[Doorschakelen tel. nummer] vragen.

Pagina: 1
Acties:

• Ra5a
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

Topicstarter
Ik zit hier nl. met een tel. centrale..
met 8 verschillende nummers (vast)
nu moet dit kantoor voor een aantal dagen sluiten..
en wil ik het belangrijkste nummer door laten verbinden naar een andere vestiging..
ik heb begrepen dat ik dat doe met *21*0123456789#

maar nu is mijn vraag erg belangrijk..:
zal alleen het nummer waarmee ik dat doe worden opgenomen?
of wordt dat bij kpn aangepast waarvan ik uitga dat die alleen dat nummer laat doorverbinden..
klopt dit?
ik moet nl. niet hebben dat elk nummer gaat doorverbinden..

ps: klantenservice @ kpn zuigt (e0.70 en dan moet je nog wachten ook ?! :r) heb na 2 minuten oid opgehangen

[ Voor 11% gewijzigd door Ra5a op 10-12-2002 16:58 ]

Imperfectionist.

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-07 20:17

JdM

Humbled

zijn die nummers analoog of ISDN?

• Ra5a
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

Topicstarter
Radian schreef op 10 december 2002 @ 16:51:
zijn die nummers analoog of ISDN?
Analoog

Imperfectionist.

• JdM

JdM

Humbled

Weet je toevallig op welk aderpaar de lijn zit , die je doorgeschakeld wil hebben? Als dat zo is , kun je namelijk bij de IS/RA rechtstreeks op dat paar een telefoon aansluiten en dán de code indrukken , weet je zeker dat het goed is, anders> zie ik dan zo wel .

Ho, wacht ..... is die lijn meervoudig analoog in groep? of zijn het allemaal enkelvoudige analoge lijnen?

[ Voor 20% gewijzigd door JdM op 10-12-2002 17:23 ]

• Ra5a
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

Topicstarter
Radian schreef op 10 December 2002 @ 17:21:
Weet je toevallig op welk aderpaar de lijn zit , die je doorgeschakeld wil hebben? Als dat zo is , kun je namelijk bij de IS/RA rechtstreeks op dat paar een telefoon aansluiten en dán de code indrukken , weet je zeker dat het goed is, anders> zie ik dan zo wel .

Ho, wacht ..... is die lijn meervoudig analoog in groep? of zijn het allemaal enkelvoudige analoge lijnen?
meervoudig in groep schat ik zo

Imperfectionist.

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-08 11:15
0800-0402 werkt nog steeds bij mij om te bellen en dat is gratis.

Verwijderd

Als het een analoge groep is met aankiesbare onderlijnen dan moet je via de centrale het nummer doorschakelen ( externe volgstand )......

• JdM

JdM

Humbled

Ra5a schreef op 10 december 2002 @ 18:37:
[...]

meervoudig in groep schat ik zo
Dan schakelt kpn alle nummers van de volglijnen automatisch door op het hoofdnummer, die doorschakeling zal dan dus altijd op alle volglijnen actief zijn en dat kun je niet veranderen , je hebt geen recht op gebruik van de nummers van de volglijnen, eigenlijk behoor je die nummers niet eens te weten (tenzij je ze als rechtstreekse doorkieslijnen gebruikt).

[ Voor 6% gewijzigd door JdM op 10-12-2002 19:26 ]

Verwijderd

Groepsnummers zijn vanaf ISRA niet door te schakelen. Uit het eerste topic begrijp ik dat er aankiesbare volglijnen zijn die niet doorgeschakeld dienen te worden.

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:43
is het niet goedkoper om je centrale de lijnen te laten doorschakelen? Dus je eigen uitgaande lijnen gebruiken om de inkomende gesprekken door te schakelen. Dit heb ik ergens gehoord.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 december 2002 @ 19:20:
Als het een analoge groep is met aankiesbare onderlijnen dan moet je via de centrale het nummer doorschakelen ( externe volgstand )......
......gamma ;)

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:43
Sorry Ches... had ik overheen gelezen.

Verwijderd

geef nie
Pagina: 1