Multikabel verhuiskosten

Pagina: 1
Acties:

• chaozz
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-07 12:04
16.7
In het geval de Klant die een Dienst via de kabel van QuickNet betrekt verhuist, dient hij QuickNet hiervan 1 maand voor verhuizing schriftelijk in kennis te stellen. QuickNet zal de Dienst zo spoedig mogelijk op het nieuwe adres in gebruik doen stellen . De Klant is voor de afsluiting op het oude adres en de aansluiting op het nieuwe adres een vergoeding verschuldigd conform de als dan geldende tarieven.
nadat ik had doorgegeven dat ik was verhuist werkte mijn kabelmodem 3 dagen later op het nieuwe adres. ik was aangenaam verast door deze service!!! enfin, vanavond belde er zo'n callcenter-doos, wanneer de monteur langs kon komen. op zich begrijpelijk dat ze willen dat de installatie is gecontroleerd, maar in mijn geval (gezien mijn vak) vindt ik dat nogal onnodig.

ERGER IS NOG, het kost zowiezo 47 EURO!.. wat een zootje smerige oplichters.. "ja, het staat in de algemene voorwaarden" zegt ze nog.. :( dat geld kun je juist tijdens een verhuizing goed gebruiken... stelletje klootviolen daar!!

chaozz.nl | RetroGameCouch

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Wat is daar dan mis mee? Multikabel heeft administratieve kosten, en men moet de eindversterker even retourband-enablen. Nou is dat tegenwoordig een kwestie van een druk op de knop, maar dat is niet zo relevant. Voor het verhuizen van diensten betaal je nou eenmaal wat, en dat gebeurt bij vrijwel alle aanbieders van zo'n beetje alles wat je maar kan bedenken. Lijkt me niet echt iets om je druk over te maken.

Besides, ik kan het ze niet echt kwalijk nemen dat ze de installatie willen controleren. Vrijwel elke n00b zal hard roepen dat hij precies weet hoe alles moet worden geïnstalleerd, en wanneer het dan niet werkt begint men hard te schelden en moet er maar 'service' worden verleend door de provider. En wat voor belachelijk aangelegde kabels ze dan wel niet tegenkomen bij mensen thuis...

Nou wil ik niet twijfelen aan jouw deskundigheid, maar ik heb er wel begrip voor dat een provider wil checken of een eindaansluiting goed is geïnstalleerd.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-08 13:37

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Intoxicated heeft gelijk...

Maar ik moet wel zeggen dat ik het wel erg duur vindt......

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

intoxicated schreef op 10 December 2002 @ 20:12:

Besides, ik kan het ze niet echt kwalijk nemen dat ze de installatie willen controleren. Vrijwel elke n00b zal hard roepen dat hij precies weet hoe alles moet worden geïnstalleerd, en wanneer het dan niet werkt begint men hard te schelden en moet er maar 'service' worden verleend door de provider. En wat voor belachelijk aangelegde kabels ze dan wel niet tegenkomen bij mensen thuis...

Nou wil ik niet twijfelen aan jouw deskundigheid, maar ik heb er wel begrip voor dat een provider wil checken of een eindaansluiting goed is geïnstalleerd.
Ze leveren ook Doe-Het-Zelf pakketten dus zoiezo kan iedere n00b het zelf aanleggen en daar komen ze ook niet even kijken of het wel goed gedaan is.

Maarja er zijn natuurlijk verhuiskosten alleen zijn die hier wel vrij hoog, maar je mag blij zijn dat je internet hebt. En niet zoals bij een vriend er weer 3 maanden op moet wachten :{

• chaozz
ik vindt het zoals ik eerder al zei ook logisch dat ze komen kijken. ik vindt het ook logisch dat er kosten aan zijn verbonden.. maar 100 gulden voor een eenvoudige omschakeling is ronduit ridicuul.

• chaozz
[update]
wat blijkt? verhuizen is bij multikabel gratis!! die mevrouw had me telefonisch een montagepakket aangesmeerd en gezegd dat het verplicht was. is dus niet zo. de monteur kon ik niet meer afzeggen. hij is langsgeweest, maar heeft nix gedaan. hij vond het ook B#S en ik hoefde ook geen handtenening te zetten.

maar het geld wordt waarschijnlijk wel afgeschreven. als dat gebeurt wordt het tijd voor een smeuige klachtenbrief (en ff naar de bank om die afschrijving ongedaan te maken)

Pagina: 1