Toon posts:

[win2k as] Dailup aanlaten terwijl je uitlog!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik vraag me af of het volgende kan en hoe??

Ik draai een Win2K AS waarmee ik een met een ISDN 24/7 ben ingebelt voor internet dit is gedeelt via ICS. Mijn server word beheert door meerdere mensen die via een remote desktop proggie "Remote Admin" inloggen. Omdat ze allemaal verschillende rechten hebben wil ik dus dat ze gewoon onder hun eigen naam remote kunnen inloggen en niet onder Admin gaan. Maar als ik in Admin de ISDN laat inbellen en ik Log uit verbreek de verbinding ook :S hoe kan ik er voor zorgen dat de PC gaat inbellen zonder dat ik inlog, of dat de PC blijft ingebelt als ik uitlog??

• InSPiRE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-03 20:19
Volgens mij kun je die server beter als router (RRAS) gaan inzetten, lees er maar eens wat over bij Microsoft.

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02:13
Ik denk als ik het zo lees, dat jij op de console moet aanloggen onder Admin, ISDN opstarten, locken en klaar. Vervolgens logt de volgende in onder zijn eigen naam en hij komt nooit bij die sessie die onder Admin de ISDN opgebouwd heeft.

Verwijderd

Topicstarter
Jah das wel een gooien, maar als ik in terminal server gaat gebruiken kunnen alleen de Admins inloggen toch? En dat wil ik niet. Ik heb namelijk backup operators enzo, met bepaalde rechten hoe kan ik deze ook op terminal laten inloggen??

Verwijderd

Topicstarter
Het is gelukt. Ik moest in de Terminal service manager nog het een en andere instellen, User accounts enzo.