Ik dacht vanmiddag s ff mijn Northwood een beetje te gaan duwen, rustig aan hij liep lekker 1.6@2.5 niet te warm ofzo.....op een gegeven moment wil ie niet meer booten en begint het mobo te piepen, dus ik denk ff bios reset...hij startte weer op prima.
Toen dacht ik "misschien het voltage wat hoger" dus ik probeerde ff op 1.85V een fsb van 170 te halen (met pci op 33 MHz), begint pc te piepen en wil geen beeld meer geven bij het booten, d.w.z. je hoort alles draaien enzo, hij controleert de apparaten en gaat dan niet verder.....
wanneer ik m uit wil zetten, gaat hij automatisch weer aan. Alleen het eruittrekken van de voedingskabel helpt 
Reset van bios heeft ook niet het geweste gevolg.... wat zou er hier kapot zijn?
Northwood 1.6A (Vmodded)
Abit BD7-R
256 MB Twinmos PC2700
Toen dacht ik "misschien het voltage wat hoger" dus ik probeerde ff op 1.85V een fsb van 170 te halen (met pci op 33 MHz), begint pc te piepen en wil geen beeld meer geven bij het booten, d.w.z. je hoort alles draaien enzo, hij controleert de apparaten en gaat dan niet verder.....
Reset van bios heeft ook niet het geweste gevolg.... wat zou er hier kapot zijn?
Northwood 1.6A (Vmodded)
Abit BD7-R
256 MB Twinmos PC2700