[Arcserve] Backup terugzetten onduidelijk

Pagina: 1
Acties:

• Dionysus007281
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-04 09:37

Dionysus007281

Spank my monkey!

Topicstarter
Vroeger hadden we een Netware 5.0 server met ArcserveIT 6.6. Als je daarmee via de Arcserve manager een paar bestanden van tape wilde terugzetten, kon je gewoon door de NDS browsen, en de betreffende bestanden aanvinken, waarna alleen die bestanden werden teruggezet.

We hebben sinds kort een Netware 6 server met Brightstore Arcserve 7. Als we hiermee met de manager hetzelfde willen doen, lijkt dit niet meer te kunnen. Je kan in eerste instantie alleen een heel volume aanvinken, waarna je met filters moet werken om de betreffende bestanden terug te kunnen zetten.
Weet iemand of ik nu iets verkeerd doe, of dat de optie om door de NDS te browsen gewoon is weggelaten? We hebben Arcserve manager 7.0 build 218.

Dual Opteron 248 Nu met Asus X800XT PE @ X850XT PE Server.

Verwijderd

Wellicht staan je btrieve-instellingen niet ruim genoeg.... dan lijkt het alsof sommige dingen binnen arcserve niet werken/lukken. Bepaalde views blijven dan leeg. Kijk bijde faq naar btrieve-configs.

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-04 00:24

Arfman

Drome!

En welke patches heb je geapplied voor ArcServe 7 ? Ik weet uit eigen ervaring dat AS7 een RAMP is in alle opzichten, ik ben zelf backrevved naar ArcServeIT 6.6 ...

En check inderdaad je BTI.CFG, waarschijnlijk moet je de settings wat ruimer zetten.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Acmosa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-03 16:58

Acmosa

...no comment.

Ik weet dat dit niet veel hulp bied maar doe je zelf een plezier en installer AS 6.6
Mijn ervaring met Brightstore/ AS7 is dat het een groot rampenplan is. Ik snap niet dat CA dit pakket heeft kunnen uit brengen.

But then again, I could be wrong..

Verwijderd

Laat je de database wel vullen? Zonder database no browse.
Als je een tape merged kun je dan wel browsen?

Verwijderd

Dit lijkt idd op een Btrieve probleem en die moet je ruim genog zetten als de DB te groot wordt.
Is een bekend probleem.
Wat ARCserve 6.6 betreft: daar zijn bij ons problemen mee en na alles up to date te hebben gebracht en eindeloos getest te hebben blijft dit crashen op een Netware 5.1 server.
Ben aan een test van ARCserve2000 begonnen onder Windows en met een Netware Agent.
eens kijken hoe dat uitpakt.

Verwijderd

Voor de duidelijkheid deze settings veranderen in BTI.CFG:

[MicroKernel]
MaxFiles=200
CacheSize=32768 (at least)
MaxCursors=200
MaxClients=120
BackgroundThreads=48

[Btrieve Communications Manager]
MaxWorkerThreads=64
MaxClients=120

Hiermee zou ie het weer moeten doen.

=Edit= tiebfaud

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2002 14:03 ]

Verwijderd

/me denkt dat het probleem ergens anders zit...

Je moet even rondzoeken in de properties van je backup-job, ergens kun je daar opgeven welke info hij in de database moet vrotten. Hier moet je de meest volledige optie selecteren.

Ik zal straks op m'n werk even een screenshotje voor je maken welke setting ik bedoel.

Verwijderd

Hier de beloofde screenshot. Dit is wel uit een AS 2k, maar als ik het me goed herinner zit deze bij 6.6 op dezelfde plek..

Het gaat dus om de 'Database' instelling, ik durf te wedden dat je die op 'record job and session information only' hebt staan momenteel.. die moet dus op 'record detail information'.

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/arcserve.jpg

Verwijderd

En Dionysus.... zeg ook weer us wat.... :)
Pagina: 1