Beste mede tweakers
Ik ben bezig met een script (PHP) Nu zit ik met een probleem:
Ik heb een Script gemaakt waarin boven een include plaats vindt
Dat gaat allemaal goed geen error of verkeerd geinclude
Nu heb ik een file config.php en een bestand functie.php die geinclude worden op het moment dat het bestandje gaat draaien.
Goed nu ga ik naar mijn website via localhost/ etc etc etc.. en dan krijg ik de volgende error:
Zoals je ziet geeft hij aan: include_path='.;c:\apache\php\pear'
Ik heb in de php.ini gekeken en idd dit staat in de php.ini als ik dit verander naar de htdocs path dan krijg ik nogsteeds de zelfde 'error' maar dan met een andere path naam
Ook heb ik al geprobeert de ,; weg te halen wil ook niet.
Overgens even wat info:
Applicatie: PHP (laatste versie)
Server: Apache (Laatste versie)
code is verder wel goed alleen bij config.php geeft hij problemen, niet bij functie.php
Ik hoop dat 1 van u mij kan helpen
thanks
Ik ben bezig met een script (PHP) Nu zit ik met een probleem:
Ik heb een Script gemaakt waarin boven een include plaats vindt
Dat gaat allemaal goed geen error of verkeerd geinclude
Nu heb ik een file config.php en een bestand functie.php die geinclude worden op het moment dat het bestandje gaat draaien.
PHP:
1
2
3
| //even bestanden includen include 'config.php'; include 'functie.php'; |
Goed nu ga ik naar mijn website via localhost/ etc etc etc.. en dan krijg ik de volgende error:
code:
1
| Warning: Failed opening 'config.php' for inclusion (include_path='.;c:\apache\php\pear') in c:\apache\htdocs\membersysteem\registeren.php on line 2 |
Zoals je ziet geeft hij aan: include_path='.;c:\apache\php\pear'
Ik heb in de php.ini gekeken en idd dit staat in de php.ini als ik dit verander naar de htdocs path dan krijg ik nogsteeds de zelfde 'error' maar dan met een andere path naam
Ook heb ik al geprobeert de ,; weg te halen wil ook niet.
Overgens even wat info:
Applicatie: PHP (laatste versie)
Server: Apache (Laatste versie)
code is verder wel goed alleen bij config.php geeft hij problemen, niet bij functie.php
Ik hoop dat 1 van u mij kan helpen
thanks