Toon posts:

Harry Potter Geheime Kamer: krakend geluid!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voor Sinterklaas zowel een nieuwe pc (Medion van de Aldi, Pentium 4) en het nieuwe Harry Potter spel (Geheime Kamer) gekregen. Helaas wil het geluid niet echt helder klinken. Het kraakt echt vreselijk. Alsof er een krakende echo bij zit. Ik heb al de nieuwste drivers voor mijn geluidskaart geinstalleerd op mijn systeem (Windows XP Home NL). Verder ook SP1 geinstalleerd. Het mag allemaal niet baten! Waar kan dit aan liggen?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:02
Ligt het misschien niet gewoon aan het spel of aan je boxen? Bij andere spellen kraakt het niet? Probeer het spel eens op een andere computer :)

The devil is in the details.

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-02 07:44
Wat draai je naast het spel?
Probeer het spel zo "clean" mogelijk te spelen.
Dus geen andere programma's draaien.
:)

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Lees Strenger modbeleid in SPV! even, zonder meer info kunnen we helemaal niets (en
/ me heeft niet veel zin om uit te pluizen wat de rest van de specs van die Medion zijn, noem me maar een lui varken :+)

[ Voor 11% gewijzigd door White Dust op 13-12-2002 22:30 ]

Verwijderd

Topicstarter
Er draait helemaal niets naast het spel wanneer ik het opstart. Andere spellen heb ik nog niet geprobeert, maar het beluisteren van MP3-tjes gaat prima! Het spel werkt trouwens prima bij de buren. Verder heeft mijn Medion een Asus KT400 moederbord, met daarop een AC'97 geluidscontroller.

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:27
DIT probleem is al lang bekent bij UNREAL spellen onder XP zeker als je een SBL er in heb hangen .

Doe het volgende

Console / type Preferences in

Audio TAB en zet DIRECTSOUND op FALSE :)

en start het spel op nieuw op .

ALs het goed is , is nu het probleem verholpen ?

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Verwijderd

Topicstarter
Voor zover ik weet is een dergelijke 'console' niet beschikbaar in het Harry Potter spel. Ook is er bij de opties niet de mogelijkheid om 'Direct Sound' uit te schakelen. Andere mogelijkheden?

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:45
In default.ini staat het misschien, bij UT iig wel.
[Galaxy.GalaxyAudioSubsystem]
UseDirectSound=True

There is no magic.

Verwijderd

deze fout heb ik ook gehad bij het eerste deel van Harry Potter. maar als ik hem direct speelde na het opstarten van de computer zonder iets anders te doen, had ik nergens meer last van. zo heb ik het hel eerste deel gespeelt :)
Pagina: 1