Ik wil een Tweakers.net of GoT banner in mijn CS map pleuren! Mag dat zomaar of is het liev als ik dat eerst aan iemand vraag?!?! (over een tijdje word hij tog hier ge betatest hoor, dus...)
SPV -> LA, het gaat weliswaar over een spel, maar of het mag kun je beter in LA vragen
There is no magic.
Moet je aan Zeef vragen
Hij is de rechtenman.
Het mag op bepaalde voorwaarden wel denk ik.
voorwaarden als:
geen commercie
geen relaties met warez/pr0n etc
(C) by tweakers.net BV erbij
en nog wat dingen
Wacht de reactie van Zeef maar ff af
Het mag op bepaalde voorwaarden wel denk ik.
voorwaarden als:
geen commercie
geen relaties met warez/pr0n etc
(C) by tweakers.net BV erbij
en nog wat dingen
Wacht de reactie van Zeef maar ff af
Of een ander persoon van het MT. Lijkt me dan ook handig als men in de tussentijd niet gaat speculeren oid over of het wel/niet mag ed.
Verder voor de topicstarter: met een e-mail was je verzekerd geweest van een antwoord, nu is het maar afwachten of het MT hier langs komt
edit:
Waarmee ben je het eens in mijn sig Plague?
Waarmee ben je het eens in mijn sig Plague?
uhh * ThaDaNo noob op het gebied van CS.. hoezo in je CS map proppen?? ik beetje dom zijn
je oude sig...
stond iets in over:
Is tegen felicitatietopics enzo
en nog iets waar ik het ontzettend mee eens was
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 20:10
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
LOLDaNo2002 schreef op 10 December 2002 @ 18:25:
uhh * We Are Borg noob op het gebied van CS.. hoezo in je CS map proppen?? ik beetje dom zijn
denk ik
Laat IndigoDelFuego maar zelf vertellen wat z'n bedoeling is voordat we op ideeën komen die niet waar zijnWe Are Borg schreef op 10 december 2002 @ 18:33:
[...]
LOLIk speel elke dag cs maar begrijpen .....
Ik denk dat hij er een zogenaamde spray van wil maken. Dus als je in een map zit een banner van tweakers op de muur spuiten
denk ik
The devil is in the details.
Mail me maar even wat je precies van plan bent, dan hebben we het er nog wel over
Graag in n00b termen, anders begrijp ik het niet
Zonder t.net mailserver zekerzeef schreef op 10 December 2002 @ 18:44:
Mail me maar even wat je precies van plan bent, dan hebben we het er nog wel overGraag in n00b termen, anders begrijp ik het niet

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
dit stop ik ook in mijn mail naar zeef: ik wil op een muur een poster hangen. Het is een level in een metrostation met allerlei posters op de muur. Nu wil ik er graag een GoT poster tussen hangen... ik maak zelf maps, daarom!
[edit]
he geen mail, ICQ dan maar
[edit]
he geen mail, ICQ dan maar
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2002 19:53 ]
Klaar dus 
(zegt Zeef
)
(zegt Zeef
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.