Verwijderd
Dat moeten blokjes van mij zijn.
Ben momenteel nog bezig met het debuggen van mijn eigen OS met als eerste applicatie een koe.
Geintje!
Zag die meldingen op mijn lokale proxy ook voorbij schieten. Waar het door komt zou ik niet weten, gelukkig zijn het er maar 471 van de 120000.
Ben momenteel nog bezig met het debuggen van mijn eigen OS met als eerste applicatie een koe.
Geintje!
Zag die meldingen op mijn lokale proxy ook voorbij schieten. Waar het door komt zou ik niet weten, gelukkig zijn het er maar 471 van de 120000.
Verwijderd
dat is misschien meteen de reden waarom de totaalstats van Chaos de geest hebben gegeven. de laatste update daar is van 03:42 GMT vannacht, en alle workunits van dpc.linuxers.nl van gisteren ontbreken tot nu toe
Verwijderd
van www.distributed.net/doc/proxies.html :
Backwards-compatibility notes:
build 311 (Nov 16th 1999)
Do not attempt to flush blocks produced by client versions v2.8000+ through a personal proxy older than build 311 (directly or through a chain of proxies). You will lose the email, cpu, id, and version associated with any completed blocks.
dus geen nieuwe clients voor oude proxies gebruiken... heeft mij ook 2 dagen aan blokjes gekost
Backwards-compatibility notes:
build 311 (Nov 16th 1999)
Do not attempt to flush blocks produced by client versions v2.8000+ through a personal proxy older than build 311 (directly or through a chain of proxies). You will lose the email, cpu, id, and version associated with any completed blocks.
dus geen nieuwe clients voor oude proxies gebruiken... heeft mij ook 2 dagen aan blokjes gekost
Verwijderd
Zo te zien heeft HarryB wu's gevlutzt met client versie 6400, de proxies draaien allemaal met versie 313... dus dat zou moeten kunnen
Verwijderd
Die blokkies komen maar van 1 client van me af. Welke het is ben ik nog niet achter. De echo scheurde over mijn scherm gisteren. Was aan het flushen naar Rick en 6 clients waren aan het flushen naar m'n proxy.
Deze proxy versie gebruik ik al 6 maanden om mijn blokken rechtstreeks naar D.net te krijgen. De andere blokken hebben nog wel de OS en e-mail gegevens bij zich. Kijk maar naar de full detail stats hoeveel apple blokken er bij zitten.
Deze proxy versie gebruik ik al 6 maanden om mijn blokken rechtstreeks naar D.net te krijgen. De andere blokken hebben nog wel de OS en e-mail gegevens bij zich. Kijk maar naar de full detail stats hoeveel apple blokken er bij zitten.
6400 ???? Da's pas antiek...
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Wel Blimmel, in een ultieme poging om je met de MegaFlush te verslaan, ben ik aan het bakken geslagen en heb dus net een NCP-Viperbird met 24Mb L2 cache uit me magnetron gehaald. Deze heb ik vervolgens op me experimenteel motherboardje geprikt en gekoeld met NO2 en vervolgens een clientje van dnetc aangepast om op men experimenteel OS te draaien (NCP-ViperWare) en vervolgens exact 2 sec. laten grazen. Nog een beetje tweaken en ik sta nr 1 in de stats !!!!
Pagina: 1