vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Verwijderd
neej moet je even divx fix gebruiken of ff je codecs opnieuw installen enzo, verschillende spelers gebruiken enzo.
Als je je monitor/tv op de kop zet hou je geen kleuren meer over
Verwijderd
oh las al dat je dus ondertiteling had, moet je ff rechtermuis op dat groene pijltje doen en dan ff kijken waar het staat ( weet het zo niet want heb het niet meer geinstalled ) maar is wel duidelijk. Staat iets van "Flip Image Vertical" oid
[ Voor 73% gewijzigd door ViolatoR op 10-12-2002 16:50 ]
Hey das mooi werk, dank je, het werkt zoViolatoR schreef op 10 december 2002 @ 16:49:
heb je toevallig VobSUB erbij draaien voor subs?
oh las al dat je dus ondertiteling had, moet je ff rechtermuis op dat groene pijltje doen en dan ff kijken waar het staat ( weet het zo niet want heb het niet meer geinstalled ) maar is wel duidelijk. Staat iets van "Flip Image Vertical" oid
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
webOS all the way!
Verwijderd
Sorry hoor, maar aangezien de search voor geen meter werkt.. en de omega search ook niet, d8 ik goh ik vraag het hier.Hermanvh schreef op 10 December 2002 @ 17:12:
Sorry, maar deze is echt al tig keer voorbij gekomen..... Een beetje zoeken zou geen kwaad kunnen... Hij zou zelfs in de FAQ kunnen staan...
Ben je het hier niet mee eens, dan open je een topic in sem en meld je mijn vraag
Ok dank je, nog wat geleerdVerwijderd schreef op 10 December 2002 @ 17:14:
En als je een nvidia kaart had dan kon je ook het beeld omdraaien met een van die instellingen bij "geavanceerd" als je op eigenschappen van het beeldscherm klikt
BeSmart! Everything goes well | photographs by Canon EOS 5D - Canon L 24-70 USM - Canon 70-300 USM IS
Heeft nix met de codec te maken want zonder vobsub aan is het beeld wel gewoon goed, heb dit probleem ook wel 's gehad.
BeSmart! Everything goes well | photographs by Canon EOS 5D - Canon L 24-70 USM - Canon 70-300 USM IS