[SoF2]timedemo's afspelen?

Pagina: 1
Acties:

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:07

Maxow

Hidden Sound System

Topicstarter
is er iemand die weet hoe je in sof2, je timedemo's af kan spelen?? ik heb er namelijk een paar gemaakt, maar nu wil ik ze ook nog een keertje terugzien. (en omzetten tot avi)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:02
Je zal de timedemo wel een naam hebben gegeven denk ik, probeer eens iets van play *.dem ofzo :)
En als je het naar .avi wil renamen moet je het bestandje zoeken in de SoF2 map.

The devil is in the details.

Verwijderd

check ff de codes die je in quake moet geven, waarschijnlijk zijn die hetzelfde

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

Topicstarter
dat heb ik al geprobeert, maar als ik play <demonaam.extensie> typ dan zegtie iets van: not found: using default ongeveer dan. Als je het daarna nog een keer intypt zegtie nix meer :?

Ennuhm, Marco, hoe bedoel je: kun je dat gewoon renamen dan :? werkt dat gelijk?

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

Topicstarter
ok, ik ben er achter gekomen... ik typte het per ongeluk in :? het is in de console: demo <demonaam>

dus niet: play <demonaam> , wat in quake3 wel het geval is :)
Het 'demo' commando is hoofdlettergevoelig, dus moet je je demonaam inclusief hoofdletters intypen, de extensie is niet nodig, maar het moet wel de juiste versie ik het door had typte ik het per zijn, dus als je een demo hebt gemaakt in versie 1.1, en je wilt hem afspelen in 1.3, (ook als je hem gerenamed hebt) werkt het niet.

dit topic mag dus op slot :)

[ Voor 6% gewijzigd door Maxow op 17-12-2002 13:25 ]