Toon posts:

Counterstrike met SMC barricade

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de Faq doorgelezen over portmapping en weet nu wat een poort is en welke poort counterstrike nodig heeft. Ik heb de search gebruikt, maar ik krijg het toch echt niet voor elkaar... Ik weet bijna zeker dat ik een slotje krijg,maar please lees eerst ff!!!

oke ik heb een adsl verbinding van hccnet,
een alcatel modem
een SMC 7004 ABR barricade broadband router /4p switch
en een pc waar win2k op draait

nu heb ik in mn router het volgende veranderd:
bij NAT --> Special Applications --->
1.
Trigger Port : 27015
Trigger Type : UDP
Public Port : 27015
Public Type : UDP
Enabled

en bij NAT---> Virtual server --->

Private IP : 192.168.2.101
Private Port : 27015
Type : UDP
Public Port : 27015

WAT DOE IK FOUT?
nog even voor de duidelijkheid:
ik wil counterstrike spelen en kom echt geen enkele server in, "could not complete connection attempt"

Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen en please gooi er niet meteen een slotje op, want ik zal wel dom zijn, maar het lukt me gewoon niet...

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
alleen om een CS server te draaien op je netwerk die ook voor mensen van buitenaf bereikbaar is hoef je port forwarding aan te zetten. als client hoef je niets in te stellen in je router ;)

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Verwijderd

Topicstarter
waarom doet counterstrike het dan niet?? Ik dacht toch echt dat het aan de router lag, wat kunnen nog meer oorzaken zijn van de connectie problemen? ik heb de nieuwste updates en etc voor cs btw

Verwijderd

Topicstarter
is er niemand die dit probleem ook heeft? zijn er hier geen mensen die straks gaan counterstriken achter een router????

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
ik heb maanden vlekkeloos ge-counterstriked achter mijn windows 2000 router ;)

Xbox360 gamerprofile

Verwijderd

Topicstarter
is dit nu zo'n moeilijke vraag ofzo? Vraag me af wat mensen denken als ze dit topic lezen, "nee, dit weet ik ook niet" of meer "ach, daar komt tie zelf wel achter". Ik dacht namelijk dat dit een forum was om elkaar te helpen, erg veel hulp krijg ik niet! Wie is er hier nu de bikkel die mij het es ff haarfijn uitlegt? :-) T ZOU ERG FIJN ZIJN!!!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:19

Mentalist

[avdD]

Grrrmmbbbl....mompel...mopper.... Routers....

Tik een P1 machine en 2 netwerkkaartjes op de kop en ga freesco draaien als router :).

Hmm, je hebt je gateway goed ingesteld neem ik aan... Portforwarden hoeft helemaal niet. Ga anders de Hoe deel ik Internet ? faq even doorlezen. Stond genoeg in volgens mij.

En oh ja, gebruik de search 'ns...

[ Voor 67% gewijzigd door Mentalist op 11-12-2002 00:08 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Verwijderd

Heb ook adsl en speel veel cs. Ik heb niets ingesteld ervoor alleen dat moet je doen als je een server draait. Probeer het eens zonder die poorten in je router open te zetten? Wat is dan het resultaat?

• Smurff
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
deze poorten moeten open voor een isa server.
Anders werkt cs dus niet misschien dat het je helpt

Primary Connection (1) Protocol Type Port Number Direction Info
UDP 27015 Send Receive Main HalfLife Port

Secondary Connections (1) Protocol Type Port Range Direction Info
UDP 27015-27050 Receive Other HalfLife Game Ports
TCP 7002 Outbound Won Authentication Port

HalfLife Server List Port

Primary Connection (2) Protocol Type Port Number Direction Info
UDP 27010 Send Receive serverList Server Port

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:47

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Verwijderd schreef op 10 december 2002 @ 23:51:
is dit nu zo'n moeilijke vraag ofzo? Vraag me af wat mensen denken als ze dit topic lezen, "nee, dit weet ik ook niet" of meer "ach, daar komt tie zelf wel achter". Ik dacht namelijk dat dit een forum was om elkaar te helpen, erg veel hulp krijg ik niet! Wie is er hier nu de bikkel die mij het es ff haarfijn uitlegt? :-) T ZOU ERG FIJN ZIJN!!!

Nog 1 keer met zo'n opmerking je topic kicken en je mag het idd lekker fijn zelf uitzoeken, want je topic gaat dan keihard op slot :(

Braaikamer - Smoke&BBQ

Verwijderd

Topicstarter
bedankt smurff dat ga ik proberen! en btw 'koffie' botte lul, doe wat je niet laten kan...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.