Toon posts:

[win2k] shift, alt, control, del, end werken niet meer

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
zomaar ineens werken mijn shift, control, alt, delete, end en dat soort knoppen niet meer. ik heb gekeken naar de landinstellingen enzo, maar dat staat allemaal goed. het leek ook zomaar ineens te gebeuren, tijdens een programmeersessie in access-vb. zal d'r wel niks mee te maken hebben maar toch.
computer uit en weer aan helpt niet. ik snap hier echt niets van....
in win2k kan ik het toetsenbord niet verwijderen bij de device manager, terwijl me dat nu juist de manier lijkt om het prokbleem op te lossen. hoe kan ik die verwijderen, of weet iemand een andere oplossing [vraagteken]

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10-2025

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

ram eens flink hard op wat van die toetsen te gelijk, dit klinkt een beetje bezopen, maar dat wil bij mij nogal eens helpen. Probeer ook eens een ander toetsenbord :)

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Verwijderd

Topicstarter
hehe ja dat rammen heb ik al genoeg gedaan. twee keer dubbelshift trucjes willen inderdaad weleens helpen, maar vandaag blijkbaar niet. nieuw toetsenbord is sowieso geen slecht idee, maar niet voordat ik dit idiote probleem heb opgelost.....hee ik zie nu ineens dat pijltje naar rechts ook niet werkt, maar pijltje rechts op num. pad werkt wel.... misschien dit topic toch maar naar de hardware forum //// [vraagtekens]

Verwijderd

Topicstarter
klasse hij wordt nu nog mooier; pijltje rechts werkt niet op het 'pijltjes-eiland' en pijltje links werkt niet op de num. keypad
laatste ronde voor geniale ideeen, ik denk dat het toch een nieuw knoppenplankje wordt

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:31

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Misschien een idioot idee, maar hoeveel troep ligt er onder de knoppen in het plankje?

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Verwijderd

Controleerb ff de stekker of die wel goed aangesloten zit of mischien een knup in je snoer?? weet niet of dat zoiets kan veroorzaken.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de replies. Ondertussen even naar de overkant gegaan, en een logitech internet navigator gescoord bij A-tembo. Fijn dingetje wel, iets teveel knoppen maar dat zal wel wennen.
Pagina: 1