Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Netgear mailen

Maarre, ik heb ooit ook een hub gehad, voeding defect... heb 'm maar gesloopt, en de behuizing gebruikt voor een of ander projectje, reparatie schiet niet op......
wtf moet je nu met een hub
Voor die 25 eur koop ik wel een simpel ander ding, ga ik persoonlijk geen moeite voor doen.
En al helemaal als je met IC's gaat kutten.. als die dingen uberhaupt wel fatsoenlijk te krijgen zijn, wat kosten ze dan wel niet
edit: Grmbl, predator same thinking... netgear mailen dus..
Maarre, ik heb ooit ook een hub gehad, voeding defect... heb 'm maar gesloopt, en de behuizing gebruikt voor een of ander projectje, reparatie schiet niet op......
wtf moet je nu met een hub
En al helemaal als je met IC's gaat kutten.. als die dingen uberhaupt wel fatsoenlijk te krijgen zijn, wat kosten ze dan wel niet
edit: Grmbl, predator same thinking... netgear mailen dus..
[ Voor 9% gewijzigd door DJSmiley op 10-12-2002 21:33 ]
Het was gratis dus dacht ik: Pik in, 't is winter
Maar ik heb al Netgear Tech Support gebeld, kreeg een of andere engelse dude aan de lijn die me ook niet echt aan die schema's kon helpen.
Maar m'n pa heeft dat ding dus open gesloopt en een paar IC's vewijderd toen hij er dus later achter kwam dat er dus 5 jaar garantie opzat , met andere woorden, als hij dat ding niet had opengesloopt dan had ik dat ding gewoon om kunnen ruilen voor een nieuwe.
Morgen nog eens bellen met TS en kijken of de NL TS me kan helpen aan schema's
En anders heb ik pech gehad, was toch een krijgertje.
Maar ik heb al Netgear Tech Support gebeld, kreeg een of andere engelse dude aan de lijn die me ook niet echt aan die schema's kon helpen.
Maar m'n pa heeft dat ding dus open gesloopt en een paar IC's vewijderd toen hij er dus later achter kwam dat er dus 5 jaar garantie opzat , met andere woorden, als hij dat ding niet had opengesloopt dan had ik dat ding gewoon om kunnen ruilen voor een nieuwe.
Morgen nog eens bellen met TS en kijken of de NL TS me kan helpen aan schema's
En anders heb ik pech gehad, was toch een krijgertje.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Verwijderd
ik denk dat het pach wordt, in dergelijke hubjes zit veel geintergreerd op single chips, dus stuk is te duur om te repareren.