Ik heb Red Hat 8 geinstalleerd, en heb hierna met xf86config wat dingen ingesteld. Alles werkt goed behale mijn muis. Het is een Wheel Mouse Optical (via USB) van Microsoft. Weet iemand welke waarde ik in xf86config moet selecteren zodat deze het wel doet. Ik heb waarde 9 al geprobeerd en ook waarde 1. Iemand een idee, of een tip. De muis blijft namelijk nogal schokkerig boven in beeld hangen en ik kan hem hier heel slecht heen en weer bewegen. Onderaan om X af te sluiten kan ik niet eens bereiken.
Post eens het relevante gedeelte van /etc/X11/XF86Config. Ik denk dat het verkeerde protocol staat ingesteld.
"He took a duck in the face at two hundred and fifty knots."
Hoi,
Ik heb even de xf86config file op het internet gezet, misschien dat jij kunt zien wat het probleem is:
http://home.hccnet.nl/s.kranenbarg/xf86config.doc
Ik heb even de xf86config file op het internet gezet, misschien dat jij kunt zien wat het probleem is:
http://home.hccnet.nl/s.kranenbarg/xf86config.doc
Dit is een grapje, right?
[ Voor 6% gewijzigd door Jordi op 10-12-2002 20:00 ]
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Eigenlijk mag je zelf wel dingen ondernemen... maar als je vervolgens meent je plaintext X config in een proprietary formaat van "aartsrivaal" Microsoft te moeten converteren, zodat wij het weer naar plaintext mogen gaan converteren voordat we eindelijk es kunnen lezen wat jij allemaal voor config hebt... nou... nee dank u. Ik val hier bijna naast mijn stoel van verbazing
Sorry dat ik even uit mijn slof schiet...maar.....hoe kansloos wil je het voor jezelf maken om een antwoord te krijgen
/etc/X11/XF86Config is een ASCII textfile. Hoe haal je het in hemelsnaam in je hoofd dat als Word-document op te slaan en dan in NOS te verwachten dat je een antwoord krijgt!?!?!?!
Nog ervan afgezien dat je probleem waarschijnlijk simpel op te lossen is (zoveel mensen hebben een Microsoft USB-muis) - maar goed, dat kan dan nog een keer....maar dit slaat wat mij betreft wel zo ongeveer alles
Edit: kijk, een word-document als het nodig is voor een werkstuk met mooie layout okee....maar een perfect normaal plain-text bestand converteren naar een Word-document (waar je gewoon eerst moeite voor moet doen ook nog)...nahh....dat gaat mijn verstandelijke vermogens echt te boven
[ Voor 18% gewijzigd door Wilke op 10-12-2002 20:14 ]
Wat ik zei, maar dan op ietwat andere manier. Misschien moet ik dat ook eens gaan doen. Amen.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()