Iemand enig idee waar ik van die klepjes van de behuizing voor de uitgangen van het moederbord (usb, ps2, serieel) kan halen? Heb er dringend een nodig, en de plaatselijke computerboer heeft er geen.
klepjes
Bedoel je zo'n metalen plaatje met gaten erin?
Bedoel je zo'n metalen plaatje met gaten erin?
Denk het wel, wat voorkomt dat je stof in je pc krijgt enzo
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Klepjes?
Bedoel je soms een ATX-IO panel?
Zoiets als dit?

Die krijg je meestal bij je kast, misschien de speciaal zaak in de buurt ofzo die er eentje heeft?
Bedoel je soms een ATX-IO panel?
Zoiets als dit?

Die krijg je meestal bij je kast, misschien de speciaal zaak in de buurt ofzo die er eentje heeft?
If it bleeds, we can kill it!! |Werkbak specs|CCNP, bezig met Master.
Die bedoel ik ja. Ik moet er 1 hebben met usb en lan onderaan. Zoals ik al zei hebben Mycom, Paradigit en Trendtek hem niet.
Hmm, komt dat soms omdat je er een ander mobo in hebt gezet? Ik heb laatst nl. een Tyan i845e ergens ingebouwd die ook een afwijkend I/O bord had. Daar zat het gewoon bij het mobo..
Ik zou niet weten zo 1-2-3 waar ze die dingen los verkopen, altijd of bij Mobo of bij kast.
Wat is het probleem dan dat je hem zo dringend nodig hebt? Zonder werkt de boel ook wel hoor
Ik zou niet weten zo 1-2-3 waar ze die dingen los verkopen, altijd of bij Mobo of bij kast.
Wat is het probleem dan dat je hem zo dringend nodig hebt? Zonder werkt de boel ook wel hoor
edit:
Mocht dat niet lukken dan kan je ze hier online bestellen:
http://www.godspeed.com.tw/gcc04i.htm
Althans, daar hebben ze er een paar te koop, anders ff pricewatch / vraag & aanbod / marktplaats bezoeken.
Mocht dat niet lukken dan kan je ze hier online bestellen:
http://www.godspeed.com.tw/gcc04i.htm
Althans, daar hebben ze er een paar te koop, anders ff pricewatch / vraag & aanbod / marktplaats bezoeken.
[ Voor 25% gewijzigd door Liam op 10-12-2002 15:44 ]
If it bleeds, we can kill it!! |Werkbak specs|CCNP, bezig met Master.
Verwijderd
tenzij je elke dag naar de achterkant van je kast loopt te kijken is ducktape imho een prima oplossing
ik moets ook nog zo'n ding hebben maar kon de goede ook nergens vinden dus nu maar zonder, want wat maakt het eigenlijk uit zonder
Pagina: 1