Toon posts:

[XP] Remote Desktop testen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist een Remote Desktop connection onder Windows XP geactiveerd. Nu wil ik testen of deze connectie ook daadwerkelijk werkt, en connect dus op me eigen IP als een andere user. Dit laat Windows XP niet toe, maar is er een mogelijkheid om toch vanaf dezelfde machine deze connectie te testen?

Verwijderd

post hier anders je ip adres en de nodige passwords, dan testen wij het wel even :)

Verwijderd

Topicstarter
Heb je nog meer van die briljante ideeen? :P

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2002 19:23 ]

Verwijderd

Nou, zo'n slecht idee is het toch niet.
Misschien in een kleinere vorm; of zelf vanaf je werk, of vragen aan iemand die je wel vertrouwd.

XP laat maar 1 TS sessie toe, en gooit de bestaande user eruit op het moment van connectie. Zelf testen wordt dus lastig.

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-01 20:14

megamuch

Tring Tring!

geen andere xp bak in de buurt neem ik aan ? (btje duh vraag)

vraag anders ff op irc of iemand het ff met je wil testen. (die je kent)
Ik kan niet testen met je aangezien mijn router die poorten dicht heeft staan en ik geen zin heb om die weer aan te passen ( irri werkje).

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

Verwijderd

Hier is de TSclient software te downloaden.
http://download.microsoft....0/wxp/en-us/msrdpcli.exe

Op je werk of weet ik veel waar. Als het maar een NT is. (4.0, 2000, XP EN DOTNET)
Verwijderd schreef op 10 December 2002 @ 19:22:
Heb je nog meer van die briljante ideeen? :P
Het is wel een idee. Je heb dan gelijk een performance test. :D

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2002 08:47 ]

• Nowhereman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-07 23:00

Nowhereman

Ygenweis

Onder XP moet je in iedergeval de service voor remote desktopping hebben draaien.
Als je de firewall in XP aan hebt staan moet je er voor zorgen dat deze remote desktop toestaat.
Je XP bak moet klaar gemaakt zijn om in een netwerk te kunnen opereren.
Je moet remote beheer toestaan onder de REMOTE tab in je SYSTEM properties in je configuratiescherm.
Je moet dan ook nog een user account toekennen waarmee verbinding mag worden gemaakt.
Als je bovenstaande allemaal hebt gedaan dan moet je verbinding wat Xp betreft werken.

-Pwn the day-

Verwijderd

als jij alleen maar je ip geeft, dan kan ik vanuit hier kijken of ik kan connecten.
zonder wachtwoord kom ik toch niet binnen dussss
Pagina: 1