maar ik heb geen dvd speler. Is het toch mogelijk om deze dvd af te spelen op m'n 50 speed asus cd-rom, of is dat helemaal niet mogelijk?
Verwijderd
Nee.. das hetzelfde als wel het chassis hebben van porsche, maar geen motor.. kom je niet ver mee..
Zou hem wel bewaren.. dvd heeft the future en nog in 2001 heb zelfs jij een dvd-rom/speler
Zou hem wel bewaren.. dvd heeft the future en nog in 2001 heb zelfs jij een dvd-rom/speler
Verwijderd
Zelfde als dronken worden zonder alcohol
)
MAar ik koop em wel over, hoeveel moet je ervoor hebben?
))))
MAar ik koop em wel over, hoeveel moet je ervoor hebben?
Dan spaar ik nog ff door voor een gratis dvd speler. Toch wel jammer, maar ik kan em toch wel laten rippen door iemand en dan die vob-files op me hd zetten?
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 07 november 2000 16:14 schreef Kaas het volgende:
Dan spaar ik nog ff door voor een gratis dvd speler. Toch wel jammer, maar ik kan em toch wel laten rippen door iemand en dan die vob-files op me hd zetten?[/quote]Yep dat kan. Je kan ook nog de VOBfiles omzetten naar DivX
Dan spaar ik nog ff door voor een gratis dvd speler. Toch wel jammer, maar ik kan em toch wel laten rippen door iemand en dan die vob-files op me hd zetten?[/quote]Yep dat kan. Je kan ook nog de VOBfiles omzetten naar DivX
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
air miles 
of die maffe freebies van de bp !:)
of die maffe freebies van de bp !:)
Nee een of andere vage duitste site, die niet meer helemaal werkt geloof ik, want ik kan me niet meer inloggen en ik kan ook geen videoclips meer kijken.
Nou het kan dus wel he jongens...
kijk maar in de laaste Tips en Trucs die in de winkel ligt. Daar staat in hoe je je mediaplayer kan aanpassen en DVD kan draaien zonder DVDspeler
kijk maar in de laaste Tips en Trucs die in de winkel ligt. Daar staat in hoe je je mediaplayer kan aanpassen en DVD kan draaien zonder DVDspeler
www.digireflex.nl
uhm heb het niet gelezen.
maar gaat dat niet over dvd spelen met de media-speler zonder eerst een dvd-player te downloaden
dus als je wel een dvd-drive hebt maar geen software
maar gaat dat niet over dvd spelen met de media-speler zonder eerst een dvd-player te downloaden
dus als je wel een dvd-drive hebt maar geen software
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
De eerste die dat voor elkaar krijgt krijgt vanmij zo'n gratis dvdspeler.
nickdekruijk.nl Websites & Fotografie
Verwijderd
da's dus waarschijnlijk zonder SOFTWARE-dvdspeler....duh.
er is geen cdrom-speler die dvd's kan afspelen, echt niet!
er is geen cdrom-speler die dvd's kan afspelen, echt niet!
Pagina: 1