Alternatief voor kicken oud topic op slot

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goodielover
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-09 16:54

Goodielover

Only The Best is Good Enough.

Topicstarter
Ik heb gemerkt dat een oud topic van mij gesloten is, omdat iemand er een trap tegenaanheeft gegeven met een onzinnige post.
Ik begrijp dat het beleid dan is om het topic op slot te zetten.
Toch vind ik dat jammer, omdat het ook mij de mogelijkheid ontneemt om weer met een zinnige post op het topic terug te komen.

Het alternatief dat ik zou willen voorstellen is:
- verwijder de onzinnige post en laat het topic gewoon open of
- verander de datum van de laatste post, zodat het ook niet meer in de topic list staat, maar laat het topic gewoon open.

Hoe staan jullie tegenover mijn argumenten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
In veel gevallen wordt dit ook wel gedaan. (in IT zie ik dat altijd gebeuren namelijk)

Als het nou een echt heel onnuttig topic is, dan wil het wel eens voorkomen dat hij gesloten wordt.
En die datum veranderen, dat gebeurt automatisch als de laatste post getrashed wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-10 22:14

Arno

PF5A

Ik ben daar ook wel voorstander van, alleen als een topic eenmaal gekicked is, dan heb je vaak het probleem dat meer mensen um zien en dat mods dan kunnen blijven trashen.

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
In de devschuur gooien we vaak het topic op slot en openen hem stilletjes een x aantal weekjes later :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

Glimi schreef op 10 December 2002 @ 14:08:
In de devschuur gooien we vaak het topic op slot en openen hem stilletjes een x aantal weekjes later :)

ssssssssst ;)

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik trash meestal de replie :)
(sttt >:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goodielover

Goodielover

Topicstarter
Mag deze dan weer open: 20" TFT scherm van Dell
Niet dat ik nu een zinnige toevoeging heb, maar dat zou zomaar kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-09 11:31

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Verdwijnt een topic ook weer meteen uit de lijst als de laatste post(s) (vanaf de schop) getrashed zijn?

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

Demoniac schreef op 10 december 2002 @ 14:25:
Verdwijnt een topic ook weer meteen uit de lijst als de laatste post(s) (vanaf de schop) getrashed zijn?

jepz

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08 15:02
misschien kan je het zo maken (als het nu veel werk is), dat je een bepaalde flag bij het topic zet en een datum invult en dat alle replies na die datum dan bijvoorbeeld snachts getrashed worden en het topic opengezet.
Stel dat het teveel werk is op de manier waarop het nu gaat dan ;)

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Glimi schreef op 10 december 2002 @ 14:08:

De reply trashen is eigenlijk wel een betere optie.... Dan vergeet men niet om het topic nadien weer te openen....

https://fgheysels.github.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goodielover

Goodielover

Topicstarter
Als iedereen het er over eens is, dan herhaal ik
Goodielover schreef op 10 December 2002 @ 14:19:
Mag deze dan weer open: 20" TFT scherm van Dell
Niet dat ik nu een zinnige toevoeging heb, maar dat zou zomaar kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goodielover

Goodielover

Topicstarter
Please?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik zie er even het nut niet van in :?
Je wilt (nog) niets toevoegen, waarom zou hij dan open moeten?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En toch .. er staat met grote zwarte bold font letters onderaan een topic een waarschuwing als een topic ouder dan 2 weken is sinds de laatste reactie. Je moet behoorlijk scheel zijn om dat te missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 december 2002 @ 17:25:
En toch .. er staat met grote zwarte bold font letters onderaan een topic een waarschuwing als een topic ouder dan 2 weken is sinds de laatste reactie. Je moet behoorlijk scheel zijn om dat te missen.
misschien een idee om bij dat soort topics de quickreply functie ook weg te halen, en dan in het reply venster apart erbij te zetten dat het 2 weken oud is enzo...dan KAN het echt niet meer per ongeluk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:10

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
veldmuis schreef op 10 December 2002 @ 17:31:
[...]

misschien een idee om bij dat soort topics de quickreply functie ook weg te halen, en dan in het reply venster apart erbij te zetten dat het 2 weken oud is enzo...dan KAN het echt niet meer per ongeluk....
Nog beter, pop up >:) "Weet je zeker dat je dit bericht wilt plaatsen? Dit bericht is x weken oud en alleen een zinnige post wordt toegestaan!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:52
Verwijderd schreef op 10 December 2002 @ 17:25:
We kunnen iedereen automatisch laten bannen voor een dag als ze een oud topic omhoog schoppeh :P

[/onzin]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-10 22:14

Bjorker

Cadillacs rule!

Verwijderd schreef op 10 December 2002 @ 17:25:
Ahhh dat was me eerlijk gezegd nog nooit eerder opgevallen. Hmmm misschien is 2 weken wel een beetje kort, maar aan de andere kant kijken de modjes natuurlijk wel of de post nog relevant is of niet.
Eigenlijk ben ik helemaal niet voor sluiten van oude topics met nieuwe replies.. ik zie de reden niet (of is het topicvervuiling ofzo?) , aan de andere kant heeft het wel weer geen nut voor de topicstarter als deze een specifieke helpvraag had waar hij op dat moment mee zat en dus een tijdje later waarschijnlijk zelf wel een oplossing voor had gevonden.

Nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Ik wel ;) :

• Topic staat eigelijk in de weg, het is een oud topic waar niemand naar hoeft te kijken omdat de vraag/het probleem al lang niet meer opgelost moet worden

• Andere users kijken vaak over de datum heen en gaan dan ook reageren. Probeer eens dit, kijk eens hier, enz. Topic blijft boven aan staan terwijl het geen nut heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

We Are Borg schreef op 10 december 2002 @ 17:36:
[...]

Nog beter, pop up >:) "Weet je zeker dat je dit bericht wilt plaatsen? Dit bericht is x weken oud en alleen een zinnige post wordt toegestaan!"
nee geen pop ups ik haat die dingen

en veel mensen hebben ook een pop-up blocker
dus dan heb je er nog weinig aan

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Pluisje schreef op 10 December 2002 @ 18:21:
[...]

nee geen pop ups ik haat die dingen

en veel mensen hebben ook een pop-up blocker
dus dan heb je er nog weinig aan
True, heb ik hier ook. Banners, okee, maar pop ups :r En ik had die duivel smilie er bij gezet om een rede, chem vind pop ups evil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
zo'n javascript dingetje moet kunnen lijkt me.... :)

maarja, wie klikt er nou niet op ok als er een venster staat met.....mja kweet niet wat...heb ook geen voorbeelden..ik klik altijd maar op ok...
Pagina: 1