Toon posts:

HD IBM/WD/MAXTOR??

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
IK zou graag een nieuwe harde schijf kopen van 80 of 120 GB.
Ik twijfel tussen IBM, Western Digital en MAxtor.
Ik heb hier ergens op het forum echter gelezen dat IBM schijven niet zo betrouwbaar zijn? Is dit met de nieuwe schijven niet meer het geval? Of kan ik beter een Maxtor/Western Digital open?

Voor het inbouwen in mijn kast? Kan ik twee harde schijven boven elkaar steken? Of kan ik beter mijn diskettestation tussen deze 2 schijven monteren?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 december 2002 @ 19:03:
IK zou graag een nieuwe harde schijf kopen van 80 of 120 GB.
Ik twijfel tussen IBM, Western Digital en MAxtor.
Ik heb hier ergens op het forum echter gelezen dat IBM schijven niet zo betrouwbaar zijn? Is dit met de nieuwe schijven niet meer het geval? Of kan ik beter een Maxtor/Western Digital open?

Voor het inbouwen in mijn kast? Kan ik twee harde schijven boven elkaar steken? Of kan ik beter mijn diskettestation tussen deze 2 schijven monteren?
Ik zou de WD aanbevelen. Beschik zelf over 2 exemplaren van 80 gig met 8mb cache. Echt super stil en worden helemaal niet warm.

• IndoBoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-03 15:45

IndoBoy

Een kok moet dik zijn!!!!

Ik heb net een nieuwe WD HD gekocht van 60 GB, kan weer terug gestuurd worden. Hij doet het niet goed. Terwijl mijn twee IBM schijven het goed doen. Ik had ook al eerder een IBM schijf terug gestuurd. Het is dus een beetje geluk hebben. Ik heb wel uit verschillende testen gezien dat de IBM en WD schijven de beste zijn op dit moment.

Chieftec Dragon DA-01-BD,MSI K8T NEO,Athlon 64 3200+,1024DDR400,2xMaxtor,AsusV8200GeForce3 64MB DeLuxe,Creative LIVE Platimum5.1,DesktopTheater3500Digital,DVD Encore5x,Plextor DVD-RW 708A,Iiyama A201HT Vision 510 22" D'tron NF ,5 x Enermax 80m

• Doublehomme
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Ik heb nu een 60 Gb had van IBM (is wel nog die probleem serie), maar die is dus al een keer kapot gegaan, bij mijn buurman en mijn vader precies hetzelfde...
Ikzelf vertrouw IBM niet zo meer wat de schijven betreft. Of er moeten echt veel positieve reacties van zijn.

• Beun_de_Haas
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-12-2025

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

De ibm 180 serie schijnt toch erg okay te zijn. Zelf wacht ik tot nu eindelijk eens S-ATA HD's werkelijk in nederland verkocht gaan worden...

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Check gewoon wat reviews, vergelijk de specs/prijzen/prestaties, struin rond op GoT naar probleemgevallen/ervaringen :z

Zie ook de laatste posting van deze PMG sticky :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.