• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:40

flexje

got-father

Topicstarter
hey guys , ik kom net van Mycom waar ik een MSSI Bluetooth Transceiving key heb gekocht. Ik dacht , jeej lekker plaatjes van mn pc naar mn t68i verzenden , maar nee hoor! Ik heb de software van de MSI geinstalleerd waar ik een programma bij kreeg (Mobilet) waarmee je dingen mee kan verzenden en ontvangen , maar als ik proggie start vindt ie mn telefoon niet terwijl ie em wel in mn bluetooth netwerk vindt? Ik heb ook geprobeerd om de software van mn t68i te installeren op mn pc, maar dat lukte voor geen meter!! bij de install krijg ik een fout : dat outlook opgestart moet zijn om verder te gaan , ik start outlook maar nog steeds error!
Hij installeert em dus helemaal niet... iig volgens MSI Bluetooth software kan ik ook niet doen aan file transfer met mn t68i?

what tha hack is wrong?

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

• Stylisimo
  • Laatst online: 20:37
Dit zou ik graag ook willen weten. Ik heb het probleem met Mobilet ook.

Dat met outlook werkte gewoon bij mij.

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-03 21:29
Wou hem vandaag ook halen.

Dus ik Bleaz naar de mycom, parkeer hem pontificaal dubbel voor de deur en ben vervolgens 20 minuten aan het wachten.
Net als ik bijna aan de beurt ben, zie ik een stel juten om mijn auto heen cirkelen? :/ .
Dus ik ren naar de auto en vertrek met een chagerijnig gezicht O-) .

Morgen maar weer proberen.

Als je 2 MSI bleutooth adapters hebt, en die aan 2 PC's koppeld
Hoe ver van elkaar kunnen ze elkaar dan nog steeds vinden?

American Express vraagbaak

• flexje

flexje

got-father

Topicstarter
humm probleem met mobilet is opgelost door een andere versie te downloaden :
http://download.msi.com.tw/support/swr_exe/Bluetooth_mo.exe

Maar ik krijg de Mobile Phone software van Sony-E niet aan de praat icm Bluetooth, ik kan dus alleen maar een paar dingen met Mobilet (sms+image+phonebook enzow) maar k kan geen screensavers of ringtones sturen.

Wie kan me helpen?

• flexje

flexje

got-father

Topicstarter
Stinger_Ventura schreef op 10 december 2002 @ 20:25:
Wou hem vandaag ook halen.

Dus ik Bleaz naar de mycom, parkeer hem pontificaal dubbel voor de deur en ben vervolgens 20 minuten aan het wachten.
Net als ik bijna aan de beurt ben, zie ik een stel juten om mijn auto heen cirkelen? :/ .
Dus ik ren naar de auto en vertrek met een chagerijnig gezicht O-) .

Morgen maar weer proberen.

Als je 2 MSI bleutooth adapters hebt, en die aan 2 PC's koppeld
Hoe ver van elkaar kunnen ze elkaar dan nog steeds vinden?
10 meter dacht ik

• flexje

flexje

got-father

Topicstarter
humm ik znap er geen reet meer van , als ik mn bluetooth adapter eruit haal krijg ik een spontane reboot!! deed ie eerst niet!!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:30

JT

VETAK y0

Heb die nieuwe software geinstalleerd en het werkt nog niet...

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Ik heb een MSI mobo met "onboard" bluetooth en ik heb een T68i. Dus bijna gelijk aan de topic starter. Ik heb gewoon de software van MSI geinstalleerd (MSI bluetooth software 1.2.2.15). Daarna heb ik de software van Sony Ericsson geinstalleerd (beste info via www.esato.com). En toen gewoon mijn t68i op vindbaar gezet en via mijn pc gewoon gaan zoeken in de msi software. En alles ging redelijk snel. Alleen voor het synchronisen moet je de t68i ook even in de phone monitor zetten. Maar dat is wel te lezen op esato.com

Sterkte er in ieder geval mee. Mijn XP heeft het ook niet zo op Bluetooth: Dan doet hij het wel en dan niet :?
Pagina: 1