Toon posts:

school netwerk geblokkeerd

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben geblokkeerd op het school netwerk tot de Kerstvakantie, mijn username is 9225. Hoe kan ik toch inloggen? (Graag niet via gegevens van anderen, ik heb al zat nummers en een geheim algemene username=leerling, pass=alfa)

Hoe kan ik mijn account unblokken, of zelf een nieuw account voor mezelf aanmaken? We gebruiken Novell op school.

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10-2025

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Hm, flink lopen slijmen bij systeembeheer? Ik denk niet dat je dat zelf kan doen. Ik heb zelf ook Novell beheerd en dat is vrij onkraakbaar. Bovendien neigt dit ook naar illegale activiteiten vermoed ik...

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-08 21:18
Sorry dat ik je niet verder kan helpen maar ik weet nie of dit op got wel zo gewenst is en het is niet novell maar netware. Misschien dat je aan dat laatste iets hebt als je op google gaat zoeke of zo?

[ Voor 0% gewijzigd door twit op 10-12-2002 19:02 . Reden: alweer te laat :( ]

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Verwijderd

Dit kan jammer genoeg alleen via de Admin :S tuurlijk is het wel te kraaken maar ik weet noet hoe goed het wel niet beveiligd is daar. Kijk over een leraar zijn schouder heen misshien wat meer rechten? Of probeer met een Bootflop om novell heen te gaan zodat je wel in windows komt :D

Verwijderd

Topicstarter
Werkt Novell met *.pwl files? Als ik nou mijnuh opnieuw aanmaak, 9225.pwl of zo met mijn oude wachtwoord. (6)

Het is niet slecht beveiligd :'( Standaard Novell waar niet veel mee gekloot is. Je kunt echter wel in heel windows komen, omdat je zo via MSIE in Windows Explorer kunt komen en via dat alles kunt opstarten.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2002 19:04 ]

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Ik mag aannemen dat ze je niet per ongeluk 'geblockt' hebben, zal vast wel een reden voor zijn :)

Het lijkt me geen verstandig plan als je jezelf nu gaat lopen 'unblocken', dikke kans dat je daarmee alleen maar meer ellende op je hals haalt. Kerstvakantie is al bijna, dus gewoon nog ff geduld hebben.

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10-2025

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Verwijderd schreef op 10 december 2002 @ 19:03:
Werkt Novell met *.pwl files? Als ik nou mijnuh opnieuw aanmaak, 9225.pwl of zo met mijn oude wachtwoord. (6)
Dacht het niet :)

Novell beheert dat allemaal centraal op de server en daar kom jij, noch je leraren niet in zonder admin rechten :)

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Verwijderd

Topicstarter
WhizzCat schreef op 10 december 2002 @ 19:04:
[...]

Dacht het niet :)

Novell beheert dat allemaal centraal op de server en daar kom jij, noch je leraren niet in zonder admin rechten :)
Op haar eigen server staan alle users met hun pass van alle Novell gebruikers???

Verwijderd

Topicstarter
Timmert schreef op 10 December 2002 @ 19:04:
Ik mag aannemen dat ze je niet per ongeluk 'geblockt' hebben, zal vast wel een reden voor zijn :)

Het lijkt me geen verstandig plan als je jezelf nu gaat lopen 'unblocken', dikke kans dat je daarmee alleen maar meer ellende op je hals haalt. Kerstvakantie is al bijna, dus gewoon nog ff geduld hebben.
Ik speelde maar een spelletje op http://www.saiyanarena.com

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 22:47

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Bel je systeembeheerder, bied excuses aan en vraag om toegang :Z

Braaikamer - Smoke&BBQ

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.