[IE] XML niet doorzichtig in IFRAME

Pagina: 1
Acties:

• Klaus_1250
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-08 19:17
IK heb een XML-document dat clientside met XSLT naar een XHTML-doc word omgezet. Dit alles in een IFRAME. Deze was altijd (toen er nog een HTML-doc inzat) doorzichtig, maar met een XML-doc wil hij dat niet meer doen :-(

Weet iemand hoe je een XML-document in een transparent IFRAME ook transparent kan maken?

• Hangloozz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-07 17:24

Hangloozz

{ @$%&# }

voor de body dit instellen:
HTML:
1
background-color: transparent;

:?

www.jurgroessen.nl

• Klaus_1250
Ja, dat weet ik. Het werkt namelijk in (x)html, maar ik wil een XML-document doorzichtig hebben! Ik heb al een css op het top-element van de XML geprobeerd, maar dat werkt niet.

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:14

Bosmonster

*zucht*

XML layout kun je voor zover ik weet niet aanpassen. IE gebruikt daar een eigen style/script voor om dit weer te geven.

• Klaus_1250
xml layout kun je wel aanpassen, via css, maar dus niet transparent maken... nou ja, heb het maar opgelost door de activex xml parser te gebruiken, yakkes....

• Hangloozz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-07 17:24

Hangloozz

{ @$%&# }

ik weet nagenoeg niets van XML/XSLT, maar heb je hier niets aan?
Helemaal onderaan wordt een stylesheet opgebouwd, maar; ik weet niet of dat toepasbaar is in jouw geval..

www.jurgroessen.nl

• Klaus_1250
Het is niet toepasbaar, maar wel een goede link :-) Probeer XSLT een beetje te leren, maar het materiaal erover valt zwaar tegen. Dit soort voorbeelden helpen in dat opzicht erg goed...
Pagina: 1