Naar aanleiding van een aantal mods op GoT heeft Tux, mijn huisdier, besloten om zijn kast ook te modden, door zijn voeding te modden... Hieronder een foto verslag.. Klik op de pics voor een grotere versie...

Mijn huisdier....

Showing off his fake Dremel... Hij is er erg trots op dat hij er eentje heeft..

Voor zijn kast, waarin een fanbus zit die gebruikt gaat worden voor de mod

Effe stoer doen met de knopjes,.... ja ja Tux, iedereen kan het goed zien hoor...

Deze foto moest ik maken omdat hij zo trots is op zijn waterkoeling,... nou, ja vooruit dan maar...

Ja, en een Radeon8500 met 128 MB, ja hoor Tux, iedereen heeft het gezien... zucht..... show-off...

Deze voeding moet er dus aan geloven,.. en ja Tux, iedereen kan zien dat het een 550 Watt Q-Tec is....

Trotse Tux met zijn voeding.......

Voeding opengeschroefd,... beetje stoffig...Maar dan gaat Tux fixen,.. zegt tie..

Kapje eraf,.. ook veel stof hiero...

Tux vond het nodig om mij helemaal uit te leggen wat er allemaal in zo'n voeding zit een condensatoren, spoeltjes enz enz.... like I care, maar ja,.. laat hem maar..

Vieze fan....

Vieze voeding...effe knippen, anders kan de fan er niet uit...

Schoon geblazen,...en de fans verwijderd,...

Tux bleef maar blazen,... ik heb hem uiteindelijk moeten beademen, omdat hij bijna geen lucht meer kreeg...

De nieuwe fans,... 2 Ys-Techs...

Fans ingeschroefd en geen fanguards teruggezet,... Volgens Tux scheelt dit stofvorming en geluid,... nou zal wel....

De onderkant....

2 voedingskabels van de fans,.. die direct op de fanbus aangesloten kunnen worden zodat de fans nu geregeld kunnen worden,.. best wel slim bedacht door Tux...

En meneertje wilde nog effe zijn nieuwe voeding showen,... Arrogant mannetje trouwens die Tux, maar ja,....
En dat zijn de plaatjes,... ik hoop dat jullie genoten hebben....

Mijn huisdier....

Showing off his fake Dremel... Hij is er erg trots op dat hij er eentje heeft..

Voor zijn kast, waarin een fanbus zit die gebruikt gaat worden voor de mod

Effe stoer doen met de knopjes,.... ja ja Tux, iedereen kan het goed zien hoor...

Deze foto moest ik maken omdat hij zo trots is op zijn waterkoeling,... nou, ja vooruit dan maar...

Ja, en een Radeon8500 met 128 MB, ja hoor Tux, iedereen heeft het gezien... zucht..... show-off...

Deze voeding moet er dus aan geloven,.. en ja Tux, iedereen kan zien dat het een 550 Watt Q-Tec is....

Trotse Tux met zijn voeding.......

Voeding opengeschroefd,... beetje stoffig...Maar dan gaat Tux fixen,.. zegt tie..

Kapje eraf,.. ook veel stof hiero...

Tux vond het nodig om mij helemaal uit te leggen wat er allemaal in zo'n voeding zit een condensatoren, spoeltjes enz enz.... like I care, maar ja,.. laat hem maar..

Vieze fan....

Vieze voeding...effe knippen, anders kan de fan er niet uit...

Schoon geblazen,...en de fans verwijderd,...

Tux bleef maar blazen,... ik heb hem uiteindelijk moeten beademen, omdat hij bijna geen lucht meer kreeg...

De nieuwe fans,... 2 Ys-Techs...

Fans ingeschroefd en geen fanguards teruggezet,... Volgens Tux scheelt dit stofvorming en geluid,... nou zal wel....

De onderkant....

2 voedingskabels van de fans,.. die direct op de fanbus aangesloten kunnen worden zodat de fans nu geregeld kunnen worden,.. best wel slim bedacht door Tux...

En meneertje wilde nog effe zijn nieuwe voeding showen,... Arrogant mannetje trouwens die Tux, maar ja,....
En dat zijn de plaatjes,... ik hoop dat jullie genoten hebben....
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2002 15:30 ]