Als ik een DVD afspeel met PowerDVD krijg ik via mijn terratec 512i en mijn surround reciever (met (duur) optisch kabeltje ertussen) mooi surroud geluid. Speel ik dezelfde DVD af met Windows Mediaplayer dan krijg ik stereo geluid... Weet iemand hoe dat kan?? Ik heb de (op dit moment brakke) search al gebruikt, maar dat leverde niets op
Verwijderd
gebruik anderr de omega search en het kan zijn (weet niet zeker) dat gewoon windoos media playr geen surround ondersteunt
media player 9 kan het iig wel aan (eerdere versies weet ik niet)
voor je gaat downloaden; mp9 veroorzaakte een instabiel sys bij mij
voor je gaat downloaden; mp9 veroorzaakte een instabiel sys bij mij
Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day
Heb je windows xp? Dan kun je bij het gonfig scherm (sound and audio options - Speaker settings - advanced) je speaker configuratie kiezen. Die staat waarschijnlijk nog op desktop speakers en wil je dus op 5.1 (of wat dan ook..) zetten
"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary
Dat heb ik al gedaan, maar nog steeds geeft mijn reciever aan dat hij geen dolby surround ontvangt, maar gewoon stereo. Terwijl hij met PowerDVD dus wel mooi dolby surround ontvangt. Aan m'n hardware ligt het dus nietHertog schreef op 11 December 2002 @ 13:38:
Heb je windows xp? Dan kun je bij het gonfig scherm (sound and audio options - Speaker settings - advanced) je speaker configuratie kiezen. Die staat waarschijnlijk nog op desktop speakers en wil je dus op 5.1 (of wat dan ook..) zetten
Pagina: 1