[nfshp2] dedicated server zonder grafische mode

Pagina: 1
Acties:

• the_dgc
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-11-2022

the_dgc

raar he..... leven!!

Topicstarter
ik krijg mijn server wel dedicated aan op het moment dat je het spel helemaal opstart via de grafiche modus alleen op het moment dat ik het zonder probeer werkt het niet. ik bedoel door -server toe te voegen. hij start dan wel maar pakt steeds de grafiche modus weer op.

ik ben al een het lezen geweest in de readme maar daar word verwezen naar een 3 tal bestanden (banlist.txt, netprefs.ini en server.ini). alleen zijn deze bestanden niet te vinden bij de bestanden van het spel. ook de map (de map waar de savegames zouden moeten staan) bestaan niet. dus ik ben al bezig geweest met het bouwen van de bestanden alleen op de een of de andere manier pakt ie ze niet. want ik weet onderandere niet hoe de map heet waar ze moeten staan.alleen wat er in de map zou moeten staan.

dus we kan mij vertellen hoe de betreffende map moet heten.

een werkende config is ook welkom

een wereld zonder vrede.. raar?? kijk om je heen dan merkje dat het heel normaal is...
neeeh ik ben niet druk, jij bent gewoon te rustig !!
dual xeon 2.4, 1024 intern, gf3 ti200, maxtor 60 gb 7200 rpm en nog wat opvulling

• the_dgc
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-11-2022

the_dgc

raar he..... leven!!

Topicstarter
weet niemand het??

ja ik weet dat ik niet mag schoppen (Doet het dan ook niet :X) alleen ik zit op dit momenet dat ik het snel moet weten omdat we servers aan het inrichten zijn voor een grootlan evenement bij ons op school.

[ Voor 12% gewijzigd door The Will op 10-12-2002 17:27 ]

een wereld zonder vrede.. raar?? kijk om je heen dan merkje dat het heel normaal is...
neeeh ik ben niet druk, jij bent gewoon te rustig !!
dual xeon 2.4, 1024 intern, gf3 ti200, maxtor 60 gb 7200 rpm en nog wat opvulling

• fddbr
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-02 11:40
Als je Windows 2000 of Windows XP hebt, dan staan deze files in een sub-directory bij "My Documents"-- Ea Games -- "Need for Speed Hot Pursuit 2"

Misschien volgende keer, de zoek engine van Windows even gebruiken... Of de Manual van NFS beter doorlezen... :*)

Succes... :*)