Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Plastic gieten op maat, iemand een idee

Pagina: 1
Acties:
  • 177 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-11 16:31

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Topicstarter
EYz mede tweak0rz

als je et door hebt gelezen vind je me of een idioot 8)7 , of ik heb goeie idee-en _/-\o_
ik ben bezig met een casemod, maar ik heb een rand om mij pc, een plastic rand ik heb geen piccies maar dat fuckt ook niet want daar gaat et niet om :D.
Ik wil er een mal van maken en hem dan namaken van doorzichtig plastic, een stuk er uit vrezen en er dan een blauwe cffl in stoppen.
Ik ben al even opzoek geweest maar ik heb weinig resultaten, heeft iemand misschien een ideetje of een underground site o.i.d.
alvazt bedankt

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-11 22:17

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Je kan hem beter helemaal namaken uit een stuk plexiglas en dat met de frees en dremel bewerken.

• Armageddon_2k

Armageddon_2k

Topicstarter
ik heb nergens een stuk plexiglas liggen van 5 cm :D

• Armageddon_2k

Armageddon_2k

Topicstarter
ik zal ff wat duidelijker zijn, het is een op de uiteindeen gebogen stuk plastic en is dikker dan et gemiddelde stuk plexiglas, en ik heb een hekelen aan werken met plexiglas, et stinkt zo :D vooral als je er zo lang mee bezig moet zijn, is het mogelijk en zo ja tips?

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Heb je al overwogen om gewoon met styreen te gieten? Na toevoeging van een initiator (en zonder paarsrode cobaltversneller) hardt dat gewoon glashelder uit. D'r zijn wel enkele bedrijven in Nederland die dat aan particulieren verkopen.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• Armageddon_2k

Armageddon_2k

Topicstarter
ik zal es even rond vragen, maar er is dus nergens een huistuin en keuken pakketje te koop begrijp ik wel, ik zal ff rondvragen bij de duurdere bedrijven, alvast bedankt, ps meer idee-en zijn alijtd welkom :D

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

Armageddon_2k schreef op 10 december 2002 @ 19:35:
ik zal es even rond vragen, maar er is dus nergens een huistuin en keuken pakketje te koop begrijp ik wel, ik zal ff rondvragen bij de duurdere bedrijven, alvast bedankt, ps meer idee-en zijn alijtd welkom :D
't Is best wel te koop voor particulieren hoor, ook in kleinere hoeveelheden. Hoeft niet eens zoveel te kosten, nog geen 5 euro voor 250ml. 't Ligt er alleen een beetje aan waar je woont, ik ken maar 2 bedrijven die het verkopen aan particulieren.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• Armageddon_2k

Armageddon_2k

Topicstarter
Ik woon in Dokkum en omstreken, in friesland licht zo'n 30 km van Leeuwarden (waar ik iedere dag kom) si et daar ook beschikbaar??

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

Armageddon_2k schreef op 10 December 2002 @ 19:44:
Ik woon in Dokkum en omstreken, in friesland licht zo'n 30 km van Leeuwarden (waar ik iedere dag kom) si et daar ook beschikbaar??
Geen idee, ik weet alleen waar je het in de Randstad kan kopen. Maar type even 'kunststoffen' in op GoudenGids.nl o.i.d. Dan vind je vast wel wat.

- Pastor Richards @ VCPR

• Armageddon_2k

Armageddon_2k

Topicstarter
dank je super intoxicated.

ps kan gesloten worden

• Seesar
  • Laatst online: 30-11 00:28

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

de mal zelf zou je van klei of gips uiteraard kunnen maken.
Misschien heeft www.ru58.nl de benodigde spullen, weet het niet cker.

Als het gelukt is moet je me de details maar laten weten, want in de tkmst wil ik evt ook zoiets maken. (nu nog geen tijd)

[ Voor 33% gewijzigd door Seesar op 10-12-2002 22:33 ]

T60P Widescreen

Verwijderd

doorzichtig giethars bij electronicaboer mischien iets?
ik doe dit altijd met polyester, dat is iets geel, maar zie je niet als je er ledjes mee vastlijmt(niet zoals ik dat doe :P ).

• FiXeL
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-04 17:33
Armageddon_2k schreef op 10 December 2002 @ 19:44:
ow jah? ik kom ook uit dokkum :+ (i am not particulary proud of it) es zin in een meet 'n greet? mail me dan ff @ FXL666@hotmail.com [/offtopic]

je zou het kunnen proberen met epoxy oid, maar dat moet helaas wel afgewerkt worden... (nm zus is daar vroeger eens mee bezig geweest, pop-art dingen maken enzo) anders weet ik het ook niet... of je laat bij mn werk een matrijs maken voor heel veel $$$$ 8)7 maar ik denk dat dat voor de meeste tweakers veels te duur is :)

Mn 3D printer blogje..

Pagina: 1