Ik heb hier al eens een topic voorbij zien komen over het starten van een pc met behulp van je telefoon. Nu was ik het volgend van plan ik heb nog een oude nokia 8210 liggen en die wil ik tussen de startknop van mijn pc bouwen om mn pc te kunnen starten. Waarom zou ik dit willen? Heel simpel eigenlijk ik ben een programma aan het schrijven dat aan de hand van tekst dat verstuurd wordt per email applicaties en andere handelingen op mn pc kan uitvoeren.
Een voorbeeldje:
Stel ik zit op mn werk en ik wil iets naar huis sturen dan share ik het onder kazaa
dan bel ik mn pc laat hem een paar keer overgaan hang op en mn pc start thuis op. Waarna ik een simpel emailtje stuur naar mn pc bijvoorbeeld:
start app [kazaa] download [het bestand]
Nou is de applicatie geen punt moet het nog uitvoerig testen maar tot noch toe werkt het zoals het zou moeten
. Maar hoe start ik nu mijn pc aan de hand van mn oude nokia 8210. Ik heb totaal de ballen verstand van electra(weerstanden enzovoort) dus kan iemand me daarbij helpen?
Een voorbeeldje:
Stel ik zit op mn werk en ik wil iets naar huis sturen dan share ik het onder kazaa
start app [kazaa] download [het bestand]
Nou is de applicatie geen punt moet het nog uitvoerig testen maar tot noch toe werkt het zoals het zou moeten