Toon posts:

[seismic edge] probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus al een tijdje een seismic edge,

maar nu het probleem, met de drivers van windows 98se
als ik dan niet die extra patch gebruik heb ik steeds van de ploppende geluid op de achter grond.

In windows XP heb ik daar ook last van en die patch is alleen voor windows98.
Dus hierdoor mijn vragen, ben al wel een tiijd op zoek> kan dit weg, hebben meer mensen hier last van> en wat hebben zei ertegen gedaan.

Dit ploppende geluid zit op alle uitgangen, het stotterd zeg maar je geluid.
Gewoon extreem irritant, en vooral omdat het denk ik een driver probleem is.

ik wordt er :O van.

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
En er zijn geen nieuwere drivers voor XP ? Of misschien VIA drivers installen, of XP servicepack ?

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb, windows xp coorperate met sp1 en de nieuwste via drivers en de ( nieuwste ) drivers van de philips site zelf.

Dus :S

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er niet meer mensen die dit probleem ook hebben ?

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:57

Wallie

Herr

Hmmm, heb ook een seismic edge.. geen problemen mee onder Win2000 en XP. (Op een Epox 8kta3+, via kt133A)

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-08 20:05

TdV

Gebruik je de VXD drivers of de WDM drivers? Met 98 is het het beste om de VXD drivers te gebruiken aangezien win98+WDM vaak niet goed werkt.

Ik zou je toch aanraden om win2k of xp te draaien aangezien de kaart daar probleemlozer in werkt. Zie ook de fora van http://www.3dsoundsurge.com/ .

• technopeuter
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:25
over wat voor patch heb je het? ik heb nl. hetzelfde prop. met een AE

diskeltische lurker

Pagina: 1