[divx] Beeld ondersteboven

Pagina: 1
Acties:

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:43

St@m

@ Your Service

Topicstarter
Hey mensen ik heb van de week een divx gedownload (Ocean's Eleven)
En ik wilde deze gister dus bekijken, alleen het beeld was ondersteboven..

Nu is er natuurlijk de oplossing om de tv op de kop te zetten, maar dan kan ik de ondertiteling weer niet lezen..

Heeft iemand enig idee wat ik moet doen?

Alvast bedankt

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Verwijderd

lol.

neej moet je even divx fix gebruiken of ff je codecs opnieuw installen enzo, verschillende spelers gebruiken enzo.

Als je je monitor/tv op de kop zet hou je geen kleuren meer over :)

Verwijderd

Goede codec vinden, of als je ze al hebt de instellingen veranderen en het beeld goed zetten.

Verwijderd

Geen divx'en d/l'en ...
lijkt mij een illegale bezigheid te zijn :p

• ViolatoR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-11-2025
(jarig!)
heb je toevallig VobSUB erbij draaien voor subs?

oh las al dat je dus ondertiteling had, moet je ff rechtermuis op dat groene pijltje doen en dan ff kijken waar het staat ( weet het zo niet want heb het niet meer geinstalled ) maar is wel duidelijk. Staat iets van "Flip Image Vertical" oid :)

[ Voor 73% gewijzigd door ViolatoR op 10-12-2002 16:50 ]

fotoblog

• St@m

St@m

@ Your Service

Topicstarter
ViolatoR schreef op 10 december 2002 @ 16:49:
heb je toevallig VobSUB erbij draaien voor subs?

oh las al dat je dus ondertiteling had, moet je ff rechtermuis op dat groene pijltje doen en dan ff kijken waar het staat ( weet het zo niet want heb het niet meer geinstalled ) maar is wel duidelijk. Staat iets van "Flip Image Vertical" oid :)
Hey das mooi werk, dank je, het werkt zo :)

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-02 16:38

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Sorry, maar deze is echt al tig keer voorbij gekomen..... Een beetje zoeken zou geen kwaad kunnen... Hij zou zelfs in de FAQ kunnen staan...

webOS all the way!

Verwijderd

En als je een nvidia kaart had dan kon je ook het beeld omdraaien met een van die instellingen bij "geavanceerd" als je op eigenschappen van het beeldscherm klikt

• St@m

St@m

@ Your Service

Topicstarter
Hermanvh schreef op 10 December 2002 @ 17:12:
Sorry, maar deze is echt al tig keer voorbij gekomen..... Een beetje zoeken zou geen kwaad kunnen... Hij zou zelfs in de FAQ kunnen staan...
Sorry hoor, maar aangezien de search voor geen meter werkt.. en de omega search ook niet, d8 ik goh ik vraag het hier.

Ben je het hier niet mee eens, dan open je een topic in sem en meld je mijn vraag
Verwijderd schreef op 10 December 2002 @ 17:14:
En als je een nvidia kaart had dan kon je ook het beeld omdraaien met een van die instellingen bij "geavanceerd" als je op eigenschappen van het beeldscherm klikt
Ok dank je, nog wat geleerd

• besmart
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-10-2015

besmart

fanta share the fun

Verkeerde gehakte AC3 codec :7

BeSmart! Everything goes well | photographs by Canon EOS 5D - Canon L 24-70 USM - Canon 70-300 USM IS

• ViolatoR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-11-2025
(jarig!)
besmart schreef op 10 december 2002 @ 17:18:
Verkeerde gehakte AC3 codec :7
Heeft nix met de codec te maken want zonder vobsub aan is het beeld wel gewoon goed, heb dit probleem ook wel 's gehad.

fotoblog

• besmart
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-10-2015

besmart

fanta share the fun

Ik nog nooit. En vroeger alleen een keer met dat AC3-codecje bij de film Driven

BeSmart! Everything goes well | photographs by Canon EOS 5D - Canon L 24-70 USM - Canon 70-300 USM IS

Pagina: 1