Toon posts:

[muis] Ifeel muis doet random dubbelklik

Pagina: 1
Acties:
  • 340 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
echt supervreemd

ik heb een Logitech optical ifeel (USB) muis en er een jaar lang geen problemen mee..

nu sinds een week of 2 doet ie zo nu en dan met 1 tikje op de linkermuisknop een dubbelklik ipv een normale klik en dat is vet irritant (ook de rechtermuisknop heeft dit probleem)

het is echt random omdat het tussen de dubbelkliks door weleens een normaal klikje wil doorlaten

ik heb al official drivers geinstalleerd
standard mouse drivers geprobeerd
gezocht hier maar search komt steeds met no_match :? (kapot ofsow?)

zijn er mensen die dit probleem herkennen??

want ik vind het vet irritant dat ik wanneer ik me browser afsluit ook meteen me mIRC kwijt ben dat daar toevallig net achter zat (dubbelklik :( )

alvast tnx :)

*gettin frusty |:( *

Verwijderd

instellingen van de muis veranderd?

Verwijderd

Topicstarter
nee nix...

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10 00:20

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Ik vermoed dat ik min of meer hetzelfde probleem als jou heb GoHaN. Min of meer omdat mijn muis eigenlijk helemaal niet meer goed klikt. Schroef hem eens open en kijk of het misschien vies van binnen is. Dat wil nog wel eens gebeuren. Zweet e.d. komen via de zijkanten van de muis knopjes helaas ook naar binnen. Misschien dat je binnenwerkje van je knopje kapot is. Dat is zo te vervanger door een ander "klikkertje". (Schroef maar open en dan zie je dat wel) Die dingen zijn volgens mij bij elke elektro boer wel te halen.

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Verwijderd

Topicstarter
als dat zo is... dan maar meteen een dual optical kopen... ik wacht nog ff wat reply's af...

GRRRR!!!

nieuwe ergenis erbij dubbelposten is in parse weer mogelijk

[rml]-GoHaN- in "[ Auto's|how-to] Wagen winterklaar maken "[/rml]

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2002 18:36 ]

Verwijderd

zal idd het "microswitch'je" zij. Deze is te vervangen. Maar als je een retail muis hebt dan zit er volgens mij 5 jaar garantie op dusz....

Verwijderd

Topicstarter
heb m nu een jaar maar allang de bon niet meer.. iemand ervaring met RMA procedure van logitech obv fabrieksgarantie??

• MrJT
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-12 18:29
Ik heb dit probleem ook sinds een week of 2. Ook na niets te hebben veranderd. Alleen heb ik een "MS Intellimouse Explorer 3.0" en ik draai op XP. Muisdrivers hielpen ookal niets :( Is dit echt een hardwarematig iets? dat lijkt me namelijk zo stug. Die muis is echt nog helemaal OK. Zo oud issie nou ook weer nie.......

Verwijderd

Als je geen bon hebt, even contact met logitech helpdesk opnemen, die kunnen vaak nog wel de muis op basis van serienr. omruilen.

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

ik had vage problemen met mouseware 9.75, daarna ben ik teruggegaan naar 9.73 en geen problemen meer.
Pagina: 1