Sinds kort heb ik een Nokia 7650 uitgevoerd met een aziatische besturingssysteem. De tekens zijn Chinees en met wat zoeken lukt het niet om te schakelen naar nederlands of engels. Is het mogelijk om zelf met bluetooth of iets dergelijks software up te loaden naar de nokia waardoor hij een andere taalpakket krijgt?
Vaak kun je via een data kabel of via de IR of in dit geval bluetooth dingen regelen. Gewoon effe google naar de juiste firmware en die erin pompen met het bijgeleverde tooltje
GT->IT /
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Jammer dat je op de 7650 geen datakabel aan kunt sluiten. Met een beetje mazzel kun je naar een service center waar je tegen betaling, en zonder garantie er Nederlands in kunt laten flashen. Zelf zou ik als ik jou was hier niet aan beginnen, tenzij je de beschikking hebt over flash-apparatuur van Nokia zelf.
7650 ondersteunt toch ook java?
is t dan niet mogelijk om een taalmodule te downloaden en die te zetten op je telefoon?
(oke, je kan geen chinees... heb je geen chinese / japanse / koreaanse vrienden?)
is t dan niet mogelijk om een taalmodule te downloaden en die te zetten op je telefoon?
(oke, je kan geen chinees... heb je geen chinese / japanse / koreaanse vrienden?)
Het zou handig kunnen zijn als iemand die een 7650 heeft even foto's maakt hoe de topicstarter hem op nederlands moet zetten, want als ik me niet vergis kan je dat gewoon wisselen en zit de nederlandse taal gewoon op die telefoon.
Deze 7650 is dus waarschijnlijk niet in Europa gekocht dus is het maar de vraag of er Europese talen opzitten lijkt mij[Airwolf] schreef op 11 December 2002 @ 13:16:
Het zou handig kunnen zijn als iemand die een 7650 heeft even foto's maakt hoe de topicstarter hem op nederlands moet zetten, want als ik me niet vergis kan je dat gewoon wisselen en zit de nederlandse taal gewoon op die telefoon.
Mijn boefje is liev!
Ow, ik dacht dat de telefoon gewoon op het chinees stond. (er zijn wel eens mensen die dat leuk vinden om te doen.Scooter_Fox schreef op 11 december 2002 @ 13:19:
[...]
Deze 7650 is dus waarschijnlijk niet in Europa gekocht dus is het maar de vraag of er Europese talen opzitten lijkt mij
Met een flashcable moet het (normaal gesproken) mogelijk zijn een nederlandse/europesche firmware erop te flashen
Probleem: Die kabels heeft niet iedereen en zijn redelijk prijzig (eurotje of 70 schat ik).
Probleem: Die kabels heeft niet iedereen en zijn redelijk prijzig (eurotje of 70 schat ik).
webOS all the way!
Pagina: 1