Zonnet breedband Family

Pagina: 1
Acties:
  • 89 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 14:52

reuzekind

Ik geloof in GoT

Topicstarter
Hoi, je hoort nu steeds van die reclame's op de radio, van zonnet; ze hebben het erover dat je bij hun voor hetzelfde geld 2 keer sneller gaat dan bij de meeste andere breedband internet aabieders
1. Zon Breedband Family
2x zo snel als andere aanbieders en voordelig ADSL voor maar € 34,- per maand. Zon Breedband Family.
Klik hier voor de Breedband Family actie
Downstream: 512 Kbit/s Upstream: 128 Kbit/s Meer >>
Vaste kosten per maand Prijs: € 34,- pm
Maar nu is mijn vraag, is zonnet wat of niet? En maken hun ook gebruik van het KPN Netwerk, mxstream dus. Atm heb ik Mxstream i.c.m. Planet internet basic, en ik word een beetje gestoord van die prijsstijgingen de hele tijd.
Met de search had ik er nog niks over gevonden.

Bvd :)

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentStorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-04 11:59

SilentStorm

z.o.z

nou als je ff hun policy en dergelijke doorleest zie je oa dat ze behoorlijke beperkingen stellen aan je online tijd en dataverkeer, zou het zelf daarom niet doen.

edit: ff data erbij gezocht. Je kunt de algemene voorwaarden hier lezen.

[ Voor 29% gewijzigd door SilentStorm op 10-12-2002 16:14 ]

Localhost is where the heart is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind

reuzekind

Ik geloof in GoT

Topicstarter
Hier bij de actie staat het volgende;
Supersnel (2x zo snel als andere aanbieders) en onbeperkt (geen datalimiet) internetten voor het hele gezin is nu wel héééél voordelig met Zon Breedband Family.
Of maken ze gebruik van "Fair use policy" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik dacht dat zonnet juist geen datalimiet had :? tenminste dat had ik es van iemand gehoord die om die reden ook zonnet nam. (edit: zie hierboven dus)
Raadpleeg anders wat vergelijkende providertests op internet.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2002 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind

reuzekind

Ik geloof in GoT

Topicstarter
Mijn excuses, ik zie nu inderdaad dat ze gebruik maken van een Fair Use Policy, nu maken ze bij planet internet niet zo'n probleem ervan is mijn ervaring, heeft iemand slechte ervaringen met Zonnet omtrend extreem veel downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentStorm

SilentStorm

z.o.z

18. Gebruiksregels
De Gebruiker heeft kennis genomen van en gaat akkoord met de hieronder beschreven gebruiksregels van Zon Inclusief. Zon kan deze regels elk moment aanpassen, hetgeen bekend zal worden gemaakt op de internetpagina van Zon.

a. Toegang tot Zon Inclusief is gelimiteerd tot een maximum aantal uren per maand. Zon stuurt naar het e-mail adres van de Gebruiker een melding indien 85% van het aantal 'gekochte' uren is verbruikt.

b. Zon behoudt zich het recht voor om de toegang tot Inclusief Diensten te verbreken na:
- 10 minuten als er geen dataverkeer plaatsvindt, of;
- na minimaal 75 minuten aaneengesloten gebruik.

c. Het gebruik van programma’s die een verbroken verbinding automatisch herstellen door opnieuw in te bellen dan wel excessief inbellen is niet toegestaan. Server verbindingen of programma’s die Zon een ‘always on’ karakter geven, zijn niet toegestaan. Zon is gerechtigd om toegang tot de Diensten per direct te beëindigen als het vermoeden bestaat dat dergelijke programma’s worden gebruikt en in de andere gevallen genoemd in dit artikel. Onder excessief bellen wordt verstaan: indien het gebruik door de Gebruiker van Zon Inclusief sterk en/of veelvuldig afwijkt van het gemiddelde in Nederland ( = 30% van het gebruik van de Diensten vindt plaats gedurende piek-uren, 30% gedurende dal-uren, 40% in het weekend of de gemiddelde duur van aaneengesloten gebruik van de Diensten is langer dan 20 minuten).

d. Geschillen over inhoudingen door Zon en /of betalingen door de Gebruiker dienen te allen tijde zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk tien dagen na afschrijving door Zon van het betreffende bedrag schriftelijk kenbaar te worden gemaakt aan: Zon Nederland N.V. Antwoordnummer 387 1100 VC Amsterdam, of per e-mail aan rekening@zonnet.nl. Bij niet naleving hiervan zal Zon het betreffende geschil niet in behandeling nemen. Zon kan dergelijke zaken niet telefonisch behandelen omdat de medewerkers van de helpdesk van Zon niet over de daarvoor noodzakelijke gegevens van de Gebruiker beschikken.
e. Indien de Gebruiker daarom verzoekt, zal Zon hem van een schriftelijke factuur voorzien. Zon is gerechtigd daarvoor redelijke kosten in rekening te brengen. Incassokosten, zowel in als buiten rechte, komen geheel voor rekening van de Gebruiker. De vergoeding voor buitengerechtelijke incassokosten wordt gefixeerd op 15% van de verschuldigde hoofdsom met een minimum van € 23.50 (drieentwintig euro en vijftig euro cent)..
heb even de twee 'ergsten' bold gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind

reuzekind

Ik geloof in GoT

Topicstarter
SilentStorm schreef op 10 december 2002 @ 16:10:
nou als je ff hun policy en dergelijke doorleest zie je oa dat ze behoorlijke beperkingen stellen aan je online tijd en dataverkeer, zou het zelf daarom niet doen.

edit: ff data erbij gezocht. Je kunt de algemene voorwaarden hier lezen.
Dank voor de info, ik ga het even op mijn gemak doorlezen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat staat volgens mij onder het kopje:

12. Aanvullende voorwaarden "Zon Inclusief"
B)
en dat is dus geen "breedband family"

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2002 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigSurf
  • Laatst online: 16:19
Klopt, dat is een pakket wat je aanschaft om zoveel uur per maand via de telefoon te kunnen internetten heeft dus niets met ADSL te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eNaSnI
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Maar dat ADSL pakket (family) is wel via USB :(

Wie zoekt, zal vinden http://www.google.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentStorm

SilentStorm

z.o.z

Verwijderd schreef op 10 december 2002 @ 16:24:
dat staat volgens mij onder het kopje:

12. Aanvullende voorwaarden "Zon Inclusief"
B)
en dat is dus geen "breedband family"
Ok, mijn fout. Mooit dat er nog iemand goed oplet. In dat geval wil ik die voorwaarden niet echt slecht noemen. Had m zelf ooit overwogen en om die reden niet gedaan. Nja, ben ook erg blij met kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doogie
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
ind, ik heb ook zitten kijken maar ik heb het niet zo op sharen van connecties met USB op WIn2k AS :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zonnet family aangevraagd maar zit al vanaf 29 okt te wachten.
Er staat 20 dagen voor maar duurt inmiddels al veel langer, dit komt door grote aantallen aanmeldingen.

Ook zijn er bij zonnet niet genoeg modems aanwezig voor alle bestellingen.
Op het forum bij zonnet zitten een paar medewerkers die je wat meer informatie kunnen geven, en zij zeggen dat deze week modems binnen komen dus ik wacht af.

Verder is de helpdesk totaal niet bereikbaar.
Op mail reageren ze niet en de telefoon kost 0,70€ pm.

Maar het is wel 2x zo snel voor mider geld zeggen ze, ik ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zon biedt prima paketten hoor, hoor meer goede dan slechte dingen over zonnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebt het ook al weer zo'n drie maanden. Altijd prima constante verbinding (54 KB/s), en nog niks gehoord over datalimieten.

Zit nu zelf op zo'n 50 GB per maand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 december 2002 @ 17:15:
Hebt het ook al weer zo'n drie maanden. Altijd prima constante verbinding (54 KB/s), en nog niks gehoord over datalimieten.

Zit nu zelf op zo'n 50 GB per maand...
ik sta ook nog steeds te wachten op de levering van de modem. Maar door reacties als die van Zarrox, weet ik weer waarvoor ik het ook weer deed. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2002 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-09 20:14
Er is al veel langs geweest over zonnet.
Het family pakket is via versatel. De snelheid is nu weleenswaar hetzelfde als mxstream basic, maar als over een kleine maand mxsrteam sneller wordt zal dat dus nietmeer zo zijn.

Maar zoals gezegd, er is veel in de search te vinden over zonnet ADSL :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.