Toon posts:

[c++] CBuilder en TabControl

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
OK,waarschijnlijk een simpele vraag voor menig mensen hiero,maar goed ik stel 'm toch! :P

Hoe maak je een TabControl in CBuilder 6?

En dan weet ik wel dat je zo'n ding erin kan slepen,maar niet hoe je dat moet afhandelen als je op een van die tabbladen klikt!

Wat ik wil is dus gewoon 2 verschillende dingen laten weergeven, als men op een tabblad klikt dat ze dan een ander plaatje te zien krijgen en een andere buttondie opzich apart wordt afgehandelt!

Is het een beetje duidelijk zo?Zo niet vraag dan wat je wil weten! :)

Ik heb natuurlijk al in de help gezocht van CBuilder,maar werd daar niet echt wijzer van!:S

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2002 17:49 ]

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 22:41

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Eehh.. als de gebruiker op een tabblad klikt zal de tabcontrol vanzelf overspringen naar de desbetreffende tab.
En anders snap ik je vraag niet helemaal.. dus als je die nog wat duidelijker kan formuleren (kijk ook even in de P&W quickstart quide)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-08 16:46

curry684

left part of the evil twins

Het correcte ding heet TPageControl en zit op de 2e tab als ik me niet vergis. TTabControl is voor hele andere doeleinden.

Professionele website nodig?