Toon posts:

Visaton Speakers

Pagina: 1
Acties:
  • 165 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wie is bekent met het (zelfbouw /bouwpakket)
Visaton speakers, zijn volgens mij wel goed en niet verschrikkelijk duur.

Verwijderd

ze zijn leuk voor de beginnende bouwer,maar als je een veeleisende gebruiker bent raad ik je ze af

• lucasvanlierop
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-08 13:39
Ik vind visaton speakers wel ok hoor...ze zijn er van redelijk goedkoop tot behoorlijk goed (en groot) en er zijn mooie duidelijk catalogi en eveneens veel voorbeelden voor zelfbouw modellen

dus kopen en aan de slag als je het mij vraagt...zelf boxen bouw RULEZ!!

WinXP@P4-2,4 GHz+ Zalman 7000 cooler | ASUS P4PE | 1024MB DDR-RAM | 40 GB + 120 GB Seagate HD's | 2x Samsung 172T@Matrox G550+SiS 8 Mb PCI | RME Multiface

Verwijderd

Met hun kant-en-klare pakketten ben ik niet bekend... maar hun afzonderlijke units zijn hardstikke goed. Ik heb de W170S gebruikt (65 piek per stuk) die gewoon goed zijn voor all-round huiskamergebruik, en voor mn subwoofer de WSP21DV, een 20cm woofer met dubbele spoel voor 230=. Vooral de High-end lijn is kwalitatief zeer goed en vergelijkbaar met merken als Mission en KEF (dan wel de lagere modellen daarvan he!)

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Ik ga zelf wat maken van de WS13SC of zoiets. Het zijn best aardige speakertjes, maar er is beter. Gewoon heerlijk voor de beginnende zelfbouwer..

Verwijderd

Topicstarter
Ik had de cheap trick 142 gemaakt (oude serie) 2 weg tranmissionline (110 com hoog :)
w 170s en een DT94 hoge tonen speaker
Ik ben erg tevreden, ze zijn een stuk beter dan andere speakers voor f350 per paar
Pagina: 1