Ik loop ergens stage en iemand daar vroeg of ik haar computer wilde maken, tuurlijk wilde ik dat. Ik start 'm op en krijg de meest vreemde schermen, alle kleuren van de regenboog, in vlakken(dus ze lopen niet in elkaar over) met daardoorheen noggis strepen (zwarte, vrij dun) .. kBen toen in Veilige Modus opgestart maar daar kwammie amper verder, alleen al die vage kleuren kwamen niet maar voorderest deettie ook helemaal niets
(ook geen taakbalk en pictogrammen enzo) ... Vervolgens in Dos een hoop sexdialers verwijderd (ja het is een vrouw, dat heb je in het begin goed gelezen
en nee ze is niet knap
) en opnieuw opgestart, daarna met de Windows cd opnieuw Windows geïnstalleerd maar ook dat mocht niet baten..Een virusscan programma weigertie te draaien en voor Dos ken ik er geen
... Ideëen?
Zo te horen helpt geen een virusscanner degen die fucked up PC.
Online scannen kun je hier
Maar ik zou er gewoon even alle data veilig stellen en dan er een nieuwe image op zetten, ben je in 1x van het gezeik af.
Online scannen kun je hier
Maar ik zou er gewoon even alle data veilig stellen en dan er een nieuwe image op zetten, ben je in 1x van het gezeik af.
offtopic:
Dana ownage!
Dana ownage!
Het is geen netwerkcomp, ze heeftem van thuis meegebracht, innet netwerk hangen kan niet want ik kan niet in Windhoos.. Een nieuwe image erop zetten gaat niet, want die heeft ze niet, natuurlijk
andere ideëen?
tuurlijk.....format c: /q/u/s
vervolgens win98 cdtje erin en veel plezier ermee. trouwens eerst cab files copyen naar c schijf is nog handiger....maar goed dat mag je zelf weten
vervolgens win98 cdtje erin en veel plezier ermee. trouwens eerst cab files copyen naar c schijf is nog handiger....maar goed dat mag je zelf weten
Mijn netwerkje
Formatten sux eik
dat doen n00bs zogauw ze het niet kunnen oplossen
maargoed ik zie eik helemaal geen oplossingen dus, ach format c: /q /u /s dan maar
Wat je ook kan doen, is de harde schijf aan een schone PC hangen en daarmee de boel scannen. Je weet dan welk virus (/welke virussen) het zijn en kan dan op Symantec er een remove tool voor proberen te vinden. Op die manier heb je nog enigzins kan dat je niet echt veel data/instellingen kwijt raakt.
Lukt dat niet helemaal: Belangrijke files backuppen en idd formatteren plus daarna kaspersky's AVP erop zetten.
Zo doe ik het tenminste als ik voor iemand een onbekend virus moet weghalen.
Lukt dat niet helemaal: Belangrijke files backuppen en idd formatteren plus daarna kaspersky's AVP erop zetten.
Zo doe ik het tenminste als ik voor iemand een onbekend virus moet weghalen.
[ Voor 9% gewijzigd door kamerplant op 10-12-2002 14:29 ]
🌞🍃
Ben al aannet formatten
Iemand van de TU Delft heefter ook al na gekenen(zei ze) en die kon ook niets vinden
Pagina: 1